Miehen paljastui luuseriksi - riittääkö rakkaus?
Kun tutustuin mieheeni, hän oli 24-vuotias opiskelija. Nyt hän on 27, eikä opinnot ole juurikaan edenneet. Mieheni " opiskelee" DI:ksi, mutta ilmeisesti kunnianhimo ei kuitenkaan riitä. Mies sai muutama vuosi sitten kesätyön varastohommista, ja on nyt jumittunut sinne.
Luulin saavani jotain muuta, ja sainkin ikuisen opiskelijan eli VARASTOMIEHEN.
En oikeasti tiedä, jaksanko olla tuollaisen kanssa. Kuulostan varmaan tosi pinnalliselta, mutta musta tuntuu, että mut on petetty.
Kommentit (23)
eli heh, meillä myös tilanne, että mä olen DI ja mun miehestä PITI tulla insinööri, mutta sai varastomiehen paikan ja jäi sille tielleen ja kuulemma tekee niitä hommia niin pitkään kuin töitä riittää. Mä en tunne oloani yhtään petetyksi, päinvastoin musta on ihanaa, että mun mies tekee hommaa mistä tykkää. Ja onnekseen on saanut tosi hyväpalkkaisen työn, tienaa suunnilleen saman verran kuin mä ja joskus ylitöiden kanssa saattaa jäädä käteen jopa 2500 euroa.
Se on kyllä kurjaa, jos ap:n mies ei tykkää hommastaan, varmaan jotenkin tuo pattitilanne pitäisi saada ratkaistua.
Sehän on lähes poikkeuksetta vuorotyötä ja palkan lisät sen mukaiset. Peruspalkasta en koskaan puhunutkaan vaan todellisesta palkasta.
jossa akateemisesi koulutetulle vaimolle ei riittänyt miehen opistotutkinto. Mies passitettiin pellolle ja vaihdettiin tohtoriin. Tämä ei välttämättä liity ap:n tilanteeseen mitenkään mutta tuossa tapauksessa vaimolla oli ainakin niin kova kunnianhimo, ettei kestänyt miehensä alempaa koulutustasoa. Kaipa sellainenkin tilanne voi tulla vastaan.
Itse olen akateemisesti koulutettu ja mieheni ns. duunari. Hän tienaa paremmin kuin minä ;).