Mitä järkeä elää yli 35v naisena? Motivoikaa kanssasisarta!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan melkein 50v naisena ei ole järkeä elää, jos kaipaa seksiä tai romantiikkaa elämään. Oma mies ei välitä eikä muut miehet kiinnostu.
Onpas outoa. Mä 54v. ja elämäni parasta seksiä nyt ja mies pitää kuin kukkaa kämmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa vähän miettiä oisko elämässä muitakin syitä elää kuin miesten huomio 🙄 Joskin en ymmärrä mikä rajapyykki tuo 35v muka on, tuossa iässähän just vasta aletaan pyörittämään kaikenlaisia miehiä ikäjakaumalta 20-50 v, mitä vaan haluaa, kaikkea on tarjolla ja huomiota riittää jos sellaista kaipaa. Eikä enää kiinnosta kissanpaskan vertaa mitä joku elämäänsä kyllästynyt pallinaama siitä ajattelee.
Ei haittaisi tippaakaan, jos olisin parisuhteessa. Väkisinkin vain alkaa miettiä, "kelpaako" enää kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras aika elämästä alkaa. Olen 41v ja elämäni on mukavampaa kuin ikinä.
Mikä on mukavaa? Kun ei tarvitse välittää miltä näyttää kun on ilmaa miehille?
Voi vttu, miehiä vartenko te vaan elätte?
-lastenlapset
-aikuiset miesystävät, ovat usein jo hyviä seksissä ja keskustelemisessa
-on jo omaa rahaa ja omaisuutta
-kiva vakituinen työ
-oma tyylisilmä kehittynyt, ei tule enää hutiostoja vaate- tai sisustuskaupoissa
-on rutiinit kodin- ja pihanhoitoon
-taitava suustaan, itsetuntoa on
-urheilla voi edelleen
-osaa jo tehdä hyvää ruokaa kotona
-löytänyt omat mielenkiinnon kohteensa, mielekäs elämä
Vierailija kirjoitti:
Viimeinkin on vapaa ja voi tehdä mitä haluaa miettimättä miehiä tai ketään muutakaan.
Minulle ainakin seksuaalisuus on todella tärkeää elämässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kirjoitti isotissinen suhteessa oleva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä oli ohi jo ennen kun synnyin. Kavereita viimeksi 13 v sitten, miestä ja rakkautta ei koskaan. Teen umpitylsää työtä jota inhoan enkä saa siitä mitään irti, palkka 1700 e/kk eli koskaan ei ylimäärästä. Toivon etten olisi koskaan syntynyt. N31
No tuo ei ole iästä kiinni, ettei saa tehtyä elämäänsä muutosta jos ei se nykyisellään miellytä. Opiskele uusi ammatti ja hanki paremman tulotason työ, omaksu valoisampi elämänasenne ja huolehdi itsestäsi psyykkisesti ja fyysisesti niin ehkäpä niitä ystäviä ja rakkauttakin löytyy! Tsemppiä 😊
Se on just näin, mutta kaikki kun pitäisi saada tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa vähän miettiä oisko elämässä muitakin syitä elää kuin miesten huomio 🙄 Joskin en ymmärrä mikä rajapyykki tuo 35v muka on, tuossa iässähän just vasta aletaan pyörittämään kaikenlaisia miehiä ikäjakaumalta 20-50 v, mitä vaan haluaa, kaikkea on tarjolla ja huomiota riittää jos sellaista kaipaa. Eikä enää kiinnosta kissanpaskan vertaa mitä joku elämäänsä kyllästynyt pallinaama siitä ajattelee.
Suomalaisten miesten foorumilla kyllä kerrotaan, että nainen on parhaimmillaan alle 28v. Kaikki muut kelpaa panoon vain pahimmassa puutteessa, takaapäin silmät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin naisille seksi on tärkeää. Ehkä ei mari paitaiselle muumimukin kerääjä palstamammalle.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sisaret : ) Mun paras elämänvaihe alkoi vasta 34-vuotiaana. Tapasin tulevan aviomieheni ja meille tuli yhteinen hyvä elämä. Kannattaa kuitenkin huolehtia ja hoitaa itseään ja mieltään, että voi hyvin. Nyt tulee 57-vuotissynttärit loppukesästä. Elämä jatkuu kuitenkin ja on vieläkin hyvää ja mukavaa.
Jos vanhempi nainen olisi hyvärunkoinen milf niin kysyntää riittäisi. Googlaa vaikka deauxma. Jos et välitä ulkonäöstäsi tippaakaan, ei ihme, ettei miehet kiinnostu kun ei ota eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten miesten foorumilla kyllä kerrotaan, että nainen on parhaimmillaan alle 28v. Kaikki muut kelpaa panoon vain pahimmassa puutteessa, takaapäin silmät kiinni.
Eikä tuosta väitteestä löydy yhtäkään valhetta.
Surullistahan se on elämä naiselle kun seinä koittaa. Toivottavasti nautti alfoista sitä ennen, siksihän he ovat karrusellissa nuorena.
Kerran ki joku joka tajuaa miltä minusta tuntuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan rauhassa hypätä junan alle, aloituksesi on niin typerä, että elämäsikin täytyy olla kurjaa.
Itsensä poistaminen on ok, muiden traumatisointi (junankuljettaja, rekkakuski tms.) siinä prosessissa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan rauhassa hypätä junan alle, aloituksesi on niin typerä, että elämäsikin täytyy olla kurjaa.
Itsensä poistaminen on ok, muiden traumatisointi (junankuljettaja, rekkakuski tms.) siinä prosessissa ei ole.
Lapsen takia täällä roikunkin vanhana ja turhana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni, joka on ollut nuorena kaunis, on kiitollinen siitä että jossain vaiheessa ikä on tehnyt tehtävänsä ja tehnyt näkymättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tuosta väitteestä löydy yhtäkään valhetta.
Surullistahan se on elämä naiselle kun seinä koittaa. Toivottavasti nautti alfoista sitä ennen, siksihän he ovat karrusellissa nuorena.
Kerran ki joku joka tajuaa miltä minusta tuntuu.
Ap
Miksi määrittelet itsesi miesten kautta? Onko sinun mielestäsi nainen jotenkin huono tai vähempiarvoinen jos miehet eivät halua häntä seksuaalisesti?
Vierailija kirjoitti:
Jos vanhempi nainen olisi hyvärunkoinen milf niin kysyntää riittäisi. Googlaa vaikka deauxma. Jos et välitä ulkonäöstäsi tippaakaan, ei ihme, ettei miehet kiinnostu kun ei ota eteen.
Ei kuule aikuisena naisena jaksa mitään idiootteja lapsellisia jonneja. Aina tykännyt about samanikäisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni, joka on ollut nuorena kaunis, on kiitollinen siitä että jossain vaiheessa ikä on tehnyt tehtävänsä ja tehnyt näkymättömäksi.
Mun pitäis varmaan olla kiitollinen sitten kaikista vuosikymmenistä, jolloin olen ollut näkymätön? Jostain syystä en ole.
No tuo ei ole iästä kiinni, ettei saa tehtyä elämäänsä muutosta jos ei se nykyisellään miellytä. Opiskele uusi ammatti ja hanki paremman tulotason työ, omaksu valoisampi elämänasenne ja huolehdi itsestäsi psyykkisesti ja fyysisesti niin ehkäpä niitä ystäviä ja rakkauttakin löytyy! Tsemppiä 😊