Älkää lahjoittako veteraanikeräykseen enää
Meni maku tuohon touhuun. Löytyykö tuon varusmiehen nimeä ja kuvaa jostain
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 10:45"]
Yhden valepukuisen henkilön vuoksi et halua antaa rahaa veteraaneille?
Missään ei ole kyetty todistamaan, että kyseessä on ihan oikea varusmies!
[/quote]Varmasti oli oikea. Lipas ja vaatteet täsmää. Ei kukaan tuollaista jaksa lavastaa
Lipaskeräys oli Helsingissä maaliskuussa, joten miten maa on lumeton keräyksen aikaan?
Mua ei haittaa yhtään tuo tempaus.
Suttaamattomasta kuvasta tämän varusmiehen tunnistaa sekunnisaa. Jos puolustusvoimat ei tule ulos ja rankaise tätä kaveria ankarasti, olen sitä mieltä että kenekään ei pidä lahjoittaa ropoakaan veteraaneille
Ei haittaa minuakaan. Hauska juttuhan tuo on.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 10:50"]
Suttaamattomasta kuvasta tämän varusmiehen tunnistaa sekunnisaa. Jos puolustusvoimat ei tule ulos ja rankaise tätä kaveria ankarasti, olen sitä mieltä että kenekään ei pidä lahjoittaa ropoakaan veteraaneille
[/quote]
Mistä häntä tarkkaan ottaen pitäisi rankaista? Rahan keräämisestä veteraaneille?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 10:49"]
Mua ei haittaa yhtään tuo tempaus.
[/quote]Ihmisyys on sinulle vieras käsite? Oletko armeijan käynyt? Ehkä koko laitos pitäsi lakkauttaa, kun siellä kasvaa tuollaisia ihmispaskoja
Veteraanijärjestöillä on jo muutenkin ihan tarpeeksi rahaa. Tässä maassa on paljon muitakin jotka tarvitsevat paljon kipeämmin, veteraaneilla rahastaminen on jo vuosia ollut mautonta.
No eipä tuollainen minua estäisi lahjoittamasta jos olisi mitä lahjoittaa. Eiköhän niille saa ihan suoraan tilillekin lahjoitettua jos ei keräyksiin luota.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 10:51"]
[/quote]
Mistä häntä tarkkaan ottaen pitäisi rankaista? Rahan keräämisestä veteraaneille?
[/quote]Loukkaus ihmisyyttä vastaan
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 10:52"]
Loukkaus ihmisyyttä vastaan
[/quote]
Hänkö se oli, joka tuon kerjäläisen kadulle toi?
Ja vaikka olisikin aito, ihmiset tekee typeriä asioita olematta pahoja joten aika tosikko olet jos tollasesta vedät herneen nenään.
Sitäpaitsi ei romanialaisilla/bulgarialaisilla ole yksinoikeutta kerjäämiseen ja huonoon käytökseen.
Kerropa AP paljonko annat kerjäläisille rahaa?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 10:51"]
[/quote]
[/quote]Loukkaus ihmisyyttä vastaan
[/quote]
Mikä loukkaus? Suomalainen on kerjäläisen reviirillä? Kuuntele joskus, mitä ne kerjäläiset perään huutaa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 10:56"]
Ja vaikka olisikin aito, ihmiset tekee typeriä asioita olematta pahoja joten aika tosikko olet jos tollasesta vedät herneen nenään.
Sitäpaitsi ei romanialaisilla/bulgarialaisilla ole yksinoikeutta kerjäämiseen ja huonoon käytökseen.
Kerropa AP paljonko annat kerjäläisille rahaa?
[/quote]Eli myönnät sotilaan huono käytöksen. Eikö siitä pitäisi pyytää anteeksi?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 10:53"]
Loukkaus ihmisyyttä vastaan
[/quote]
Hänkö se oli, joka tuon kerjäläisen kadulle toi?
[/quote]Ymmärrysvaikeuksia?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 11:04"]
Ymmärrysvaikeuksia?
[/quote]
Kyllä. En nimittäin tosiaankaan ymmärrä, missä kohtaa tuo varusmies loukkaa kenenkään ihmisyyttä. Suurempia nöyryyttäjiä ovat ne mersumiehet, jotka noita kerjäläisiä roudaavat ympäri Eurooppaa, osoittavat heille tontit ja keräävät voitot taskuihinsa.
Ihan oikein että pilaili kerjäläisen kustannuksella. Kaikkien pitäisi tehdä niin kun veltto eduskuntamme ei nyt vaan saa kerjäämisen kriminalisoivaa lakia aikaiseksi.
Hei totta, älkää lahjoittako kellekään ikinä mitään, koska jos yksi yksittäinen henkilö pelleilee niin se kertoo kokonaisen organisaation tasosta! Koska tämä yksittäinen varusmies pelleili niin kenenkään ei pitäisi lahjoittaa sotaveteraaneille mitään.
Yhden valepukuisen henkilön vuoksi et halua antaa rahaa veteraaneille?
Missään ei ole kyetty todistamaan, että kyseessä on ihan oikea varusmies!