Maximekko(nilkat näkyy) ylipainoisella? Sopiiko?
Itse kokeili ihan kivasti istuvaa,oli rintojen alta kireämpi sopivasti ja laskeutui nätisti..mielestäni näytti ihan kivalta,miten nyt vaatteet voi ylipäätänäs ylipainoisella kivalta näyttää, en sit tiedä onko ihan kaamee muiden silmissä...?
Kommentit (7)
LÄhtökohtaisesti maksimekot sopivat (minusta!) lähinnä hoikille ja suht pitkille ihmisille. Toki riippuu siitä mihin läski kertyy, mutta esim. minulle ei sovi (isot rinnat ja iso peppu&reidet) maksimekko, koska näytä "telttaan" kääriytyneeltä. Sitä vastoin taas mekko jossa selkeä vyötärö sopii hyvin koska tulee tiimalasin mallinen kroppa.
Ei se pelkkä ylipaino määrää mikä sopii ja mikä ei.
Minulle lyhyelle ja keskivartalolihavalle ei sovi maximekko...lihottaa ja lyhentää vain lisää.
pituus 166cm,hihaton,kuosi: eri kuosisisa kaistaleita vaakaraitoina (isot osiot)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 21:28"]
pituus 166cm,hihaton,kuosi: eri kuosisisa kaistaleita vaakaraitoina (isot osiot)
[/quote]
Eli olisi paljaat käsivarret... Millaiseen käyttöön tulisi eli missä pitäisit? Tiedän hihattomien mekkojen olevan suurta muotia, mutta omaa harkintakykyä ei kuitenkaan pitäisi unohtaa. Kaikki mikä on muotia ei ole kaunista. Ajattelu sallittu, siis.
Vaakaraita lähtökohtaisesti leventää. Niin, ja ne käsivarret olisivat tarjottimella.
Mitä itse olet mieltä?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 21:28"]
[/quote]
Eli olisi paljaat käsivarret... Millaiseen käyttöön tulisi eli missä pitäisit? Tiedän hihattomien mekkojen olevan suurta muotia, mutta omaa harkintakykyä ei kuitenkaan pitäisi unohtaa. Kaikki mikä on muotia ei ole kaunista. Ajattelu sallittu, siis.
Vaakaraita lähtökohtaisesti leventää. Niin, ja ne käsivarret olisivat tarjottimella.
Mitä itse olet mieltä?
[/quote]
No kuule jos itse on sinut käsivarsiensa kanssa niin muut saa vaan kestää. Jos mekko muuten näyttää hyvältä niin käsivarret on pikkuseikka.
Kyllä lihavallakin on oikeus olla helteellä inhimillisissä vaatteissa, maksimekko on viileä kun ilma pääsee kiertämään alla ja hartiat paljaana. Jos pitää olla hihat ja vyötäröltä kireä niin nuo ominaisuudet menee jolloin se vaate on yksinkertaisesti kuuma. Toki maksimekko ei ole mikään juhlamekko mutta semmoista ei tässä varmasti haettukaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 21:45"]
No kuule jos itse on sinut käsivarsiensa kanssa niin muut saa vaan kestää. Jos mekko muuten näyttää hyvältä niin käsivarret on pikkuseikka.
Kyllä lihavallakin on oikeus olla helteellä inhimillisissä vaatteissa, maksimekko on viileä kun ilma pääsee kiertämään alla ja hartiat paljaana. Jos pitää olla hihat ja vyötäröltä kireä niin nuo ominaisuudet menee jolloin se vaate on yksinkertaisesti kuuma. Toki maksimekko ei ole mikään juhlamekko mutta semmoista ei tässä varmasti haettukaan.
[/quote]
Keskusteluketjua ei olisi, jollei olisi väliä miltä muiden silmissä näyttää. Vai ymmärsinkö ap:n kysymyksen oikein?
Jollei muiden näkemyksillä ole väliä, miksi avata aiheesta keskustelu?
Millaiset hihat? Mitä materiaalia? Millainen kuosi? Kantajan pituus?