Kun kakka ei tule!
En oo varmaan viikkoon kakannu kunnollista kakkaa. Kaks kertaa saanu ähellettyä pienen pupunpapanan pönttöön. Oon koittanu syödä kaikkea, mistä normisti vatsa menee löysälle mut EI.
Olo on lievästi sanottuna tukkoinen. Yleensä mun vatsa on ennemmin löysä ku ihan tukossa. Liekö tää helle vaikuttanu asiaan.
Oi kakka kultainen, plumpsahtaisitko jo pönttööni.
Kommentit (59)
Ap voisitko kokeilla rusinasoppaa? Saa nyt kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisitko kokeilla rusinasoppaa? Saa nyt kaupasta.
Jos AP:n ongelma ei ole vielä ratkennut, taitaa muistuttaa jo Muumeja aika lailla...
Ap, mulla auttoi luonnon jukurtti.
Kannattaa syödä rasvaisia ruokia.
Ap jos kakka ei tule niin tuleeko edes paska?
Ostakaa hyvät ihmiset apteekista muovinen suolenhuuhtelupussi. Sillä kun laittaa vettä perärööriin niin heti tyhjenee. Tosi kätevää esimerkiksi ennen matkustamista, niin ei tarvi miettiä toimiiko vatsa vai ei. Tietenkään ei saa käyttää päivittäin, ettei suoli laiskistu ja suoliston tarpeelliset pöpöt huuhtoudu pois.
Vierailija kirjoitti:
Hae kaupasta proteiinirahkapurkki,mehukeitto(mustikka),weetabix 3kpl.Apteekista mallasuutepurkki.sekoita kaikki keskenään mehukeitosta puolet ja rahka kokonaan ja laita puoli desiä mallasta ja syö satsi.kolmen tunnin välein toista sama iltaan asti,mutta älä laita mallasuutetta vaan vaihda se pellavansiemeniin vaikka tekisi pahaa,mutta tarvitset massaa ylhäältä,että saat alhaalta alas tavaraa.Juo kolme litraa vettä jossa kolme rkl merisuolaa,joo tiedän yäk...:)mutta toimii huomenna aamulla olet jo onnellinen
Juuri mustikan syönti sai vatsani tukkoon, ja olen muuten erittäin hyvän suolen toiminnan omaava henkilö. Kannattaa miettiä ensin, mitä syö. Alkuun Pegorionia tms. Tässä ketjussa on paljon hyviä ohjeita, mutta ei mustikkaa jestas sentään.
Kahvilusikka toi kerran minulle pelastuksen.
Terveisin,
kerran kaksi viikkoa kakkaamatta
Sokerittomia (keinomakeutettuja) karkkeja, kyllä irtoaa...
Mites olis piimä miesopiskelijan haarovälistä?
Juo kahvia ja HYPI KYYKKYYN-YLÖS-KYYKKYYN-YLÖS!
Toistoja, toistoja ja toistoja!
Välillä kevyttä vatsan hierontaa suoliston myötäisesti. Jos uloste jää peräaukon lähelle, pullauta se ulos painamalla välilihan kohdalta.
Jos ei riitä, juokse lisäksi taloa ympäri (tai muuten kodin lähellä), jotta pääset vessaan heti kun tavara alkaa tulla.
Jos ei tämäkään riitä, hae apteekista apua.
Pidemmän päälle huolehdi ruokavalio kuntoon (kuituja jne.)
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö ollenkaan tunnu, että peräaukossa asti olisi ulostetta, vai onko se niin iso pökäle, ettet saa työnnettyä ulos?
Risiiniöljyä apteekista ja sitä hörppimään, niin johan lentää varpusparvi kuin rasvattuna.
Osta pegorionia ja ota useampi 12 g pussi kerralla joka päivä niin lähtee tulemaan. Lapsi oli juuri 2 viikkoa kakkaamatta ja tolla lähti tulemaan parin päivän viiveellä vaikkei auttanu microlax peräruiskeet eikä edes sairaalaan tyhjennysoperaatio.