Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat ANOPPI/APPIUKKO kokemukset

Vierailija
01.06.2013 |

Tuli tuosta mieleen, kun jonkun anoppi oli laittanyt uuteen uskoon nuo keittiönkaapit :D 

Mulla oli ihan kauhee ex anoppi ( HUOM! EX), kun ekan kerran tapasimme, hän teki harvinaisen selväksi, että hänen poikansa tarvitsee jonkun laihemman  naisen. Ja en ollut edes lihava, vain vähän löllerö, itseasiassa hoikempi kuin anoppi itse.

Kommentit (1705)

Vierailija
1501/1705 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin, muistakaa että joskus olette ehkä jonkun anoppi tai appi. Ja teidän kummallisia toilauksia päivitellään tai teidät haukutaan maan rakoon

Vierailija
1502/1705 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on kolme lasta, nuorin iltatähti vielä peruskoulussa. Kolmesta raskaudesta jäi useampi kymmenen kiloa ylipainoa, joita edelleen näin 15v myöhemmin pudottaa.

Jaksaa kuittailla raskausvatsani koosta joka kerta kun tapaamme, vaikka tosiasiassa hän on tässä se suurempikokoinen. Edellisestä raskaudesta kilot jäi synnärille ja sekös anoppia harmittaa.

Anopilla aina välillä pimahtaa ja saa ihmeellisiä raivareita omituisista asioista, kerran alkoi sättiä kun tuotiin tullessamme vääränlaista ruokaa, vaikka hän oli itse sitä toivonut. Tilanne oli niin älytön, että en vaan pystynyt pitämään pokkaa vaan hymyillen kuuntelin anopin saarnaa. Sain sitten haukut vielä erikseen. Anteeksi ei toki pyytänyt.

Ihan ok appivanhemmat, kunhan vaan riittävän etäisyyden pitää. Pari kertaa kuukaudessa korkeintaan olen tekemisissä ja se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1705 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi oli kohtuullisen mukava, kun alkua pari kesää sitten seurusteltiin. Välillä kyseli tosi henkilökohtaisia, ja loukkaantui kun en halunnut kertoa.

No, saatiin ensimmäinen muksu, (odotan toista).

Hyvä ettei anoppi vienyt sitä mukanaan kun ekan kerran kävivät katsomassa. Epäili maidon riittänistä, vaikka poika kasvoi kuin valtionvelka. Lähes jatkuvasti käskytti pullolle, ja aloin jo suuttua.

Kunnes yhtäkkiä lopetti kyselyt, soitot, kyläilyt.

En ymmärrä. Lapsille ikävää jos mummonsa menettivät. Mulla ei ole ikävä..

Vierailija
1504/1705 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin, muistakaa että joskus olette ehkä jonkun anoppi tai appi. Ja teidän kummallisia toilauksia päivitellään tai teidät haukutaan maan rakoon

Meinaatko todella, että ryhdyn solvaamaan miniän tai vävyn ulkonäköä koko suvulle?

Luuletko, että soitan nelikymppiselle miniälle, neljän lapsen äidille, raivopuhelun kuinka LASTEN ON SAATAVA RUOKAA JOKA PÄIVÄ VOI HERRAN JUMALA!

Oikeasti, en aio käyttäytyä niin!

Olen ihan normaali fiksu ihminen, vaikka niitä miniöitä tuleekin.

Vierailija
1505/1705 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tuli taas kerran kertomaan mulle, että kaikilla suvun naisilla oli ollut tapaaminen. No, vastasin, että sehän oli mukavaa. Sitte se sano että, Niin siellä oli kutsuttuna kaikki muut paitsi sinä.

Halusi tuottaa mulle pahaa mieltä kuten aina. Ei pitänyt musta, koska olin liian huonosta perheestä. Tällaista se oli aina. En kuitenkaan ottanu koskaan pultteja, vaan sanoin vaan että Jaaha. Vaikka kyllähän mulle paha mieli aina tuli.

Vierailija
1506/1705 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko todella, että ryhdyn solvaamaan miniän tai vävyn ulkonäköä koko suvulle?

Luuletko, että soitan nelikymppiselle miniälle, neljän lapsen äidille, raivopuhelun kuinka LASTEN ON SAATAVA RUOKAA JOKA PÄIVÄ VOI HERRAN JUMALA!

No mutta niinhän ne kaikki anopit juuri käyttäytyvät, ainakin mikäli uskoo täällä kirjoittelevien juttuja. Miksi sinä olisit poikkeus?? Katso vaan...

Vierailija
1507/1705 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yhtään hunoa kokemusta; ei anopista eikä appiukosta. Molemmat ystävällisiä ja suvaitsevia ihmisiä.

Vierailija
1508/1705 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on rokotevastainen, lääkevastainen hörhöilijä joka tuputtaa jokaiselle vastaantulijalle young living-öljyjä ja luonnonkosmetiikkaa. Hän on myös tosi läskifobinen, homofobinen ja töykeä, ailahtelevainen ja käyttää henkistä väkivaltaa lapsiinsa. Appiukko taas on todella konservatiivinen vanhanaikainen sovinistinen ja seksistinen ihminen, joka ei ymmärrä mielenterveysongelmia eikä muutakaan kuin että fyysinen työ on kaiken a ja o. Hän on käpertynyt omaan kuplaansa johon ei kuulu nykyaikaiset asiat. Silti he ovat onnistuneet luomaan ihmisen joka on lämminsydäminen, luotettava, aina avulias, joka tekee kaiken perheensä eteen, hyväksyy kaikki ihmiset sellaisena kuin ovat, on toisinaan epävarma, osaa myöntää virheensä, osaa keskustella, kunnioittaa muita ja haluaa oppia maailmasta uutta. Miehellä on toki hankaluuksia välillä lastemme kasvatuksessa ja omien tunteiden ilmaisussa ja menee helposti lukkoon riitatilanteissa. Silti ihmettelen miten tervejärkinen ihminen hänestä on kasvanut sairaassa, henkistä ja fyysistä väkivaltaa sisältäneessä kodissa.

Vierailija
1509/1705 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 12:29"]

Anoppi kertoi puolelle suvusta minun raskaudesta vaikka piti olla yllätys kaikille häävieraille. Kiva kun kaikki jälkikäteen sanoivat " onneksi olkoon, mutta kyllä tiesimme jo, kun tuija niin tohkeissaan meille kertoi!"

Jos ette ole olleet lapsettomuushoidoissa viimeistä 10 vuotta, niin ei nuo vauvauutiset nyt niin mielettömiä uutisia yleensä kellekään ole. Se on tuntunut teistä silloin isolta jutulta ja olitte pettyneitä kun ette päässeet yllättämään vieraita muttei se muille mitään sen kummempaa ollut.

Siis mitä?? Juuri tuonlaisilta harakoilta ne jutut lipsahtavatkin. Olivat sitten vuoden tai 10 vuotta yrittäneet, jos vanhemmat ovat nimenomaan PYYTÄNEET olla kertomatta kenellekkään, niin olisi se nyt järkevän ihmisen toimintaa olla sitä heti juoruamatta kaikille. Pariskunta odottanut, että saa yllättää kaikki vieraat, niin ilo on pilattu sillä, kun kaikki ovatkin jo kuulleet.... Ilonpilaajia on monenlaisia, mutta tämä raskauden kertominen on kyllä yksi pahimmista.

Meidät oli kerran kutsuttu kylään. Oli kuva kutsussa, en tajunnut mitään.

Oli sukupuolen paljastusjuhlat.

Mä en edes tiennyt tää tuttu on raskaana.

Siinä me seistiin puolikaaressa, kun pariskunta ampui konfettejä ilmaan.

Miksi ihmeessä joku haluaa häissä kertoa yllätys, me ollaan raskaana ?

Vierailija
1510/1705 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi tuli taas kerran kertomaan mulle, että kaikilla suvun naisilla oli ollut tapaaminen. No, vastasin, että sehän oli mukavaa. Sitte se sano että, Niin siellä oli kutsuttuna kaikki muut paitsi sinä.

Halusi tuottaa mulle pahaa mieltä kuten aina. Ei pitänyt musta, koska olin liian huonosta perheestä. Tällaista se oli aina. En kuitenkaan ottanu koskaan pultteja, vaan sanoin vaan että Jaaha. Vaikka kyllähän mulle paha mieli aina tuli.

Mikään pakko ei ole kestää moista.

Mun ystävän anoppi oli ihana. Kunmes hänen poikansa jätti ystäväni.

Sen jälkeen anopista tuli superikävä.

Avioliiton aikana ystäväni oli se, joka kutsui appivanhemmat kylään, vei lapsia näytille, lähitti luokkakuvia jne.

Kun ero tuli, anoppi aloitti ilkeilyn. Haukkui lapsille heidän äitiään.

Tämä tarkoitti oma poika ei käynyt äidillään, mikään ei muuttunut ja ystäväni ja lapset eivät kuunnelleen haukkumista.

Vierailija
1511/1705 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tervetuliaislahjaksi anopin oman vanhan päänahalta haisevan huivin

Vierailija
1512/1705 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

erottuamme sain anopilta haukkumakirjeen jota oli hauska lukea koska siinä oli niiin helkatisti kirjoitusvirheitä

Vierailija
1513/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta niinhän ne kaikki anopit juuri käyttäytyvät, ainakin mikäli uskoo täällä kirjoittelevien juttuja. Miksi sinä olisit poikkeus?? Katso vaan...

Täällähän ihmiset kertovat vain omista kokemuksistaan, eivät "kaikista" anopeista. En ole itse ainakaan huomannut yhtään viestiä jossa olidiväitetty että kaikki anopit ovat sellasia tai tällaisia.

Vierailija
1514/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsytti entisen anoppini ainainen 'poikansa suojelu.' Meni aina äitinsä luo nukkumaan ryyppy reissujensa jälkeen ja kun soitin ja vaadin saada puhelimeen niin anoppi vain ; ' xx on nyt niin väsynyt, sen pitää saada nukkua.' eikä suostunut herättämään. Kerran taas soitin mutta silloin olin niin kiukkuinen että haukuin myös anopin. Hänen idiootti poikansa oli varastanut viimeiset ruokarahat jotka olin jopa piilottanut. Sanoin että nyt se on pistänyt kurkusta alas teidän lapsenlapsen ruuat ja vaipat,, No sillä kertaa tulivat anoppi ja appi taxilla parin tunnin päästä ja olivat ostaneet ruokaa ja vaippoja mutta 'poikaa', avopuolisoa ei näkynyt. Anoppi sanoi että koska olin niin vihainen niin parempi että poika on kotona muutaman päivän :) . Otin sitten lopuksi avaimen häneltä pois ja sanoin että voi muuttaa kokonaan äitinsä luokse, Anoppi otti nokkiinsa ja sen jälkeen ei kanssakäymistä enää ollut.

Noin mäkin kyllä tekisin, jos oma lapseni olisi niin onneton, että joisi ja tulisi yöksi mieluumin lapsuuden kotiin kuin oman perheen luo. Kielii pahoista ongelmista ja sietämättömistä kotioloista.

Itse haluaisin että perheellinen lapseni aikuistuisi ja ottaisi vastuun omista tekemisistään. En alkaisi paapoa "vauvaa" kotonani niin, että saa rauhassa laiminlyödä perhettään ja velvollisuuksiaan.

Vierailija
1515/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta et sinä kovin fiksulta vaikuta.

Vierailija
1516/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpa ikävä ihminen,anopille vois joku tehdä saman: kutsuu kaikki muut paitsi anopin ja ilmoittaa siitä sitten myöhemmin samalla tavalla kuin anoppi sulle. Kiva ois nähdä,miten anopin naamanilme muuttuu,kun ei se anoppikaan oo yhtään parempi kuin toiset. Tollaselle pitää antaa samalla tavalla,jos ymmärtäs. Vaan kaikki ei ymmärrä siltikään. Jättäisin ehdottomasti tuommoisen kiusaajan omaan arvoonsa ja lähtisin vaikka suvusta. Ei kiusaamiseen pidä alistua. Se satuttaa.

Vierailija
1517/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2018?!

Aika usein vuosiluku voidaan ilmaista kuten esim. tämä "-18"

2000-luvun vuosilukulyhenne merkitään pilkulla. miinusmerkki on 1900-luvun lyhennemerkki

Pilkulla??????

Vierailija
1518/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000-luvulla vuosilyhenne on jokin muu kuin miinusmerkki. 1900-luvun lyhennettä merkataan miinuksella ja oliko 1800-luvulla plusmerkki. 

Niin henkilötunnuksissa.

Nyt 2000-luvulla on tyyppiä 010101A1111.

1900-luvulla oli 010101-1111

1800-luvulla syntyneillä oli tyyppiä 010101+1111, paitsi että 1801 syntyneitä ei enää ollut elossa, kun henkilötunnukset keksittiin.

Vierailija
1519/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tamppas meiltä lähtiessä peiton ja sanoi siinä irtos muittenkin pölyt samalla

No olihan se totta, mutta silti.

Vierailija
1520/1705 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies ja tykkään tyttöillä kotosalla... kotona olin niin tuli ilman ovikelloa soittamatta kun oli ovikellosta patteri loppunu. no hävetti se mutta ei siinä mitään mutta kertonut 3:lle vaimon siskoillekin näystään. kiva nyt nähdä ketään niistä kun kaikki tietää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi