Täti-ihmiset, minkälainen on teidän bilelook?
Itsellä epämuodikkaat matalavyötäröiset pillifarkut. En vaan suostu käyttämään korkeavyötäröisiä "roimahousuja" kun vartalokin sattuu olemaan treenattu. Tennarit, espadrillo kiilakorkokengät tai matalahkot avokkaat tyylistä tai yläosasta riippuen. Vähän bling blingiä, lurex tai paljettiyläosa ja se on siinä.
Kommentit (41)
Polvipituinen a-linjainen hame ja musta tai punainen toppi yläosana. Kiharran tukan ja laitan vähän meikkiä. Kivat sandaalit.
Vierailija kirjoitti:
Polvipituinen a-linjainen hame ja musta tai punainen toppi yläosana. Kiharran tukan ja laitan vähän meikkiä. Kivat sandaalit.
Tyylikästä!
minihame ja leopartiliivi
korkeakorkokengät
🐯
Ei sitä enää jaksa, olen mieluummin kotona. Korkeintaan pari kolme kertaa vuodessa joku illanistujainen ystäväpariskunnan/kuntien kesken eikä minnekään baareihin sen jälkeen.
Polviin asti ulottuva mekko, nudet stiletto korkkarit ja alla stay up sukat.
Huomenna ajattelin vetää päälle jumpsuitin ja espadrillot. Todellakin biletän. En ymmärrä miten tuohonkin nyt joku ikä on milloin ei muka enää tekisi mieli tanssia ja hippaloida kavereiden kanssa.
N40
Juhlavampi tunika ja leggingsit (tai lyhyt hame).
Mulla niin oma tyyli, ettei mene mihinkään täti/nuoriso-kategoriaan.
N 50v.
Tekonahkahousut jotka korostaa mun peppua ja joku tiukka toppi.
n49
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ajattelin vetää päälle jumpsuitin ja espadrillot. Todellakin biletän. En ymmärrä miten tuohonkin nyt joku ikä on milloin ei muka enää tekisi mieli tanssia ja hippaloida kavereiden kanssa.
N40
No jos ei tee mieli niin ei tee. Minkäs sille voi...
Aijaijai näitä nelikymppisiä naisia tiukoissa nahkahousuissaan. Kuvittelen sen hikisen v*tun siellä kuumissa hautovissa housuissa ja ne ihanat aromit. Nams!
Vierailija kirjoitti:
Aijaijai näitä nelikymppisiä naisia tiukoissa nahkahousuissaan. Kuvittelen sen hikisen v*tun siellä kuumissa hautovissa housuissa ja ne ihanat aromit. Nams!
Yöks!
M27
Sama kuin aloittajalla, ei ainakaan korkeavyötäroisiä housuja.
Täti-ihmiset käyvät kirkossa ja nypläävät pitsiä. Bilelook hahahahha!
Laitan vähän ripsiväriä ja juhlavamman paidan. Korvikset, jos oon oikein edustamaan menossa.
En kyllä millään jaksa missään juottoloissa rampata enää. Aikansa kutakin.
En biletä enää tässä iässä.
N39