Mitä järkeä elää yli 35v naisena? Motivoikaa kanssasisarta!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras aika elämästä alkaa. Olen 41v ja elämäni on mukavampaa kuin ikinä.
Mikä on mukavaa? Kun ei tarvitse välittää miltä näyttää kun on ilmaa miehille?
Moni, joka on ollut nuorena kaunis, on kiitollinen siitä että jossain vaiheessa ikä on tehnyt tehtävänsä ja tehnyt näkymättömäksi.
Mun pitäis varmaan olla kiitollinen sitten kaikista vuosikymmenistä, jolloin olen ollut näkymätön? Jostain syystä en ole.
Joopa joo. Todennäköisesti sinäkään et vain noteerannut aloitteita, koska lähestyneet miehet eivät olleet pitkiä, komeita leveillä hartioilla ja isoilla käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Sittenhän vasta hauskuus alkaa. Saat tehdä mitä itse haluat eikä tarvitse enää välittää muiden mielipiteistä.
Niin, kun kukaan ei katso kahta kertaa.
Minusta tämä olisi pelkästään positiivinen asia, mutta valitettavasti ei totta. Valitettavasti kaikenmaailman idiootit tunkee edelleen aloitteitaan tekemään.
Eipä ole rumalla ja tissittömällä naisella tota ongelmaa ihan sama minkä ikänen on. T. Kukaan ei ole koskaan lähestynyt
Olen perusnätti ja isorintainen 37v nainen eikä minuakaan kukaan ole lähestynyt koskaan. Viimeiset 20v olen etsinyt kumppania vaikka mistä baareista ja harrastuksista nettiin ja sokkotreffeihin... Aina sama lopputulos: mies ei ole kiinnostunut.
Joudun oikeesti neitsyenä hautaan. Ympärillä kaikki ystäväni saavat huomiota suunnilleen joka kerta kun astuvat ovesta ulos. Todella turhauttavaa. Vuosikausia jaksoin olla positiivinen mutta nyt olen vain itkenyt iltaisin kotona. Yksin luonnollisesti.
Eli ei, en tiedä mitä järkeä on olla yli 35v nainen. En ainakaan tätä samaa yksinäisyyttä jaksa vielä 50 vuotta...
Mietipä, mitä elämältä haluat. Muuta kuin miehen. Ja ala tavoitella sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras aika elämästä alkaa. Olen 41v ja elämäni on mukavampaa kuin ikinä.
Mikä on mukavaa? Kun ei tarvitse välittää miltä näyttää kun on ilmaa miehille?
Moni, joka on ollut nuorena kaunis, on kiitollinen siitä että jossain vaiheessa ikä on tehnyt tehtävänsä ja tehnyt näkymättömäksi.
Mun pitäis varmaan olla kiitollinen sitten kaikista vuosikymmenistä, jolloin olen ollut näkymätön? Jostain syystä en ole.
Joopa joo. Todennäköisesti sinäkään et vain noteerannut aloitteita, koska lähestyneet miehet eivät olleet pitkiä, komeita leveillä hartioilla ja isoilla käsillä.
Olen eri kirjoittaja mutta mitä aloitteita olisi pitänyt noteerata?? Todellakin olisin noteerannut, jos joku mies - ulkonäöstään riippumatta - olisi pitänyt silmäpeliä, tullut juttelemaan, kehunut, auttanut, halunnut viettää aikaa kanssani, pyytänyt jonnekin, jutellut pitkään ja halunnut oppia tuntemaan minua... Jne. Näin ei ole koskaan käynyt.
Se ei ole aloite/lähestyminen että ei-pitkä ei-komea (tosin, wtf, mitä helvetin väliä on joillain isoilla käsillä? Kuka katsoo lähestyvän miehen käsiä?) kuikuilee nurkan takana eikä sano tai tee mitään.
Lähde käymään Gambiassa lomalla ja saat sieltä iloisen nuoren miehen, joka huolehtii sun seksuaalisuudesta vanhaksi kurttumummoksi asti, kunhan maksat elämisen ja ylläpidon.
Oikeasti, seksin ja miesten huomion kautta eläminen on todella säälittävää. Etsi elämään muuta sisältöä ja tyytyväinen, itsevarma ihminen löytää seuraakin kun epätoivoinen yrittäminen ja nuoruuden menetyksen murehtiminen jää taakse. Etkö ole keskittynyt muuhun kuin ulkonäköön, miehiin ja seksiin elämässäsi? Koulutus? Työ? Harrastukset? Lapset? Eläimet? Yhteiskunta? Miten surkean yksipuolista elämää olet elänyt? Ja miten onneton ihmiskäsitys sinulla on, jos kuvittelet, että elämä on ohi, jos naamaan tulee vähän ryppyjä tai kaksikymppiset saa baarissa enemmän huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa vähän miettiä oisko elämässä muitakin syitä elää kuin miesten huomio 🙄 Joskin en ymmärrä mikä rajapyykki tuo 35v muka on, tuossa iässähän just vasta aletaan pyörittämään kaikenlaisia miehiä ikäjakaumalta 20-50 v, mitä vaan haluaa, kaikkea on tarjolla ja huomiota riittää jos sellaista kaipaa. Eikä enää kiinnosta kissanpaskan vertaa mitä joku elämäänsä kyllästynyt pallinaama siitä ajattelee.
Suomalaisten miesten foorumilla kyllä kerrotaan, että nainen on parhaimmillaan alle 28v. Kaikki muut kelpaa panoon vain pahimmassa puutteessa, takaapäin silmät kiinni.
Tiedoksesi: kyseessä EI ole suomalaisten miesten forum, vaan samojen heikkolahjaisten, naisten hylkimien miesten forum kuin Aihe vapaa, uliuliulien valitettava vierailupaikka.
Maailma ja elämä on täynnä ihania ja mielenkiintoisia juttuja. Pitää olla utelias ja kiinnostunut. Miehetkin ovat ihan kivoja omalla tavallaan, mutta siis jos kulkee elämänsä läpi silmälaput silmillä niin mitä iloa niistä miehestäkään on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Sittenhän vasta hauskuus alkaa. Saat tehdä mitä itse haluat eikä tarvitse enää välittää muiden mielipiteistä.
Minusta tämä olisi pelkästään positiivinen asia, mutta valitettavasti ei totta. Valitettavasti kaikenmaailman idiootit tunkee edelleen aloitteitaan tekemään.
Eipä ole rumalla ja tissittömällä naisella tota ongelmaa ihan sama minkä ikänen on. T. Kukaan ei ole koskaan lähestynyt
Olen perusnätti ja isorintainen 37v nainen eikä minuakaan kukaan ole lähestynyt koskaan. Viimeiset 20v olen etsinyt kumppania vaikka mistä baareista ja harrastuksista nettiin ja sokkotreffeihin... Aina sama lopputulos: mies ei ole kiinnostunut.
Joudun oikeesti neitsyenä hautaan. Ympärillä kaikki ystäväni saavat huomiota suunnilleen joka kerta kun astuvat ovesta ulos. Todella turhauttavaa. Vuosikausia jaksoin olla positiivinen mutta nyt olen vain itkenyt iltaisin kotona. Yksin luonnollisesti.
Eli ei, en tiedä mitä järkeä on olla yli 35v nainen. En ainakaan tätä samaa yksinäisyyttä jaksa vielä 50 vuotta...
Ihan pikku vinkki. Kannattaa katsoa peiliin ja viilata sitä rimaa oikealle korkeudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pikku vinkki. Kannattaa katsoa peiliin ja viilata sitä rimaa oikealle korkeudelle.
Yksin jääminen on täysin oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vanhempi nainen olisi hyvärunkoinen milf niin kysyntää riittäisi. Googlaa vaikka deauxma. Jos et välitä ulkonäöstäsi tippaakaan, ei ihme, ettei miehet kiinnostu kun ei ota eteen.
Ei kuule aikuisena naisena jaksa mitään idiootteja lapsellisia jonneja. Aina tykännyt about samanikäisistä miehistä.
Tämä on paha. Naiset haluaa samanikäistä, miehet nuorempaa. Mulla oli seksisuhde erääseen 50v mieheen kun olin 33v. Sinkku nais tuttuni oli lääpällään tähän mieheen, ja puhui kuinka haluaa oman ikäisen eikä pappaa. Tämä mies kertoi minulle, ettei koskaan saattaisi olla kyseisen naisen kanssa, kun on niin mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vanhempi nainen olisi hyvärunkoinen milf niin kysyntää riittäisi. Googlaa vaikka deauxma. Jos et välitä ulkonäöstäsi tippaakaan, ei ihme, ettei miehet kiinnostu kun ei ota eteen.
Ei kuule aikuisena naisena jaksa mitään idiootteja lapsellisia jonneja. Aina tykännyt about samanikäisistä miehistä.
Tämä on paha. Naiset haluaa samanikäistä, miehet nuorempaa. Mulla oli seksisuhde erääseen 50v mieheen kun olin 33v. Sinkku nais tuttuni oli lääpällään tähän mieheen, ja puhui kuinka haluaa oman ikäisen eikä pappaa. Tämä mies kertoi minulle, ettei koskaan saattaisi olla kyseisen naisen kanssa, kun on niin mummo.
Turha alapeukuttaa. 50v nainen ei vain kelvannut 50v miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä, mitä elämältä haluat. Muuta kuin miehen. Ja ala tavoitella sitä.
Mihin tässä iässä nyt enää ryhtyisi? Kaikki on myöhäistä. Kaipaisin vain jotakuta, jonka kanssa jakaa vanhenemisen taakka. Että on joku, joka hälyttää apua, kun tarvitsee ambulanssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinkin on vapaa ja voi tehdä mitä haluaa miettimättä miehiä tai ketään muutakaan.
Minulle ainakin seksuaalisuus on todella tärkeää elämässä.
Ap
Minä olen 60- v ja edelleen on seksiä mieheni kanssa .
On ollut koko ajan yli 30 v.
Joo ei toki nuoret miehet perään katsele mutta mielikuvitusta käyttäen on vire pysynyt parisuhteessa.
Elämässä on niiiin paljon kaikkea mielenkiintoista ettei vieraiden miesten kadonnut huomio ole iso menetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin jääminen on täysin oma valinta.
...jos on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suurin osa niistä miehistä jotka etsivät vakavampaa suhdetta haluavat suunnilleen saman ikäisen naisen .
Monestakin syystä mutta yksi syy on realismi.
Tissit tiskiin ja lettu levälleen, varmasti saat huomiota. Anna mennä, elämäsi tarkoitus on taas täytetty.
Olen 50v ja elän parasta elämääni koskaan!! Miehiä tulee ovista ja ikkunoista.. Pidän kroppani kuosissa ja tänä päivänä tarvitse rypistyäkkään.. Ap miks et opiskele parempaan ammattiin ja ruma ei tarvitse olla.
50 + ja ihan parasta aikaa. Seksiä ja miesten huomiota riittää, jos joku nyt sen haluaa hyvän elämän mittarina pitää.
Ei niin mitään järkeä.
Ranteet auki vaan.