Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas hymypoikapatsas ylimieliselle, itseriittoiselle ja ilkeälle kakaralle.

Vierailija
30.05.2013 |

No, on se ainakin söpö ja suosittu,,,

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsen opettaja vaihtui niin hyvä kaveri stipendin valitseekin opettaja joka varsin omavaltainen. Haluaa itse päättää vaikka lasten kuuluisi äänestää. Opettaa vielä liian monta vuotta lastani.

Vierailija
62/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuudessa noi hymypoika ja tyttö patsaat meni niille opettajia mielisteleville hikeille aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo ole enemmän sääntö kuin poikkeus?

Vierailija
64/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain patsaan ykkösluokalla, jolloin jaettiin yksi patsas per koulu eikä toista kertaa saanut äänestää samaa tyyppiä. En taatusti ollut kiusaaja, eikä ollut laajaa hoviakaan. Pikkuveljeni sai myös ekaluokalla patsaansa eikä takuulla myöskään kiusannut. Voihan olla että ajat on jo toiset.

Opettajan lapset :-DD

Vierailija
65/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos, etten ainakaan ole opettanut noita kitisijöiden jälkeläisiä, toivottavasti en kitisijöitä itseäänkään. Se koulu, jossa pisimpään olin opettajana, ei jakanut lainkaan noita pystejä. Mielestäni niitä onkin aivan turha jakaa joka vuosi. Riittää alakoulun lopussa ja yläkoulun lopussa, jos jakaa pitää. Katkeruus ja kateus tekee kauniistakin ihmisestä ruman.

Miksi oikeudenmukaisuuden tavoittelu on kateutta? Ei ihme että useat lapset kasvavat jo koulussa kieroon kun opettajien mielestä on silkkaa kateutta ja katkeruutta olla pahoillaan siitä että oman lapsen kiusaaja, oman lapsen hyvän ja reilun kaverin kiusaaja, ujon sukulaislapsen kiusaaja tai aikoinaan oma kiusaaja sai sen ihaillun pystin. Oletko yhtään perillä kuinka paljon se kiusaaminen voi jonkun todella ihanan, aidon, reilun, etevän ja hyväsydämisen ihmisen ja heidän perheidensä elämää pilata vuosikausiksi ja osalle loppuelämäksi ? Sinua ei kiinnosta, kunhan ei kitistä ja sinulle ei tule vaivaa. Väitän että kyse ei ole mainitsemassasi kitinässä kateudesta!

Vierailija
66/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole koskaan törmännyt kiusaustapauksiin tai tuohon että stipendit menisivät väärälle henkilölle, oma poikani sai tänä vuonna hymypatsaan ja ei taatusti ole kiusaaja, eikä edes mikään kingi tai suosittu. On aikasemmin saanut hyvä kaveri- stipendin. Tulee toimeen kaikkien kanssa ja "leikkii" kaikkien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi