Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä elää yli 35v naisena? Motivoikaa kanssasisarta!

Vierailija
17.07.2020 |

Vanha ja elämä ohi.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 32v ja elämäni on paljon paremmassa tasapainossa kuin esimerkiksi 10 vuotta sitten.

Syinä tähän on mm. vakityön tuoma taloudellisen tilanteen vakaus, parisuhde, ystävät ja perhe ja mieluisat harrastuset joista osan olen aloittanut vasta muutama vuosi sitten.

Ehkä ap:n kannattaisi surkuttelun sijaan keskittyä niihin mieluisiin asioihin.

Vierailija
62/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 32v ja elämäni on paljon paremmassa tasapainossa kuin esimerkiksi 10 vuotta sitten.

Syinä tähän on mm. vakityön tuoma taloudellisen tilanteen vakaus, parisuhde, ystävät ja perhe ja mieluisat harrastuset joista osan olen aloittanut vasta muutama vuosi sitten.

Ehkä ap:n kannattaisi surkuttelun sijaan keskittyä niihin mieluisiin asioihin.

Olet vasta 32 ja hyvässä asemassa. Jos nuoruus on mennyt huonommin, on vaikeampi nousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä, mitä elämältä haluat. Muuta kuin miehen. Ja ala tavoitella sitä.

Haluan olla kaunis ja ihailtu, muutenkin kuin vain aviomiehen toimesta.

Haluan sellaista elämää mitä Sofia tai Toivo Sukarin vaimo elää. Mutta mies ja lapset estää. Eikä lapsia voi hylätä. Olen puun ja kuoren välissä.

Ap

Vierailija
64/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sellaista elämää mitä Sofia tai Toivo Sukarin vaimo elää. Mutta mies ja lapset estää. Eikä lapsia voi hylätä. Olen puun ja kuoren välissä.

Ap

Sehän just on hyvä, kun on yli 35 tai vanhempi. Ei tarvitse olla enää pil*uteline miehille tai synnytyskone. Olet vapaa ap!

Vierailija
65/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Vedät somekuviin latexvaatteet ja tissit/perseen tiskiin niin huomiota saat vaikka olisit yli 35. Mitä seksuaaliseen tyytyväisyyteen tulee niin hyvän vibran saa kolmellakympillä :D

Vierailija
66/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä alapeukkua mun ed.viestiin. Kerro mikä siinä ei pidä paikkaansa? Mulla on kattava kokoelma pvc-vaatetta kotikäyttöön. Mies tykkää katsella mua niissä. Someen ne eivät kuulu kuin satunnaisesti ja hyvällä maulla. Huomaa hyvin että herättää kiinnostusta molemmissa sukupuolissa. Täytin juuri 36v.

Vierailija
67/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä alapeukkua mun ed.viestiin. Kerro mikä siinä ei pidä paikkaansa? Mulla on kattava kokoelma pvc-vaatetta kotikäyttöön. Mies tykkää katsella mua niissä. Someen ne eivät kuulu kuin satunnaisesti ja hyvällä maulla. Huomaa hyvin että herättää kiinnostusta molemmissa sukupuolissa. Täytin juuri 36v.

Ei ole esteettistä keski-ikäinen lateksi asussa.

Vierailija
68/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joko olet trolli tai idiootti.

Vierailija
69/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha, mammojen itsepetosketju ;DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän