Rakastaako mies minua sittenkään tarpeeksi jos
Hän kiinnostuu keskustelemaan muiden naisten kanssa mieluummin kuin minun kanssani. Hän ei flirttaa vaan keskustelee ihan tavallisista asioista, kuten vaikka kauppojen alennusmyynneistä tai auton vaihdosta toiseen skodaan. En tiedä, mutta jotenkin jää tunne että hän ottaisi kenet tahansa muun kuin minut, mutta on minun kanssa paremman puutteessa. On sanonut rakastavansa minua ja huomioi silloin kun ollaan kaksin.
Kommentit (7)
No jos mies on kanssasi melkein 24/7 niin tietysti jos paikalla on muita niin huomioidaan niitä muita. Hanki sinäkin sosiaalista elämää.
Ei se sentään sua ole skodaan vaihtamassa, ihme kyllä.
Sano että renu tai citikka mielummin, niin saa uudemman pienellä rahalla. Menkää yhdessä nettiautoon.
no mutta ei sitä omaa naista pidä pitää itsestäänselvyytenä
Jos asutte yhdessä ja mies, vaan keskustelee Huom. asiallisesti.
Ilman, että flirttaa ja tuijottaa=kuolaa naisten perään, keiden kanssa jutelee tai keskittää huomionsa täysin sinusta piittaamatta noihin naisiin, niin silloin mies tekee väärin sinua kohtaan, jos sinä täältä jo tuota kysyt niin on aavistus, että mies juuri näin väärin tekeekin.
Vaihtaisin miehen jos tässä vaiheessa.
Voi luoja AP, sinun on PAKKO mennä terapiaan, olet ihan järkyttävä taakka miehellesi tuolla vainoharhalla.