Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selluliitti ja tiukat farkkushortsit.

Vierailija
31.05.2013 |

Bongasin kadulta eilen hiuslisäkkeidensä kanssa liehuvan naisen, joka oli selkeästi mielestään yksi upeimmista olennoista kadulla mukamuodikkaissa rytkyissään, mutta naikkosen takareidet olivat muhkuraiset selluliittikuorrutteiset. Nainen oli varmaan mielestään normaalilla painoindeksillä. Mitä mieltä?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä voi ymmärtää miten on jotenkin kunnioitettavaa pukeutua mauttomasti? Mulla on kyllä ihan oma elämä ja kaikkea, mutta kiinnitän silti kaupungilla huomiota jos joku tuhdinpi ei enää niin nuoruutensa hehkeyttä viettävä nainen on laittanut jotkut järkyttävät täydellisesti itselleen sopimattomat vaatteet. Minun mielestäni rohkeutta on ennemminkin pukeutua niin kuin omalle kropalle sopii, eikä niinkään niin kuin kaikki muutkin.

Mutta kummallisesti täällä älähdettiin tästä aiheesta! Kyllä me vain kavereideni kanssa kommentoimme näitä rumasti tai tilanteeseen sopimattomasti pukeutuneita ihmisiä, eikä kukaan ala jeesustelemaan mistäänn rohkeudesta olla sellainen kuin on. Näissä nykyisissä pikkarishortseissa kun alkaa lähinnä miettiä, että mihin sen katseen kohdistaisi ollakseen siveellinen ihminen :D Toivon tämän muodin menevän äkkiä ohi.

Vierailija
2/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä voi ymmärtää miten on jotenkin kunnioitettavaa pukeutua mauttomasti? Mulla on kyllä ihan oma elämä ja kaikkea, mutta kiinnitän silti kaupungilla huomiota jos joku tuhdinpi ei enää niin nuoruutensa hehkeyttä viettävä nainen on laittanut jotkut järkyttävät täydellisesti itselleen sopimattomat vaatteet. Minun mielestäni rohkeutta on ennemminkin pukeutua niin kuin omalle kropalle sopii, eikä niinkään niin kuin kaikki muutkin.

Mutta kummallisesti täällä älähdettiin tästä aiheesta! Kyllä me vain kavereideni kanssa kommentoimme näitä rumasti tai tilanteeseen sopimattomasti pukeutuneita ihmisiä, eikä kukaan ala jeesustelemaan mistäänn rohkeudesta olla sellainen kuin on. Näissä nykyisissä pikkarishortseissa kun alkaa lähinnä miettiä, että mihin sen katseen kohdistaisi ollakseen siveellinen ihminen :D Toivon tämän muodin menevän äkkiä ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että taitaa olla ap:lla oma itsetunto vähän hukassa, kun pitää ventovieraiden takareisimuhkuroita kyttäillä ja niistä AV:lle aloituksia tehdä.

Vierailija
4/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei kaikilla naisilla on selluliittiä, mutta miettisin tarkkaan onko niitä selluja tosiaan hyvä esitellä perspuolikkaat vilkkuen pikkushortseissa... Ei se kovin kaunista kyllä ole! Jos niin haluaa jostain syystä esiintyä tarvii kyllä olla todella timmissä kunnossa...

Vierailija
5/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisellakin voi olla selluliittia. Henkilökohtaisesti mua ei hetkauta, vaikka 200-kiloinen pukisi höllyvät Michelin-jalkansa shortseihin. 

Vierailija
6/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä.

Muijalla oli siis selkeästi numeroa liian pienet hotpatsit ja epämukava olo. Ja ei, en ole tuhatkiloinen ja huonolla itseluottamuksella varustettu katkera naisvihaaja. Pisti vaan stylistin näkökulmasta silmään, että onko toi nyt sitten perus kansan mielestä okei ja korrekti tapa pukeutua. Henkilökohtaisesti omat takareidet on muhkuraiset yläosasta ja siksi käytän vähän pidempiä shortseja.

Vierailija
7/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihalla naista jolla on rohkeutta pukeutua välittämättä muiden mielipiteistä!

Vierailija
8/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käsitä. Miksei saisi pukeutua noin? Kyllä se minusta on oikeinkin ok, kerran se on sitä pukeutujankin mielestä. Muutenkin ihan liikaa kiinnitetään huomiota kanssapukeutujien ulkonäköön. Tai ainakin itselläni on "bussimittari" käytössä: jos olen jonkun ventovieraan kanssa liki kesäisessä ruuhkabussissa, niin häiritseekö mua siinä ihmisessä eniten a) selluliittireidet b) rumat kuteet c) huono käytös vai d) haju. Täytyy sanoa, että a ja b sun muut ulkonäköseikat tulevat hyvin kaukana c:n ja d:n perässä. Näinpä en kiinnitä niihin liiemmin huomiota muutenkaan.

Vierailija
9/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kirjoitat, että nainen selvästikin tunsi itsensä maailman kuumimmaksi, ja sitten kerrot että hänen olonsa olikin epämukava. Eli kummin asia oli? Luulisin, että ensin mainittu mielentila nimenomaan tuntuu mukavalta.

Vierailija
10/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on farkkushortsit, jotka ei tosiaan ole yhtä lyhyet kuin jotkut hotpantsit, mutta ne kiristää pikkusen ja varsinkin istuessa ilmestyy kivat selluliittimuhkurat (joita minulla kummajaisella on ja paljon).

Just mietin, että mitä sitä tonne helteeseen laittais päälle, mutta joo mennään sitten pitkillä housuilla, etten järkytä ketään. Saatan kyllä järkyttää hienhajullani, mutta siitä voi sitten tehdä keskustelun tänne.

Vierailija
11/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällistyttävää, että kukaan ei mukamas katsele muita kaduilla ja sitten kuitenkin liikenteessä huomaa jatkuvasti töllääviä naisia, jotka kuikuilee toisiaan arvioivasti. En mä nyt itsekkään muuten erikseen kyttää jokaista kansalaista, mutta toisinaan nyt vaan tulee huomattua ihmisiä. Propsit sille, joka ei ole huomannut yhtään ketään tai mitään kävellessään kaupungin läpi.

AP

Vierailija
12/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lisää:

Kai te nyt tiedätte tämän 20-25 vuotiaiden naisten rykelmän, jotka vetää hampaat irvessä ties missä koroissa tuskanen ilme naamalla, koska on pakko näyttää hyvältä? Tämä oli sieltä kategoriasta bongattu.

Vierailija
13/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin viime kesänä hotpantsseissa hölkkäävän nuorehkon akan, jolla oli kamalat sellut takareisissä. Ei varmaan ollut tarkastanut peräänsä peilistä ennen lenkkiä...

Vierailija
14/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos teinit ja parikymppiset pukeutuvat liian paljastaviin vaatteisiin, eikä heidän iässään muutamalla lisäkilolla ole merkitystä. Mutta kyllä yli kolmekymppisen pitäisi osata valita sellaisia vaatteita, jotka ovat korrekteja katukuvassa. Helteelläkin voi pukeutua ohuisiin materiaaleihin, jotka eivät paljasta kaikkia muhkuroita. Minua ei häiritse, vaikka joku kulkisi alasti, mutta kyllä huonosti istuvista vaatteista tulee myötähäpeän tunne ja toivoisi, että jokainen löytäisi tyylin, joka korostaa parhaita puolia ja peittää ei-niin-hyvät.

Vierailija
15/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos teinit ja parikymppiset pukeutuvat liian paljastaviin vaatteisiin, eikä heidän iässään muutamalla lisäkilolla ole merkitystä. Mutta kyllä yli kolmekymppisen pitäisi osata valita sellaisia vaatteita, jotka ovat korrekteja katukuvassa. Helteelläkin voi pukeutua ohuisiin materiaaleihin, jotka eivät paljasta kaikkia muhkuroita. Minua ei häiritse, vaikka joku kulkisi alasti, mutta kyllä huonosti istuvista vaatteista tulee myötähäpeän tunne ja toivoisi, että jokainen löytäisi tyylin, joka korostaa parhaita puolia ja peittää ei-niin-hyvät.

Vierailija
16/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin huvittaa ja säälittää ämmät, jotka arvostelevat muiden pukeutumista ja tuntevat "myötähäpeää" ventovieraiden ulkonäöstä.

Vierailija
17/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 11:32"]

Mua ainakin huvittaa ja säälittää ämmät, jotka arvostelevat muiden pukeutumista ja tuntevat "myötähäpeää" ventovieraiden ulkonäöstä.

[/quote]Ja nimenomaan VANHAT ämmät vielä...

Vierailija
18/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saa pukeutua paljastavasti ja viileästi, koska minulla on selluliittia? 

Vierailija
19/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pahasti tuijottavia ämmiä on niin hauska tuijottaa takaisin yhtä arvostelevasti ja pilkallisesti, ja kenties lausua kuuluvasti julki oma mielipide heidän ei-niin-hehkeästä eikä todellakaan tyylikkäästä habituksestaan. :D

Vierailija
20/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Henkilökohtaisesti olen 23-v ja kyllä lävähtää käsi naamalle, jos tuolla joku kunnon jenkkakahvat losottaen imee mehujäätelöä herättääkseen jonkun pöksykäärmeen. Aloituksen nainen oli samaa ikäluokkaa kanssani ja en sitä erikseen kiikareilla etsinyt. Nainen oli tukkeena tiellä ja siksi hän ylipäätänsä silmään pisti, kun piti patsastella siinä muutaman raksamiehen kuolattavana niissä pienissä hotpantseissä ja yritin ohittaa naista päästäkseni töihin.

Siinä sitten tuli mieleen, että katsoko toi edes peiliin lähtiessään liikenteeseen ja kuka ehdoin tahdoin haluaa itselleen jotain raksapatjakelpaavuus-huomiota, koska yksikään akateeminen tai itseään kunnioittava nainen ei niin kehnosti pukeutuisi.

Terv. Se katekera ja vanha stylisti ämmä AP :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi