Mikä "länsimainen ongelma" saa sinut suuttumaan eniten?
Minut saa vihaiseksi jos maitopurkki on avattu väärin ja maitoa läiskyy kaataessa pöydälle.
Roskispussia ei ole asetettu oikein.
Kommentit (113)
Kun karkkipussien sekoituksissa on aina eniten niitä pahoja makuja, joita kukaan ei halua syödä. Tai vaikka joku (aviomies..) tykkäisikin, niin se kilpailee ensin kanssani niistä hyvistä karkeista, vaikka voisikin syödä niitä pahoja liitulakuja yms ihan yhtä hyvin.
Kun on tarjolla vain suodatinkahvia eikä espressopohjaista kahvijuomaa.
Kun ei löydä keksihyllystä mitään, minkä makuun ei olisi jo kyllästynyt.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 11:34"]
Se, kun haluaisin laihtua ja päästä eroon aknesta, ja se vaatisi sen, että luopuisin karkeista ja ihanista sokerisista mysleistä. Mutta kun ne on vaan niin hyviä.
[/quote]
Ravinto ei vaikuta akneen. Siitä pääsee eroon lääkkeillä.
Täällä näköjään repii ihan poliittisetkin ongelmat esille :D:D ei huhhuh..
Kun ostan kukkia kotiin ja se on varissut pöydälle.
Koiranpaska lenkkipolulla.
Koiranulkoiluttajat, jotka päästävät koiransa siinä seitsemän metrin fleksissä joko tukkimaan koko tien tai melkein haistamaan minun koiraani kun yritän mennä ohi.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 11:41"]
Minut saa vihaiseksi jos maitopurkki on avattu väärin ja maitoa läiskyy kaataessa pöydälle.
Roskispussia ei ole asetettu oikein.
[/quote]Mua taas ärsyttää jos kauraryyni pakkaus revitään päältä auki.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 15:18"]
Kun lääkärinä vastaa av-palstalle, ei koskaan uskota että on lääkäri. Lääkärithän eivät käy av-palstalla. Etenkin jos on joku kirjoitusvirhe, niin ei ainakaan kukaan usko. Ikäänkuin lääkiksessä opetettaisiin äidinkieltä, sinne päästäkseen ei tarvitse olla edes ylioppilas.
[/quote]
ja mitä asiantuntevammin vastaat ja mitä enemmän aikaa käytät vastaamiseen, sitä varmempaa on, että ammattiasi ei uskota.
t. kollega
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 12:24"]
Kun alushousut hiertää, eikä julkisella paikalla voi oikeen ruveta kourimaan.
[/quote]
Täytyy myöntää, että mä kyllä kourin, olin missä vaan. Tiedän, rumaa, mutta ei voi mitään.. :D
HAHAHA!!!! :D:D
[/quote]
Ärsyttää kun IKEAN:n pussilakanoissa ei ole niitä kädenaukkoja, jotka helpottaisivat täkin laittamista sisään. GRRR.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 20:57"]
Kun alushousut hiertää, eikä julkisella paikalla voi oikeen ruveta kourimaan.
[/quote]
Täytyy myöntää, että mä kyllä kourin, olin missä vaan. Tiedän, rumaa, mutta ei voi mitään.. :D
HAHAHA!!!! :D:D
[/quote]
[/quote]
aiheeseen liittyen, ärsyttää myös sänki alapäässä, tekis mieli raapia kun kutittaaaaaa!
Se, kun haluaisin laihtua ja päästä eroon aknesta, ja se vaatisi sen, että luopuisin karkeista ja ihanista sokerisista mysleistä. Mutta kun ne on vaan niin hyviä.