Milloin sinulla on kesäloma ja minkä pituinen?
Mulla olisi vielä 4vkoa lusittavana ennenkuin loma alkaa, pidän breikkiä 28.6-20.8 vaikka suuri osa siitä onkin palkatonta (aloitin viime elokuussa tässä työpaikassa ja pitänyt vuosilomiani mm helmikuussa thaimaan matkan vuoksi).
Täytyy sanoa että odotan taukoa kuin kuuta nousevaa, en ole ikinä koskaan milloinkaan ollut näin sekopäisessä, holtittomassa, pomottomassa työpaikassa jossa ei toimi hlöstö-eikä johtamisasiat ja eräät lorvivat ja omaavat kastemadon työmoraalin (kesken päivää omille asioille esim 2h ajaksi, tullaan joka ikinen aamu 10-20min myöhässä töihin, haukutaan muita jne). Ja kun pieni yksikkö kyseessä niin hommat kasaantuu sitten parille muulle jotka tekevät ja ovat ajoissa paikalla yms.
Huokaus://
Kommentit (37)
Alkoi pari kk sitten virallisesti mut oikeasti eilen ja jatkunee tuonne syyskuulle. Osasinpa junailla oikeat asiat oikeaan aikaan ;)
On alkanut jo muutama viikko sitten ja kestää syyskuulle.
Eilen viimeinen työpäivä, loma kestää lyhyine pakkolomineen (joka tulee todella tarpeeseen) 8 viikkoa. :) En valita.
Juhannuksena alkaa ja siitä kolme viikkoa. Elokuun lopulla yksi viikkoa joka ei kyllä mitään lomaa ole koska lapsella alkanut koulu jo tuolloin. Eli aikaiset herästykset ja läksytaistelut jatkuu.
Eipä taida tuo ekat kolme viikkoakaan riittää mihinkään... :(
Siitä viikosta ollaan viikko reissussa ja sekin on minulle todella raskasta.
Ja kutonen jatkaa: tee, ap, jotain tuolle tilanteelle! Ota yhteyttä johonkin, vaikka työterveyteen tai luottamusmieheen. Ei tuollainen peli vetele. Ajat itsesi loppuun.
Tsemppiä, että saisit muutoksen aikaan.
Justiinsa alkoi ja loppuu sitten elokuun puolen välin tienoilla. Nehän ne on ne kolme syytä ryhtyä opettajaksi: kesä-, heinä- ja elokuu...
1.7-28.7, eli perus neljä viikkoa heinäkuussa :) Kovasti kyllä sitä ja odotan. Ja kateellinen olen teille joilla on pidempi loma, varmaan ei tuo neljä viikkoa riitä työasioista irtautumiseen.
Olen ollut jo viikon kesälomalla. Pidän lomaa vielä koko kesäkuun. Heinäkuun 2 ekaa vikkoa töissä. Sitten alkaa taas kesäloma joka jatkuu syyskuun loppuun asti. Tuon pitkän lomajakson aikana saatan käydä töissä parin päivän ajan.
Av-mammat ovat työpaikoissa, joissa lomaa kertyy vähintään 8vkoa ja lapsillaan on k.a vähintään 9.8! Kaksi ysiäkin on tullut todistukseen pelkästään paskamaisen opettajan vuoksi!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 20:39"]
Av-mammat ovat työpaikoissa, joissa lomaa kertyy vähintään 8vkoa ja lapsillaan on k.a vähintään 9.8! Kaksi ysiäkin on tullut todistukseen pelkästään paskamaisen opettajan vuoksi!
[/quote]
Mulla on on firma ja sanelen itse omat lomani. On työntekijöitä ja hyviä sellaisia, jotka hoitaa hommat. Lapsen keskiarvo ei ollut tota. Oli "vain" (huom av kritiikki) 8,1 laskettuna.
t. se, joka äsken listasi pitkät lomansa
Heinäkuun puolestavälistä alkaen olen viisi viikkoa, joista yhden palkatta. Lomaa odotellessa....
mulla loma alkaa heinäkuun alussa ja 5 viikkoa palkallista lomaa. Talveksi jää siten toiset 5 viikkoa
Minä jäin juuri äitiyslomalle, joten menetin kokonaan kesälomani.
Toukokuun alusssa olin viikon, kolmen viikon loma alkaa 15.7.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 21:16"]
Minä jäin juuri äitiyslomalle, joten menetin kokonaan kesälomani.
[/quote]Miks sä sen menetit?
heinäkuun kahdeksas päivä alkaa ja siitä neljä viikkoa eteenpäin.