Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka ja syön joka päivä pullaa, jätskiä tai suklaata

Vierailija
21.07.2013 |

Juju on siinä, että syön vain yhden pullan, yhden suklaapatukan tai yhden jätskin/päivä, esim. tuutin. Sen sijaan syön aika vähän leipää ja perunaa, riisiä pastaa ihan pikkuisen vaan. Jos syön saman päivän aikana 200 grammaa suklaata, sipsejä ja juon limua, lihon varmasti. Limu on mulla muuten selvästi kaikkein pahin lihottaja ja siksipä se on ruokavaliostani pois. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä oo kuule ensimmäinen joka on ton keksinyt. Onko tuo mielestäsi jotenkin hämmästyttävää? Tuttua huttua.

Terveisin joka päivä karkkia syövä, 47-kiloinen. 

Vierailija
2/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on päivänselvä juttu että päivän aikana saatu kalorimäärä ratkaisee. Ei tämä mitään avaruustiedettä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet? Varo vaan jos olet parikymppinen, ei välttämättä ole ikuista tuo. Tuo on ehkä se suurin syy miksi niin moni lihoo siinä kolmenkympin tietämillä, kun on tottunut tuohon että voi syödä mitä vaan ja sitten ei enää voikaan.

Vierailija
4/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 13:07"]

Minkä ikäinen ap olet? Varo vaan jos olet parikymppinen, ei välttämättä ole ikuista tuo. Tuo on ehkä se suurin syy miksi niin moni lihoo siinä kolmenkympin tietämillä, kun on tottunut tuohon että voi syödä mitä vaan ja sitten ei enää voikaan.

[/quote]

Se ettei enää voikaan syödä mitä vaan johtuu vain siitä että ne bikkitunnit muuttuvat sohvaltakäsin harrastamiseksi ja helkama muuttuu volvoksi. Ei se ikä vaikuta kärpäsenpaskan vertaa. Noin 40 kcal/pvä pienenee energiankulutus iästä johtuen välillä 20-50 v (liikunnallisella ihmisellä ei noinkaan "paljoa" kun lihasmassa ja hapenottokyky säilyy paremmin). Kannattaisi katsoa sen perään mitä päivä sisältää, eikä perustella lihomistaan pelkällä iällä.

Vierailija
5/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parikymppinen ja aloitin tehokkaan salilla käymisen kaksi vuotta sitten. Sitä ennen kävin vain jos huvitti. Lenkillä olen kyllä käynyt koko ikäni. Minä olen kyllä kuvitellut myös parikymppisenä, että voin syödä mitä vaan. Mutta ei se niin ollut, elämä oli aktiivisempaa, en omistanut autoa ja loppujen lopuksi näin jälkeen päin ajatellen ei kokonaismäärä päivän aikana niin paljon ollutkaan, epäterveellistä vain. terv. ap. 

Vierailija
6/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teen minäkin ja myös liikun (melkein) joka päivä, sillähän se tasapainottuu. Ei herkuttelu ole koskaan ollut minulle mikään ongelma, roskaruoka on se jolla lihoisin ja parikymppisenä lihoinkin.

Paino 52 kg, ikä 30+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän