Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selluliitti ja tiukat farkkushortsit.

Vierailija
31.05.2013 |

Bongasin kadulta eilen hiuslisäkkeidensä kanssa liehuvan naisen, joka oli selkeästi mielestään yksi upeimmista olennoista kadulla mukamuodikkaissa rytkyissään, mutta naikkosen takareidet olivat muhkuraiset selluliittikuorrutteiset. Nainen oli varmaan mielestään normaalilla painoindeksillä. Mitä mieltä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa et joku "stylisti" amisämmä kertoo kuinka akateemisten kuuluu pukeutua. Kuolen nauruun :DDDDDDD

Vierailija
22/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 11:41"]

Hmm. Henkilökohtaisesti olen 23-v ja kyllä lävähtää käsi naamalle, jos tuolla joku kunnon jenkkakahvat losottaen imee mehujäätelöä herättääkseen jonkun pöksykäärmeen. Aloituksen nainen oli samaa ikäluokkaa kanssani ja en sitä erikseen kiikareilla etsinyt. Nainen oli tukkeena tiellä ja siksi hän ylipäätänsä silmään pisti, kun piti patsastella siinä muutaman raksamiehen kuolattavana niissä pienissä hotpantseissä ja yritin ohittaa naista päästäkseni töihin.

Siinä sitten tuli mieleen, että katsoko toi edes peiliin lähtiessään liikenteeseen ja kuka ehdoin tahdoin haluaa itselleen jotain raksapatjakelpaavuus-huomiota, koska yksikään akateeminen tai itseään kunnioittava nainen ei niin kehnosti pukeutuisi.

Terv. Se katekera ja vanha stylisti ämmä AP :D

[/quote]

Okei. Aika pieni ja ahdas ajatusmaailma sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun täällä nyt väkisin kengännumeron kokoisella ÄOlla halutaan irvailla, niin tässä on henkilökuvaus kyseisestä naisesta:

170 cm brunette, jolla oli lievästi ylipainoa ja numeroa pienet hotpantsit, joiden ylle levisi jenkkakahvat ja alta roikkui selluliittireidet ja puolet persposkista. Stylish, you say? Nainen kekkuloi niiden raksamiesten edessä reitin tukkeena ja kaikki sitä joutui väistelemään. Oletko kenties kyseinen nainen, vai miksi puolustelet white trash paljastelua noin hanakasti? En mä tässä kenenkään kimppuun ollut hyökkäämässä, mutta voisi vähän tarkistaa, että onko oma perse niin sopiva niihin bikinifitness tason shortseihin, kun ajattelee...

-AP

Vierailija
24/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän normaalimittaisista shortseista edes näy ne yläreidet hyvät ihmiset!

Vierailija
25/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap huono itsetunto surkean koulutuksesi, alhaisen sosioekonomisen asemasi ja matalan älysi takia, kun noin kovasti halveksit omaa luokkaasi (=muut duunarit, päätellen siitä miten alentuvasti puhut raksamiehistä) ja samastat itsesi ennemmin akateemisiin ja jakelet muille ties mitä leimoja? Pikkusieluinen moukka olet.

Vierailija
26/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksei noin älykäs ihminen ole hankkinut itselleen akateemista koulutusta ja kunnon työpaikkaa? Harmittaako, kun ikätoverisi valmistuvat jo oikiksesta ja lääkiksestä, ja sinä olet edelleen jossain Henkkamaukan kassalla töissä 1500e/kk palkalla?

Vierailija
27/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt sanois, että on hatunnoston arvoista, jos on rohkeutta kulkea puolalastomana ulkona. Musta on kyllä hyvä, jos naiset voi lähteä kotiovesta ulos au naturellina pynttäämättä. Koska on niitäkin, jotka ei koskaan suostu ulostautumaan ilman meikkiä / laitettuja hiuksia / jotain vastaavaa, mikä "kriisi"nyt kenelläkin on. :)

Mutta se, että "uskaltaa" lähteä kotona liian pienissä sortseissa pers lähes paljaana vilkkuen... Jokaisen oma asia tietty. Rohkeaa toki, mutta tiedä sitten mitä järkeä siinä on. :)

Eikä kyse ole siitä, että järkyttyisin siitä, että jollain on selluliittia. Tai se häiritsis mua. Itellänikin on. Oikeestaan peba kuin peba, musta noi alushousujen kokoiset "sortsit"on melkosen järkkyjä. Lyhyet sortsit on jo ihan eri asia. Sellaiset siis, joista ei näy kannikat, on sitä lahjettakin.

MUTTA! Toisaalta kyllähän munon myönnettävä, että yks kesän parhaasta annista on nää paljaspersiiset. Valehtelisin jos väittäisin, ettei niihin pilkistäviin (ja joskus ronsimminkin esillä oleviin) kannikoihin kaupungissa kiinnittäis huomiota. Mikäs sen parempaa kuin istua kesäpäivänä jäätelöllä espalla ja bongailla häiritseviä sortseja. (miehen kanssa ollaan tehty tätä, soriiii ;))

Ja vielä: miten niin poissulkee toisensa i) näyttää itsensä mielestä miss maailmalta ii) asu selvästi epämukava. Toinen viihdyttävä nähtävyys bongattavaksi. Etenkin kun itsekin on tuohon aika ajoinsortunut, ja tietää sen ristiriitaisen tunteen. :DD

t. selluliittiperse, joka ei osaa kävellä korkkareilla, mutta tekee sitä toisinaan silti, näin oikeuttaen hyväntahtoisen hihittelyn muille epätoivoisille "missikandidaateille"

Vierailija
28/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisiä ollaan, niin arvostan hesen kassoja enemmän, kuin kelatätejä. Akateemisyyden nostin pöydälle, koska kaikki sillä täällä haluaa elvistellä ja hyppiä sillä muiden kengille. Kyllä joo lukiopaperitkin löytyy ja ei stylistikouluunkaan ihan kukavaan voi mennä, ellei rahoitusta saa kuntoon. Helppo koulu ja ala ei ole vaikea, mutta rahoituksen hankinta on monille ongelma. Kaikilla on omat intressinsä elämää kohtaan ja itse en jaksaisi istua kubiikkelissa päivästä toiseen. Joku sinne haluaa. Akateemisyyttä käytin stereotyyppinä klassisesta pukeutumisesta. Menikö tämä yli sosiaalisen älykkyytesi, vai pitääkö tehdä inspiroiva powerpoint esitys?

-AP

Vierailija
30/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

FYI stylisti on yhtä arvostettu ja älyä vaativa ammatti kuin joku pedikyristi.

Vierailija
31/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

FYI stylisti on yhtä arvostettu ja älyä vaativa ammatti kuin joku pedikyristi.

Niin on kaupan kassakin. Ei mun elämäntavote oo loppuikääni olla riepukaupassa :D Ikäähän on se 23, joten voin vielä tehdä ihan mitä lystään ja CV-plussaa se kaikki homma on. Haluaisitteko kenties, että rupean sossupummiksi ja verorahasyöpöksi nykyisten hommieni sijasta? -AP

Vierailija
32/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset naiset!

Hirvee riehaantuminen. Oijoi hahahaha teitä.

Yks juttu vaan. Jokainen saa toki pukeutua parhaaksi katsomallaan tavalla, mutta ei kai kenellekään uutisena tullut, että pukeutumisella voi vaikuttaa paljon. Että kaikille ne hotpantsit tai mitkä tahansa vaatteet ei vaan sovi niin hyvin kuin joku muu tyyli. Että äärimmäinen paljastelu ei välttämättä olekaan se hyvännäköisin ja seksikkäin vaihtoehto. Tai että kesällä voi pukeutua muutenkin vilpoisasti kuin pikkareiden kokoisiin housuihin? (uskoisin että esim. ohuet puuvillahameetja -sortsit ovat viileämpiä ja näyttävät suurimman osan päällä paremmilta)

Kauheeta jeesustelua siitä, että mikä olet arvostelemaan, vaikka ihan satavarmasti vähintään 80 % kiinnittäis huomion nakuiluun.

Vierailija
33/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://croneandbearit.files.wordpress.com/2010/07/epic-fail-short-shorts-fail.jpg

No sinä tajusit onneksi! Tätä mä oon ajanut takaa koko "keskustelun" ajan! Tytyn pöksymateriaali nyt vaan oli farkkua trikoon sijasta. -AP

Vierailija
34/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 12:21"]

http://croneandbearit.files.wordpress.com/2010/07/epic-fail-short-shorts-fail.jpg

No sinä tajusit onneksi! Tätä mä oon ajanut takaa koko "keskustelun" ajan! Tytyn pöksymateriaali nyt vaan oli farkkua trikoon sijasta. -AP

Live and let live.

Vierailija
35/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on ap:lla älyä ja kykyjä tehdä "mitä vaan". Mut voihan sitä itselleen niin uskotella. Tai sitten tehdä kuten tähänkin asti, eli tyytyä vähään. Sehän hänellä lieneekin väistämättä edessä, sillä paskahommat ei ole CV:ssä minkään arvoisia muulla kuin saman tason uralla jatkaessa. Sen sijaan yliopistosta tai edes amk:sta valmistuneen työllistymistä ei auta se että on ollut vaatekaupan kassalla töissä. Monella alalla siitä on pikemminkin vain haittaa, että on jumittanut pitkälle päälle parikymppiseksi duunarihommissa vailla tietoakaan opiskelupaikasta. Et tais se korkeakoulun juna mennä jo kohdallasi...

Vierailija
36/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ymmärtänyt sellaista pukeutumista, että huonoja puolia oikein väkisin korostetaan, ei se selluliitti ole kaunista, niin kuin eivät esillä olevat jenkkakahvatkaan.

Ne voi peittää, silloin itsellään (ja muilla) mukavampaa. Jos on hoikka, niin peittävämmät shortsitkin näyttävät taatusti hyvältä eikä selluliitti pilaa kokonaisuutta.

Eri asia on, jos ei edes tajua sen vertaa, että omat takareidet on kuhmuraiset.

Vierailija
37/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on ap:lla älyä ja kykyjä tehdä "mitä vaan".

AP nyt lohduttautuu sillä, ettei halunnut toimistoon muutenkaan. Jos nyt välttämättä haluat tietää, että mikäs mua kiinnostaa, niin ihan unelma minun kaltaiselle hörhölle olisi työskennellä eläinkaupassa tai vaihtoehtoisesti omistaa eläinkauppa. Makuja on moneen lähtöön ja tälläkin hetkellä saan säästää tilistä sen 500, joka tarkoittaa, että piakkoin on miellyttävät säästöt, jotta voin lähteä pieneläinhoitaja-linjalle, josta on massiivinen apu myöhemmin haaveeni kannalta. Ja työnantajatkin arvostavat paskaduuni CVtä enemmän, kuin sitten parin kurssin jälkeen tyhjyyttään huutavaa lappua, jota perustellaan " ei löytyny mitään tarpeeksi ihanaa arvolleni". Plus teen vapaaehtoistyötä eläinten parissa vapaa-ajalla. Pahoittelen, etten kadehti 50 tonnin vuositulojasi. Mielummin omistaisin pari kanaa ja opettelisin pitämään huonekasvit hengissä. -AP

Vierailija
38/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 12:43"]

Tuskin on ap:lla älyä ja kykyjä tehdä "mitä vaan".

AP nyt lohduttautuu sillä, ettei halunnut toimistoon muutenkaan. Jos nyt välttämättä haluat tietää, että mikäs mua kiinnostaa, niin ihan unelma minun kaltaiselle hörhölle olisi työskennellä eläinkaupassa tai vaihtoehtoisesti omistaa eläinkauppa. Makuja on moneen lähtöön ja tälläkin hetkellä saan säästää tilistä sen 500, joka tarkoittaa, että piakkoin on miellyttävät säästöt, jotta voin lähteä pieneläinhoitaja-linjalle, josta on massiivinen apu myöhemmin haaveeni kannalta. Ja työnantajatkin arvostavat paskaduuni CVtä enemmän, kuin sitten parin kurssin jälkeen tyhjyyttään huutavaa lappua, jota perustellaan " ei löytyny mitään tarpeeksi ihanaa arvolleni". Plus teen vapaaehtoistyötä eläinten parissa vapaa-ajalla. Pahoittelen, etten kadehti 50 tonnin vuositulojasi. Mielummin omistaisin pari kanaa ja opettelisin pitämään huonekasvit hengissä. -AP

Tapu tapu ap, vaikutat oikein ihastuttavalta ihmiseltä. Raivoat täällä sivukaupalla täysin ventovieraan ihmisen selluliiteista ja yrität hakea irtopisteitä vapaaehtoistyöllä sun muilla ;). Oikea äiti Teresa :D.

Vierailija
39/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sellua vähän niin so what ei haittaa. Eri asia, jos 50 ja risat vetelee minishortseissa pitkin kyliä. Enempi pistää silmään lihavien toppimaiset yläosat, jotka paljastavat karseet käsivarsi- ja mahaläskit. En laiha itsekkään, mutta minua ei topissa ilman peittävämpää jakkua nähdäkään.

Vierailija
40/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät tätä keskustelua!

Pitäiskö kaikki lihavat/selluliittiset/isoalliset/takatissiset verhota kaapuun ja vain hoikat ja hyvännäköiset sais kulkea hellevaatteissa?

Ja sitten kehdataan vinkua siitä, että miehet arvostelee naisten ulkonäköä: Naiset ne on näköjään pahimpia.

Kyllä sullekin ap pullahtaa jonain päivänä muhkurat takareisiin, kantsii peilata huolella joka aamu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi