Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat ANOPPI/APPIUKKO kokemukset

Vierailija
01.06.2013 |

Tuli tuosta mieleen, kun jonkun anoppi oli laittanyt uuteen uskoon nuo keittiönkaapit :D 

Mulla oli ihan kauhee ex anoppi ( HUOM! EX), kun ekan kerran tapasimme, hän teki harvinaisen selväksi, että hänen poikansa tarvitsee jonkun laihemman  naisen. Ja en ollut edes lihava, vain vähän löllerö, itseasiassa hoikempi kuin anoppi itse.

Kommentit (1705)

Vierailija
1521/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yliopistossa opiskelemassa. Appiukko paukautti selittämättä, että ei usko minun tulevan opintojeni mukaiseen ammattiin. En sanonut mitään.

Anoppini oli jo niin lopuillaan, että tajusin hänen pian kuolevan, ja tein vaimoni kanssa pitkän matkan jäähyväisiksi. Puhelias anoppi kertoi vuolaasti ja katkerana vaimolleni, kuinka inhottava edesmennyt miehensä eli vaimoni isä oli ollut. Minulle hän ei koko tapaamisen aikana vastannut yhteenkään lauseeseeni, jolla yritin saada keskustelua aikaan. Anoppi kuoli pian. 

Vierailija
1522/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hauska ketju. 

Minun ex-anoppini tarttui jokaiseen näkemäänsä tilaisuuteen arvostella minua ja vihjailla miten en ollut tarpeeksi hyvä hänen pojalleen. Samalla hän yleensä myös kehui mieheni entisiä naisystäviä. No, kun ero sitten tuli ja mies vei seuraavan morsmaikun vierailulle, niin sama kaava toistui. Tosin kuulemma nyt olin minäkin vihdoin päässyt sille kehuttujen ja ihanien listalle. Voi pyhä jysäys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun istuttiin kattamaani kahvipöytään,anoppi keräsi kaikilta laittamani kauniit kahvikupit pois. Haki mukit tilalle. Sitten laittoi vettä kiehumaan. Haki pöytään sen kuuman veden ja kaatoi kahvimukiinsa sanoen: tuo Maija se keittää niin vahvaa kahvia ettei sitä voi juoda.

Vierailija
1524/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pahoinpiteli minut ja olin todella järkyttynyt niin anoppi soitti ja sätti "mitäs menit sinne kun tiedät että hän on impulsiivinen!!"

Vierailija
1525/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi tuli taas kerran kertomaan mulle, että kaikilla suvun naisilla oli ollut tapaaminen. No, vastasin, että sehän oli mukavaa. Sitte se sano että, Niin siellä oli kutsuttuna kaikki muut paitsi sinä.

Halusi tuottaa mulle pahaa mieltä kuten aina. Ei pitänyt musta, koska olin liian huonosta perheestä. Tällaista se oli aina. En kuitenkaan ottanu koskaan pultteja, vaan sanoin vaan että Jaaha. Vaikka kyllähän mulle paha mieli aina tuli.

Sano jatkossa anopille, että ethän sinä ole heille sukua, joten et sukukokouksiin osallistu.

Vierailija
1526/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppivainaa teki selväksi, että ollaan kilpailijoita. Muuten mä en osaa tulkita sitä, että hänen wc:ssään roikkui hienot mustat pitsirintsikat ja alushousut näyttävästi esillä.

Myös se teki vaikutuksen, että nää kaksi huusivat pöydän yli jotain hölynpölyjuttuja siten, että mulla ei ollut puheenvuoroakaan. Eka kerta kahvilla siellä. Jäi omituinen olo. Tätä jatkui.

Hieman myöhemmin kun olimme muuttaneet yhteen ja odotin lasta, hän soitti pojalleen että nyt hänet on hyljätty!

Anoppi oli erittäin tarkka, ammatiltaan sairaanhoitaja. Minä vain sihteeri. Kyllä sopi pullistella haha.

Vierailija
1527/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko lopettaa nää jutut??????

Vierailija
1528/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän äiti oli päättänyt, että erotaan, koska ei sallinut tyttärelleen mitään hyvää, josta ei päässyt itse jotenkin kyytiin. Kerran se kutsui itsensä kylään viikoksi ja tilasi vielä oman kaverinsakin paikalle. Tämä exän äidin kaveri oli timmi kissa ja jos joku tietää, miten nainen tekee itsensä tiettäväksi viettelysten ruumiinkielellä, se teki aivan kaikki. Sen lisäksi se seurasi joka paikkaan, nauroi kaikelle ja kiinnostui joka asiasta ja kosketteli ja nojaili ja pyrki olemaan koko ajan näkökentässä tietäen justiin, miten esitellä itseään ja avujaan. Ilmiselvä idea oli saada mut koskemaan siihen, että sillä saa suhteen poikki. No, se ei onnistunut, mutta sen loputon juonittelu kävi lopulta niin rasittavaksi vuosien mittaan, että päätin homman riittävän, koska tyttärensä ei saanut yhtään olla siltä rauhassa. Siinä oli perhe, jossa äiti ja tytär vihaavat toisiaan ja rakastavat toisiaan tavalla, jota ei pysty käsittämään.

Vierailija
1529/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Vertaistukea parhaimmillaan!

Vierailija
1530/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin, muistakaa että joskus olette ehkä jonkun anoppi tai appi. Ja teidän kummallisia toilauksia päivitellään tai teidät haukutaan maan rakoon

Meinaatko todella, että ryhdyn solvaamaan miniän tai vävyn ulkonäköä koko suvulle?

Luuletko, että soitan nelikymppiselle miniälle, neljän lapsen äidille, raivopuhelun kuinka LASTEN ON SAATAVA RUOKAA JOKA PÄIVÄ VOI HERRAN JUMALA!

Oikeasti, en aio käyttäytyä niin!

Olen ihan normaali fiksu ihminen, vaikka niitä miniöitä tuleekin.

No mutta niinhän ne kaikki anopit juuri käyttäytyvät, ainakin mikäli uskoo täällä kirjoittelevien juttuja. Miksi sinä olisit poikkeus?? Katso vaan...

Ei kaikki, tietenkään. Suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä. Mutta nyt onkin tarkoitus keskustella niistä kauheista tapauksista.

Vierailija
1531/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erottuamme sain anopilta haukkumakirjeen jota oli hauska lukea koska siinä oli niiin helkatisti kirjoitusvirheitä

Kaverini hieman vastaavassa tilanteessa korjasi kirjeeseen kaikki virheet punaisella kynällä ja palautti lähettäjälle. Mielestäni tosi hyvä veto.

Vierailija
1532/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas niin tätä vauva-palstan paskaa 🙄 En todellakaan usko puoliakaan näistä jutuista - joku ihme tarve muutamalla ihmisellä vuodesta toiseen eri ketjuissa haukkua anoppejaan. Mikä v*ttu teitä vaivaa?

Nim. Täysijärkinen miniä

Vierailija
1533/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas niin tätä vauva-palstan paskaa 🙄 En todellakaan usko puoliakaan näistä jutuista - joku ihme tarve muutamalla ihmisellä vuodesta toiseen eri ketjuissa haukkua anoppejaan. Mikä v*ttu teitä vaivaa?

Nim. Täysijärkinen miniä

Ketään ei kuule kiinnosta ootko täysjärkinen, nää mainitut anopit ei ole olleet ja heistä keskustellaan.

Vierailija
1534/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appeni oli mukava, hän myös sanoi että olen hyvä tyttö. Mutta pojaltaan uteli sexelämästämme!

Anoppi on höppänä, kiltti, mutta mun äitini on kauhea, aina äreänä ja haukkuu mua ja miestäni, tukka on karsee, liian laiha et syö, liian lihava syötkö liikaa, pitää liikkua pitää ja pitää oikea kauhujen anoppi miehelleni! Äitini mielistelee muita ja käskee meitä, masennun aina kun käymme kylässä, muutun puhelimessakin typeräksi lapseksi, joka ei osaa mitään!

Toivon etten muutu semmoiseksi, ja loukkaa suuresti jos mieheni sanoo olet kuin äitisi. En kestä sellaista koska en ole kuin äitini, hän on tehnyt minusta aran ujon, mitään osaavaa, oikea jätekasan.

Vierailija
1535/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi vei poikamme kirjastoon ja lainasivat kirjan, jossa lapsen äiti on kuollut ja on enkelinä taivaassa.

Vierailija
1536/1705 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsytti entisen anoppini ainainen 'poikansa suojelu.' Meni aina äitinsä luo nukkumaan ryyppy reissujensa jälkeen ja kun soitin ja vaadin saada puhelimeen niin anoppi vain ; ' xx on nyt niin väsynyt, sen pitää saada nukkua.' eikä suostunut herättämään. Kerran taas soitin mutta silloin olin niin kiukkuinen että haukuin myös anopin. Hänen idiootti poikansa oli varastanut viimeiset ruokarahat jotka olin jopa piilottanut. Sanoin että nyt se on pistänyt kurkusta alas teidän lapsenlapsen ruuat ja vaipat,, No sillä kertaa tulivat anoppi ja appi taxilla parin tunnin päästä ja olivat ostaneet ruokaa ja vaippoja mutta 'poikaa', avopuolisoa ei näkynyt. Anoppi sanoi että koska olin niin vihainen niin parempi että poika on kotona muutaman päivän :) . Otin sitten lopuksi avaimen häneltä pois ja sanoin että voi muuttaa kokonaan äitinsä luokse, Anoppi otti nokkiinsa ja sen jälkeen ei kanssakäymistä enää ollut.

Siinä malliesimerkki läheisestä, joka mahdollistaa ja oikein tukee alkoholistin elämäntapaa.

Surullista, ettei lapsella ole isovanhempia, mutta onnekasta, ettei hänen tarvitse kasvaa epäkypsän suvun vaikutuspiirissä.

Vierailija
1537/1705 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi vei poikamme kirjastoon ja lainasivat kirjan, jossa lapsen äiti on kuollut ja on enkelinä taivaassa.

Äidin menetys on jokaisen lapsen suurin pelko.

Mummini, joka kasvatti minut (ei ollut äitiä) ja oli siis käytännössä äitini, halusi kai pönkittää tärkeyttään tai kaipasi nähdä reaktioni. Siksi kertoi jotain ahdistavaa juttua, jossa sai aiheen esittää lauseen: "jos äit kuoloo" tarkoittaen itseään. Siinä vaiheessa sitten purskahdin itkuun ja sitten hän lohdutti, että ei hän kuole. Olin noin 4-5-vuotias, mutta muistan sen pahan olon ja pelon tunteen. Tämä episodi jäi mieleen, mutta on tunne, ettei tilanne ollut ainutkertainen.

Mummillani oli kuitenkin ollut rankka elämä ja hän oli saanut käydä koulua vain hyvin minimaalisesti. Siinä valossa voin ymmärtää hänen pienen ylilyöntinsä, koska oikeasti hän oli hellä ja kiltti.

Modernin isoäidin pitäisi tajuta paremmin motiivinsa, eikä hakea kirjastosta tukea omille salaisille haaveilleen piittaamatta pätkääkään siitä ahdistuksesta, jota herättää lapsessa. Pientä lasta ei todellakaan tule "valmistaa" vanhemman kuolemaan, ellei vanhempi ole kuolemansairas.

Vierailija
1538/1705 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko lukea jotain muuta. Tai mennä vaikka ulkoilemaan.

Vierailija
1539/1705 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies34v kirjoitti:

olen mies ja tykkään tyttöillä kotosalla... kotona olin niin tuli ilman ovikelloa soittamatta kun oli ovikellosta patteri loppunu. no hävetti se mutta ei siinä mitään mutta kertonut 3:lle vaimon siskoillekin näystään. kiva nyt nähdä ketään niistä kun kaikki tietää. siis anopista kyse

Sinä ja moni muu tässä ketjussa! Ovet pitää lukita!

Eikä vara-avaimia anneta kenelle tahansa.

Vierailija
1540/1705 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppini veetuili mulle 50 vuotta ja hoivakodissa ei enää veetuile, kun ei tunnista minua. Hänen poikansa kanssa vierailee joku nuori ja kaunis tyttö😅, olen kohta 75 v.

Appiukko oli ihan oma juttunsa.

Opiskelin vielä,kun menimme naimisiin hänen poikansa kanssa.

Hän sanoi,että minusta ei koskaan tule mitään ja nain poikansa vain perinnön toivossa. ( homeinen rintamamiestalo😂).

Olen tästä varmaan kirjoittanut täällä ennenkin, mutta joskus tuntuu, että olen syntynyt kynnysmatoksi, sillä oma äitinikin aina arvosteli ja mitätöi minua.

Onneksi kauheiden appivanhempien poika on täysin eri maata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä