"Se on aina facebookissa." Miten voitte tietää?
Jos tietää, että joku toinen on aina facessa, eikös itsekin ole silloin aina facessa? Vai miten muuten voi tietää? Tuli vaan mieleen, kun nykyään kuulee sanottava aika usein, että se on aina facessa negatiiviseen sävyyn.
Kommentit (5)
Mulla on kone auki lähes koko päivän ja face on taustalla mutta aamulla saatan sen kattoo ja sitten se jää sinne taakse ns... En välttämättä katso sitä enää kun vasta illalla. Joku tiedetty ajattelee et siellä se istuu facessa kaiket päivää:D
Minäkin olen aina koska chatissa näkyy mun kohdalla vihreä pallo. Oikeasti en käy edes viikottain, vaan olen puhelimella koko ajan chatissa käytettävissä. Ja mulla näkyy juuri tuo pallo, ei kännykän kuvaa.
Facessa olemisessa on se ristiriitaa, että mitä enemmän siellä on, sitä vähemmän on "oikeaa" päivitettävää.
Ne ikuiset olijat ovat nettihörhöjä, jotka keskustelevat, seuraavat toisten päivityksiä ja peukuttavat kaikkea epäolennista. He luovat facestatusta, mutta oikean elämän status jää luomatta.
mikä on facestatus? mikä on oikean elämän status? mielenkiintoista olisi kuulla
Mikä lasketaan, että on aina facessa? Päivittääkö se tyyppi statustansa usein tai lisää jotain vai mitä? Mitä mieltä olette?