Selluliitti ja tiukat farkkushortsit.
Bongasin kadulta eilen hiuslisäkkeidensä kanssa liehuvan naisen, joka oli selkeästi mielestään yksi upeimmista olennoista kadulla mukamuodikkaissa rytkyissään, mutta naikkosen takareidet olivat muhkuraiset selluliittikuorrutteiset. Nainen oli varmaan mielestään normaalilla painoindeksillä. Mitä mieltä?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 12:09"]
Jos rehellisiä ollaan, niin arvostan hesen kassoja enemmän, kuin kelatätejä. Akateemisyyden nostin pöydälle, koska kaikki sillä täällä haluaa elvistellä ja hyppiä sillä muiden kengille. Kyllä joo lukiopaperitkin löytyy ja ei stylistikouluunkaan ihan kukavaan voi mennä, ellei rahoitusta saa kuntoon. Helppo koulu ja ala ei ole vaikea, mutta rahoituksen hankinta on monille ongelma. Kaikilla on omat intressinsä elämää kohtaan ja itse en jaksaisi istua kubiikkelissa päivästä toiseen. Joku sinne haluaa. Akateemisyyttä käytin stereotyyppinä klassisesta pukeutumisesta. Menikö tämä yli sosiaalisen älykkyytesi, vai pitääkö tehdä inspiroiva powerpoint esitys?
-AP
[/quote]
Stylistin ammatti kuulostaa kivalta! En tiennytkään, että stylistiksi voi opiskella. Jos joskus suunnittelen uranvaihtoa, tuossa minulle sopiva ura. Hitsi kun en lukioaikoina keksinyt.
Terv. korkeasti koulutettu kommentin 40 kirjoittaja
Itse käytän pieniä shortseja lenkillä, kaupungille en noin pienissä menisi. Selluliittia on, ja yksi syy pienten shortsien käyttöön on juuri se että haluan ruskettua. Olen huomannut, että ruskettuneessa ihossa se selluliitti ei niin "hyppää silmille" vert. vaalean kalpeasta ihosta. Joten lenkkipoluilla viipotan sellut hölskyen pienissä pöksyissä heti kun säät sen sallivat, ja rantakauden alkaessa ei selluliittikaan näytä niin pahalta kun on kaunis rusketus.
AP on oikeessa, olen samoin kiinnittänyt erääseen vastaavaan jo tänä keväänä huomiota. Selluliittireidet näyttää rumalta ja melkeinpä koomiselta... yäks!
Olemme tärkeiden asioiden äärellä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 11:00"]
Bongasin kadulta eilen hiuslisäkkeidensä kanssa liehuvan naisen, joka oli selkeästi mielestään yksi upeimmista olennoista kadulla mukamuodikkaissa rytkyissään, mutta naikkosen takareidet olivat muhkuraiset selluliittikuorrutteiset. Nainen oli varmaan mielestään normaalilla painoindeksillä. Mitä mieltä?
[/quote]
Ehkä törmäsit minuun! Pidän sortseja (en kylläkään kamalan tiukkoja) vaikka vähän tuota muhkuraa jaloissa onkin. Älä katsele muita niin tarkasti ettet vain järkyty
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 14:50"]
[/quote]
Totta, todella tärkeiden asioiden äärellä ollaan, kyllä tässä ihan vakavoituu syvästi kun miettii selluliittia ja sen ilmentymää ihonalaiskudoksessa ja mitä sen näkeminen saa aikaan ihmisissä. Selluliitti herättää tunteita
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 14:50"]
[/quote]
Totta, todella tärkeiden asioiden äärellä ollaan, kyllä tässä ihan vakavoituu syvästi kun miettii selluliittia ja sen ilmentymää ihonalaiskudoksessa ja mitä sen näkeminen saa aikaan ihmisissä. Selluliitti herättää tunteita
[/quote]
Herätti tunteita näemmä, kun yhdestä huomiosta tuli kunnon messu :D
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 12:09"]
Jos rehellisiä ollaan, niin arvostan hesen kassoja enemmän, kuin kelatätejä. Akateemisyyden nostin pöydälle, koska kaikki sillä täällä haluaa elvistellä ja hyppiä sillä muiden kengille. Kyllä joo lukiopaperitkin löytyy ja ei stylistikouluunkaan ihan kukavaan voi mennä, ellei rahoitusta saa kuntoon. Helppo koulu ja ala ei ole vaikea, mutta rahoituksen hankinta on monille ongelma. Kaikilla on omat intressinsä elämää kohtaan ja itse en jaksaisi istua kubiikkelissa päivästä toiseen. Joku sinne haluaa. Akateemisyyttä käytin stereotyyppinä klassisesta pukeutumisesta. Menikö tämä yli sosiaalisen älykkyytesi, vai pitääkö tehdä inspiroiva powerpoint esitys?
-AP
[/quote]
HUOH. Se on akateemisuuden, ei "akateemisyyden", ja akateemisuutta, ei "akateemisyyttä". Yritäs nyt.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 12:40"]
Minä en ole koskaan ymmärtänyt sellaista pukeutumista, että huonoja puolia oikein väkisin korostetaan, ei se selluliitti ole kaunista, niin kuin eivät esillä olevat jenkkakahvatkaan.
[/quote]
Onko se korostamista, jos laittaa minishortsit jalkaan? Jollekin ne voi olla tosi neutraali vaate, ja onkin laittanut kauniin kampauksen ja meikin ajatellen, että korostaa upeita kutrejaan. Mutta kun sinä keskityt vaan niihin shortseihin, joista et pidä juuri kenenkään päällä, niin voit vahingossa luulla, että toinen yrittää korostaa selluliittijalkojaan.
Kysehän on vaan siitä, mihin kukin katseensa suuntaa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 11:19"]
Ällistyttävää, että kukaan ei mukamas katsele muita kaduilla ja sitten kuitenkin liikenteessä huomaa jatkuvasti töllääviä naisia, jotka kuikuilee toisiaan arvioivasti. En mä nyt itsekkään muuten erikseen kyttää jokaista kansalaista, mutta toisinaan nyt vaan tulee huomattua ihmisiä. Propsit sille, joka ei ole huomannut yhtään ketään tai mitään kävellessään kaupungin läpi.
AP
[/quote]
Kyllä minä ainakin katselen. Kateellisena yleensä, koska itsellä on (normaalipainosta huolimatta) ihan kauheat selluliitit, enkä voisi kuvitellakaan pitäväni tuollaisia minishortseja. Kateellisena siis sen takia, että suurimmalla osalla noiden shortsien omistajista on kuitenkin huomattavasti vähemmän sitä selluliittia kuin minulla. Kyllä vähän kauhistelen, jos kaltaisen selliliittiperse on laittanut minishortsit jalkaan julkiselle paikalle, vaikka toisaalta riemuitsen, muillakin on selluliittia!