Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta tuntuu hyvältä kohdella kumppania huonosti?

Vierailija
01.06.2013 |

En oikein tiedä miten tämän pukea sanoiksi. Olen kaikinpuolin kiva naisihminen, mutta parisuhteissa minulla on huono "tapa": petän, jos en ihan fyysisesti niin ainakin käyttäydyn epäsopivasti siihen nähden että olen varattu. Ja jätän. Miehen paha mieli tuntuu minusta jotenkin kummalla tavalla hyvältä, tulee voimakas olo. Rakastan omaa alkuperäistä perhettäni tosi paljon ja heitä en halua satuttaa missään nimessä, tämä ilmene vain parisuhteissa. Miksi näin? Onhan se vähän outoa minustakin, mutta en voi sille mitään että se tuntuu minusta hyvältä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mitään outoa ole, vaan sinä olet masokisti: saat kiksit alistamisesta ja vallantunteesta.

Jotta et satuttaisi ketään turhaan, pitää sinun etsiä itsellesi alistamitumisesta nauttiva kumppani. Itse tiedän montakin miestä, jotka ovat haikailleet alistavan naisen perään, sellaista koskaan löytämättä. Teitä on niin harvassa.

Vierailija
2/5 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masokisti, 2? Taisi mennä nyt vähän termit sekaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 20:16"]

Masokisti, 2? Taisi mennä nyt vähän termit sekaisin. 

[/quote]

Hahhah, joo. Kirjoitin nopeasti. Sadistista siis oli puhe.

Mutta moni mies oikeasti etsii alistavaa naista, mutta sellaista on hyvin vaikea löytää.

Vierailija
4/5 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät miehiä oman sisäisen maailmasi jatkeena. Kenties et kykene, uskalla tai ymmärrä, mitä läheisyys, luottamus sitoutuneessa parisuhteessa merkitsee. Voit sabotisoida tätä epävarmuuttasi. Kuulostaa myös siltä, että sinussa on reippaasti narsistisia piirteitä, mitkä ilmenevät sadistisessa nautinnossassi toisen kärsimyksestä. Kyseessä on on sinulla vakiintunut käytösmalli, saatat olla koukussa näihin egotrippeihin. Toistat samaa uudestaan ja uudestaan, koska olet jäänyt jumiin tähän vaiheeseen. Jotain mätää siellä lapsuudessasikin on, samat kuviothan ilmenevät seurustelusuhteissa, joten mistä tämä sinun ongelmasi kertoo? Toisaalta kuulostaa jotenkin, miten sanoisi, mielenkiintoiselta tuo kuvauksesi lapsuudenperheestäsi. Mistä se viestiisi tupsahti?

Summaus: narsistinen ongelma, taustalla haavoittuvuutta, jota kompensoit hyökkäämällä ennen kuin sinun haurautesi paljastusi. Tähän näyttäisi yhdistyvän kehityspuutteita, kyvyttömyyttä ja haluttomuutta aikuiseen parisuhteeseen.

Vierailija
5/5 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin narsistiset piirteet ilmenevät sadismina, vitonen? Onko sadismi narsistin piirre? Narsismista kirjoitetaan paljon eikä minulle ole jäänyt mieleen että sadismi heiluisi ylinnä niissä kuvauksissa. Empatian puute kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi