Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset luulee että ryppyvoiteet yms muut tehoaa

Vierailija
17.07.2020 |

Jos kasvojen vanheneminen olisi vain "pinnallista" ne voisi tehotakin, mutta esim. Kasvojen luut kasvaa ja venyy ikääntyessä, miten luulevat jonkin ryppyvoiteen ehkäisevän tuota? Sen takia olen pitänyt noita ryppy ja silmänympärys yms ihan hömppänä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kysymyksensä on, miksi naisten ei anneta vanheta kunnialla, vaan menettävät arvonsa miesten ja yhteiskunnan silmissä kun vanhenevat.

Siihen tarpeeseen nämä voiteet yrittävät vastata, eli voiteilla tosiasiassa yritetään ostaa ihmisarvoa.

Miten menettää?

Muutama huntti/kk ja kyllä siihen menee 30min päivässä kun pitää tapitapitapulla 15-20 eri koreakosmetiikka purkista litkua naamaan ainakin 2x päivässä.

Vierailija
22/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kysymyksensä on, miksi naisten ei anneta vanheta kunnialla, vaan menettävät arvonsa miesten ja yhteiskunnan silmissä kun vanhenevat.

Siihen tarpeeseen nämä voiteet yrittävät vastata, eli voiteilla tosiasiassa yritetään ostaa ihmisarvoa.

Miten menettää arvonsa? Jos vaikka sinulla on työpaikka ja mies, niin mitä haluat yhteiskunnalta, etkä saa sitä, koska olet vanhempi?

No näin kärjistettynä esimerkiksi menettää sen työpaikan ja miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän voiteilla ihoni kosteutettuna. Talvella kävin leikkauttamssa kasvoista luomia plastiikkakirurgilla ja hän pyysi voitelemaan myös arpia. Hän sanoikin, että sulta varmaan löytyy voiteita, koska ihosi on niin hyvässä kunnossa. Ja olen 60-v. Juonteita toki on ja saa ollakin, mutta yllättävän vähän.

Vierailija
24/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luut ei kyllä aikuisella veny mutta en ole koskaan tarvinnut mitään erityisiä aineita.

En käytä ryppyvoidetta, en yövoidetta, en kasvovettä enkä puhdistusmaitoa. En edes lipitä vettä litratolkulla päivittäin:)

Iho on naururyppyjä lukuunottamatta sileä ja kimmoisa.

n60v

Vierailija
25/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan ole yhdelläkään kuuskymppisellä kimmoisaa ihoa. Siitä on pitänyt vaihdevuodet huolen.

Vierailija
26/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiteet todellakin sisältävät valtaosin vaseliinia. Juju on siitä, että iho saa rasvatessa kosteutta ja toisaalta pintahierontaa. Aurinko ja mm. tupakointi vanhentavat ihoa eniten. Ikääntymisen merkkejä voi toki vähentää. Olennaista ei ole näyttää nuorelta, vaan näyttää ikäistään nuoremmalta. Lihavuus on asia, johon kannattaa kiinnittää ajoissa huomiota. Nuorekas ihminen on usein sutjakka. Myös hymyn ja hyvän ryhdin merkitys on melkoinen. Ne eivät edes maksa mitään. Joillakin on nuorekas ääni ja se vaikuttaa usein tiedostamattamme hänestä syntyneeseen mielikuvaan

Vierailija
27/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkympin kriisin tunnistaa siitä

Ettei maastoauto Fredal yksinään riitä

Etsii stressipäissään itsellensä puolison

Kun pelkää että hedelmällisyys koht ohi on

Neljänkympin kriisin tunnistaa siitä

Ettei ryppyvoiteet enää mihinkään riitä

Näyttää keskisormee Onnelassa nuorille

Ja kiipee joogaretriitille ylös vuorille

Kuolemaa kohti mennään jokaikinen

Kädet, jalat, kaikki pettää ja pää tietää sen

Kun mä katson Pietaria silmiin porteilla

Luulen ettei jakoo oo mun klubikorteilla

Viidenkympin kriisin tunnistaa siitä

Et sun äijäs kampaa tukan taakse geelillä

Ratsastaa prätkällä nahkahousut jalassa

Auringonnousuun vihkisormus niiden taskussa

Kuolemaa kohti mennään jokaikinen

Sydän, maksa, kaikki pettää ja pää tietää sen

Kyynärpäillä ainoon elämäni eteen töitä teen

Kunnes maan matosena ryömin esiin uudelleen

Kuudenkympin kriisin tunnistaa siitä

Ettei sun eläke luomuperunaan riitä

Istut kotona ja kiroot lapset itsekkäät

Toivot et vielä seiskakympin kriisin läpi käyt. CHISUN biisi.

Vierailija
28/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luut ei kyllä aikuisella veny mutta en ole koskaan tarvinnut mitään erityisiä aineita.

En käytä ryppyvoidetta, en yövoidetta, en kasvovettä enkä puhdistusmaitoa. En edes lipitä vettä litratolkulla päivittäin:)

n60v

On tosi juttu

https://www.flushinghospital.org/newsletter/truth-or-myth-our-nose-and-…

Vierailija
29/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteellisesti todistetut keinot hidastaa ikääntymistä:

1. Aurinkorasva

2. Elintavat = ei juurikaan sokeria, pari litraa vettä päivässä, kasviksia, antioksidantteja

Vierailija
30/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä käytän niitä. Koska kaikki tuntemani ihmiset, jotka niitä käyttävät, näyttävät hyviltä. Syy tietty voi olla siinäkin, että he yleisesti ottaen pitävät huolen itsestään. Joka tapauksessa katson, että riski on liian iso, jos jätän käyttämättä. Eikä ne niin paljoa maksa. Enemmän minulla meneerahaa shampanjaan ja ruusuihin kuin ryppyvoiteisiin.

Vierailija
31/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiteet suojaa ja kosteuttaa. Ei ne kiinteytä.

Jos haluaa ihoa kiinteytettyä ja ryppyjä vähennetettyä esim, 40 ikäisenä ja ilman veistä, niin ultraääni, laserhoidot ja pistoshoidot.

Nykyään saa pistoshoitoja (profhilohoitoja) jotka laitetaan tasaisesti alakasvoihin ja ne elvyttää ihon omia väsähtäneitä kollageeneja ja lopputulos on luonnollinen mutta kohoutunut. Maksaa nelisen sataa ja niitä saa jopa Suomesta.

https://static.wixstatic.com/media/c0139d_5f3dc665ed094ed894d3ff431d29a…

Sellaiset palloposki-viirusilmä täyteainehoidot ovat vanhanaikaisia, ja liika botoxit niin ettei naamat liiku, ovat out.

Vierailija
32/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n60v

On tosi juttu

https://www.flushinghospital.org/newsletter/truth-or-myth-our-nose-and-…

Tuossa ei puhuta mitään luiden kasvamisesta ja venymisestä vaan rustokudoksesta mitä korvissa ja nenässä on :D

Ihon/kudosten veltostuminen, ryppyyntyminen ja yleinen rappioituminen johtuu kollageenin, elastaanin jne kuitujen hajoamisesta. Keho ei mm. tuota enää yhtä hyvin kollageenia ja korjaa vaurioita yhtä nopeasti. Ei siis pysy oikein tahdissa mukana enää.

Vierailija
33/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kasvovoiteita ihan siitä syystä että ihoni on kuiva ja hilseilevä. Sama se on muuallakin kropassani, varsinkin jalat. Toki se johtuu siitä että pesee itseään niin usein, että luontainen rasva lähtee pois.

Ennen vanhaan ei ihmiset peseytyneet päivittäin niin iho pysyi terveempänä, mutta nykyään on vähän pakko peseytyä jos meinaa ihmisten kanssa olla tekemisissä.

Sen olen huomannut, että mökillä ollessani kun käytän sadevettä ja uin meressä, ihoni menee parempaan kuntoon. Jostain syystä juuri hanavesi kuivattaa ainakin oman ihoni ihan korpuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä