Jos sinua haluaisi kiduttaa, kenen artistin
musiikkia sinut pakotettaisiin kuuntelemaan tauotta?
- Mulla se on Erin tai PMMP
Kommentit (53)
Klamydia, Lauri Tähkä, PMMP, Vesa-Matti Loiri ja Sini Sabotagen Levikset repee vois myös kuulua aina välissä.
Mitä mitä...Minuahan kidutetaan jo joka aamu työmatkalla. Tänäkin aamuna kolmelta eri kanavalta Eriniä. Oli pakko sulkea koko radio.
Mutta pakko sanoa, että kotimaiset naisartistit ovat suurta kidusta ja ketjua lukiessani huomaan, että en ihan väärässä ole. Missä vika?! Onko heidän musiikkinsa lapsen tasolla?!
Miehistä tulee mielee Jesse Kaikuranta, Antti Tuisku ja nämä teini pojat Robin, toisen nimeä en muista.
Krista Siegfrids, hänen sanojaan laitakseen...euroviisut meni jo.
Tällä hetkellä ykköskiduttaja on Jesse Kaikuranta. oks.
Hyvänä kakkosena seuraa Antti Tuisku.
Helena Lindgrenin laulama Sika...huh
Lauri Tähkä
Eppu Normaali
Ultra Bra
Teräsbetoni
Kotiteollisuus
Kaikenlainen heavy metal -ärjyntä.. Näitä on paljon, eli minua on helppo kiduttaa (ja yksikin biisi radiosta kuultuna alkaa kuvottaa).
PMMP ja Haloo Helsinki, molemmat aivan järkyttäviä! Kamalaa renkutusta, jota valitettavasti joutuu töissä kuuntelemaan radiosta nonstoppina.
Petri Nygård, Jippu, Johanna Kurkela
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 10:14"]
Vesa-Matti Loirin Leino-tulkinnat
[/quote]
Komppi.. voisiko joku muukin levyttää ne runot? Aivan upeita, mutta nyt ainoa olemassa oleva tulkinta on jotain niin järkkyä, että eihän niitä voi kuunnella. Pauli Hanhiniemi: herää vastuuseesi!
Joku Radio Aallon musiikkivalikoima on aika tuskaa. Jippu, Erin, Chisu, Haloo Helsinki, kaikki lässytys ja läähätys. Nickelback. Yö, Klamydia, Popeda, Eppu Normaali. Näitä onkin aika paljon.. Hirvein ikinä ois kuitenkin ehkä joku Maija Vilkkumaa, saan paiseita.
Chisu, Jippu, Laura Närhi, Jukka Poika, Jesse Kaikuranta, Anssi Kela, Johanna Kurkela, Kristian Meurman, Pete Parkkonen, Tarja Turunen, Robin, Cheek, Elastinen, Frederik, Fredi, Michael Buble, ... ... onhan näitä. Onneksi yleensä saa valita, mitä kuuntelee.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 11:27"]
Petri Nygård,
[/quote]
Miten mä saatoin tämän unohtaa!?!
Maija Vilkkumaa ja Jippu! Ai saatana!
Mamba ja Yö