Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan koiria

Vierailija
30.05.2013 |

ei lisättävää

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko nää muslimi?

Vierailija
2/13 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa koiria,en vain tykkää niiden omistajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira pystyy sellaiseen johon ihminen ei pysty. Merkkaaminen ei tarkoita, että koira pissisi.

Vierailija
4/13 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan koiria myös. Niiden omistajia vaan inhoan.

Vierailija
5/13 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa no älä silti myrkytä koiria koska ne voivat jollekin toiselle olla tärkeitä.

Vierailija
6/13 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes voi ymmärtää sanaa viha, ei kuulu mun sanavarastoon. Vihan-tunteesta kannattaa hankkiutua eroon, se ei sovi ihmiselle.

Vierailija
7/13 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Minä vihaan lapsia.

Vierailija
8/13 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaatko myös opaskoiria, huumekoiria, pommikoiria, vainukoiria?

Vierailija
9/13 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei oo kaikki kotona ihmisellä joka vihaa eläimiä:(( Ihan että tänne vaivautuu avautumaan.

Vierailija
10/13 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia?

Vierailija
11/13 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa sanoa ääneen, mutta sama täällä. Ehkä kuitenkin enemmän niiden idioottiomistajia, mutta siis en pidä koirista muutenkaan erityisemmin. 

Vierailija
12/13 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan lapsia tai ehkä tarkemmin niiden idioottivanhempia, mutta en pidä lapsistakaan mitenkään erityisemmin. 

Vierailija
13/13 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti vihaa, mutta ne inhottaa mua. Sisätiloissa varsinkin. En voi olla ajattelematta kaikkea sitä paskaa, loisia ja tauteja, joita ne kuljettavat mukanaan paikasta toiseen tassuissaan ja turkeissaan. Niiden haisevaa hönkää. Puhumattakaan mahdollisesta arvaamattomuudesta. "Koiraihmiset", varsinkin itse itsensä sellaisiksi luokittelevat, ovat mielestäni suurimmaksi osaksi vähän yksinkertaisia, mutta tätä en sano koskaan ääneen missään, sillä lähipiirissäni on heitä paljon. Harjoitan mahdollisimman hienotunteista vetäytymistaktiikkaa. Näin teen tosin myös räkäisten ja röhivien, tahmatassuisten lasten kanssa. Periaatteessa koirat ja lapset ihan ok, mutta en halua joutua ylimääräiseen kontaktiin kummankaan lajin kanssa, enkä erityisesti toivo kumpiakaan kotiini vierailulle. Varsinkaan niitä nelijalkaisia. Niiden kohdalla menee ihan konkreettinen raja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi