Mikä "länsimainen ongelma" saa sinut suuttumaan eniten?
Minut saa vihaiseksi jos maitopurkki on avattu väärin ja maitoa läiskyy kaataessa pöydälle.
Roskispussia ei ole asetettu oikein.
Kommentit (113)
Se, että ketjun otsikossa näkyy linkit sivuille 1, 2, 3 ja 5! Ei nelosta missään. Täytyy ensin klikata ketju auki ja sitten siirtyä nelossivulle.
Miks sä haluut just sille nelossivulle, 84? Eikö voi lukea nioitä sivuja järjestyksessä??
Miks sä haluut just sille nelossivulle, 84? Etkö voi lukea niitä sivuja järjestyksessä??
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 15:01"]
Miks sä haluut just sille nelossivulle, 84? Etkö voi lukea niitä sivuja järjestyksessä??
[/quote]
Ai että aina kun ketjuun tulee uusi vastaus, niin luen koko ketjun alusta lähtien uudestaan?
Et ole kai kauheen fiksu?
Kun toimittajat kirjoittavat huonoa suomea: esim. hyvin yleisesti monikon jälkeen käytetään yksikön verbiä " nainen ja mies tuli..." vain yksi esimerkki.
- ärsyttää, kun on koko ajan joka puolella liikaa syötävää, tulee sitten jatkuvasti syötyä itsensä ähkyyn ja lihottua muodottomaksi barbababaksi
- jääpalojen pakastaminen jääpalamuoteissa, pitää varovasti tasapainotellen laittaa ne pakastimeen, ettei läiky. Ja aina läikkyy
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 11:34"]
Se, kun haluaisin laihtua ja päästä eroon aknesta, ja se vaatisi sen, että luopuisin karkeista ja ihanista sokerisista mysleistä. Mutta kun ne on vaan niin hyviä.
[/quote]
Ravinto ei vaikuta akneen. Siitä pääsee eroon lääkkeillä.
[/quote]
Minullapas vaikuttaa. Lälläslää.
t: joku muu kuin tuo edellinen
Kun lääkärinä vastaa av-palstalle, ei koskaan uskota että on lääkäri. Lääkärithän eivät käy av-palstalla. Etenkin jos on joku kirjoitusvirhe, niin ei ainakaan kukaan usko. Ikäänkuin lääkiksessä opetettaisiin äidinkieltä, sinne päästäkseen ei tarvitse olla edes ylioppilas.
Mikään ei varsinaisesti ärsytä mutta hauskin on espoolaislasten suurin vaara elämässä : trampoliinionnettomuudet :)
Se kun valitetaan mukamas huonosta julkisesta terveydenhuollosta.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:58"]
Pyöräillessä ilmavirta puhaltaa etutukan pystyyn tai muuten tyhmästi ja aina liikennevaloissa pitää yrittää haroa sitä ojennukseen.
[/quote]
Joo ja sama kun menee sisälle esim. joihinkin ostareihin tai kauppoihin, niin siinä eteisessä puhaltaa niin kovin että hiukset menee ihan sekaisin. Vähänkö ärsyttävää :)
[/quote]
Kampissa bussiasemalla sama efekti kun kävelee automaattiovista laiturille. Grrrrhhgh. Jokainen aamu kiroan sitä ja sohin otsatukkaa takaisin. Joskus olen juuttunut jonossa juuri siihen kohtaan seisomaan. Ärsytti.
Joogasalillani monella (itseni siis mukaanlukien) on näin kesäisin mustat Havaianas-varvastossut (ja syksyllä/keväisin mustat tai punaiset Converset) ja sitten niitä omia täytyy koittaa tunnistaa eteisessä lähtiessään monien samanlaisten joukosta.
Naiset jotka käyttävät hiustenkuivaajaa pukuhuoneissa lähelläni kun olen juuri itse käynyt suihkussa treenien jälkeen, tulee liian kuuma! Pätee kesät talvet.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 11:34"]
Se, kun haluaisin laihtua ja päästä eroon aknesta, ja se vaatisi sen, että luopuisin karkeista ja ihanista sokerisista mysleistä. Mutta kun ne on vaan niin hyviä.
[/quote]
Ravinto ei vaikuta akneen. Siitä pääsee eroon lääkkeillä.
[/quote]
Minullapas vaikuttaa. Lälläslää.
t: joku muu kuin tuo edellinen
[/quote]
Joo siis anteeksi aivopieru, ei mulla aknea ole vaan siis vaan finnejä. Ei siis sitä sairautta. Kutsun sitä vaan ite akneksi kun se on niin kuvaava, vaikka siis siitä ei olekaan kysymys.
Ja mulla noi finnit johtuu tasan tarkkaan ruokavaliosta, siis siitä sokerista :) Ajoittain kun onnistun olemaan pari viikkoa ilman sokerisia herkkuja, naama on virheetön. Heti kun palaan karkkien ja myslien pariin, naama alkaa kukkia.
MUTTA KUN NE NYT VAAN ON NIIN HYVIÄ!
Se kun TV-kanavat (YLE etenkin syyllistyy tähän usein!) vaihtavat jonkun sarjan lähetysaikaa niin että mun etukäteen asettamat viikottaiset ajastukseni menevät ihan pieleen. Pitäkää nyt ne ohjelma-ajat samoina, ei mitään säätöjä prkl!
Mulla on sama tuo maitopurkki! :D
Itseäni ärsyttää jos jossakin pullassa/leivoksessa on liikaa/liian vähän hilloa tai täytettä :(
Ja sitten jos kännykkä on toisessa päässä taloa niin kyllähän se vituttaa se sieltä hakea kun just saanu hyvän asennon sohvalle.
Pakkaukset, joita on mahdoton avata ainakaan ohjeen mukaan. Työnnä tästä, repäise tuosta, ja aina on pakkaus palasina ja sisällöt sylissä.
Kun mies ei voi laittaa pyykkejä kuivumaan suoraan, ettei tule vaatteisiin ryppyjä :(
Kun hellalle roiskunutta ruokaa ei ole pyyhitty!
Vauvan korvikejauhe leviää kaikkialle ja etenkin siihen pullon yläosaan, renkaan paikalle!! Kiva sitten kaapia niitä jauheita varovasti pois...
Karppauksesta joka raossa vouhkaavat. Onneksi tämä tuntuu olevaan laantumassa.