Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gyne, Terolut ja menkat

12.07.2006 |

Mitähän mun kannattaisi tehdä... Aloitan nyt taas Terolut-kuurin, ja sain gynelle ajan 2 viikon päähän (25.7.) jossa haen apua vuoto-ongelmiin ja ovuloimattomuuteen. Nyt on kp 22, ja viimeksi gyne sanoi että aloitan Terot heti kun olen ovuloinut (enpä ole tähän päivään mennessä niin tehnyt, ja viime kierrossakin aloitin Terot vasta kp 22). Mutta jos nyt aloitan terot, niin menkat alkaisi niihin aikoihin kun menen taas gynelle. Voiko silloin olla gynellä? Tai haittaako Terolutit, jos gyne haluaisi otettavan jotain kokeita? Jos en nyt syö teroja, niin menkat alkaa ties milloin. Vai pitäisikö minun siirtää sitä gynen aikaa hieman myöhemmäksi? Minä kierron päivänä sinne yleensäkin kannattaa mennä, jos hakee apua mm. juuri tuohon ovuloimattomuuteen? Terolut ei ole siihen ainakaan auttanut, ja välivuotojakin on tullut. Soitinkin tästä sinne gynen ajanvaraukseen, ja he ehdottivat että aloitan huomenna syömään Terolutia (kp 23) jolloin gyneaika olisi kp 35/35 (menkat alkaisi seuraavana päivänä). Seuraava vapaa aika gynelle olisi vasta 8.8. eli kp 14.

Eli viisaammat ja kokeneemmat, neuvokaa minua mitä teen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sen varran vain että mulle annos nostettiin 2tbl päivässä niin välivuodot loppui ja kierto on kellontarkka.. Mutta syön niitä kp 15-24 joka kuukausi riippumatta olenko ovuloinut.

Olen ollut gynellä kuukautisten aikana että kyllä sekin siis onnistuu.

Mulla kanssa pco eli en ovuloi normaalisti. Tosin tässä kuussa jotenkin ihan ihmeen keinolla sain ovisplussa sitten vuoteen. Joten pelkät terot käytössä ja silti sain edes ovisplussan..

Jos olisin sinä niin aloittaisin ne terolutit ohjeen mukaan kp23 ja menisin vuodosta huolimatta gynelle, mutta jokainen toimii tyylillään..

Vierailija
2/3 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla annostus oli 3x10 mg/pv, ja viime kierrossa välivuodot jatkui vielä n. 4-5 pv. Tässä kierrossa ne alkoi vasta kp 18 tienoilla, mutta ovista ei näkynyt. Odotin varmaankin ovista ihan suotta, ja olisikin varmaan pitänyt aloittaa kuuri kp 15 niin kuin täällä moni on saanut ohjeeksi. Ajattelin tosiaan niin, että huomenna aloitan terot ja menen gynelle silloin kp 35/35. Kerron sitten mitä gyne sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla annos on tuo 20mg/vrk ja normaalisti syön tosiaan ne 10 päivää. Tosin tässä kierrossa 15 päivää kun aloitin vahingossa jo kp10.

Juu mut palaahan kertomaan kun kuulet lisää. Mut löydät myös tuolta PCO-plikat puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä