Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Silloin kun olin nuori, oli meidän kaupungin yhdessä urheilukaupassa töissä todella hyvän näköinen nuori mies. Siihen aikaan tuli ostettua lenkkareita ja muita urheilutarvikkeita vain yhdestä paikasta, sattuneesta syystä. Aina oli sydän lääpällään kun kyseinen nuori mies palveli minua henkilökohtaisesti.
Kerran jo päätin, että tällä kertaa rohkaisen itseni ja kysyn miestä kahville kanssani, mutta enhän minä sitten tosipaikan tullen saanut sanaa suustani. Varmaan se mies katsoi minua kummissaan kun todennäköisesti hehkuin posket punaisina hänen vieressään.
Ap. Ehdotin jo aikaa sitten treffejä sulle ruoholahden cittarissa? Et vastannut, joten taitaa olla provo.
M38
Minua on kerran vaatekaupassa kaupan myyjä pyytänyt treffeille. Hän oli venäläistaustainen ihan mukiin menevän näköinen nainen. Kieltäydyin, koska olin siihen aikaan varattu.
Mutta tuosta jäi niin hyvä fiilis moneksi päiväksi, että ei tosikaan.
Kyllä se varmaan vaan on niin, että naisten iskuyritykset miehiä kohtaan nostaa useimmiten miehen itsetuntoa ja mielialaa moneksi päiväksi.
Hyvä taktiikka on katsoa, mitä miehellä on ostoskärryissä. Jos kärryistä löytyy vaippoja, xxxl-kokoisia terveyssiteitä, suklaalevyjä, yms. herkkuja, niin hän on helppo saalis. Miehellä on kotona huutava pikkulapsi, laiska xxxl-kokoinen vaimo, joka mässyttää sohvalla suklaata käymättä töissä ja suihkussa, jne. Kyseinen mies taatusti innostuu, sanotpa hänelle mitä tahansa ja on todennäköisesti valmis heivaamaan koko perheensä ja säälittävän elämänsä saman tien vuoksesi, koska tietää, että huonommaksi ei voi enää mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piipahdin kerran kaupassa ostamassa banaanin, raejuustopurkin ja pepsimaxin. Joku hyvännäköinen nainen siinä jonossa hymyili ja kommentoi että hyvä välipala mutta toi limu ei. Hymyilin ja totesin että limu on kumminkin sokeritonta. Sitten vain hymyiltiin. Autossa sitten mietin naisen sanomaa. Olikohan nainen kiinnostunut?
No oli. Nyt vain kipin kapin takaisin siihen kauppaan. Saatat vielä tavoittaa tuon tulevan elämäsi rakkauden.
Nyt ymmärrän miksi naiset valittaa, että miehet ehdottelee joka paikassa. Olen useasti syyllistynyt ystävälliseen jutusteluun ja jopa hymyilyyn tuntemattomille naisille. Itse tosin olen pitänyt sitä vaan hyvänä käytöksenä, mutta parempi kai jatkossa murjottaa hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en uskoisi todeksi. Pakko olla joku tyttöystävän järjestämä källi, missä haluaa testata uskollisuuttani. On pistänyt kaverinsa asialle ja kuvaa itse tilannetta nurkan takaa.
No et sinä varattuna varmaan kohderyhmää olekaan juuri sen takia, että on se tyttöystävä. Ei silloin kuulukaan olla lähestyttävissä.
Miten sen erottaa, onko kaupassakävijä sinkku? Itse ostan sinkkuruokani useamman viikon välein ja ostoskärry näyttää siltä kuin ostaisin jollekin suurperheelle.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi miesten pitää antaa juioksennella kaupoissa. Autokaupat ja rautakaupat jotenkin ymmärrän, mutta tavaratalot ja ruokakaupat.
En kävisi, jos ei olisi pakko. Kaupat ovat miehille erittäin epämiellyttäviä paikkoja. Pyrin kyllä lähtemään sieltä mahdollisimman nopeasti etten häiritsisi sinua
Muurolan osuuskaupasta löydät sopivaa juttuseuraa.
Kerran kesällä olin syömässä Tampereen Kalevan ABC:n terassilla, kun joku mies tuli viereiseen pöytään juttelemaan. Ja itse olin siis tosi ruman ja homssuinen näköinen, kun tulin just kuntosalilta, että mietin, että mitäköhän se tyyppi oikein näki minussa.
Kun kerroin tämän jutun kaverilleni, naurahti hän, että olen etsinyt miehiä aivan liian hienoista paikoista.
Kerran mun miesserkku meni 20-vuotiaana iskemään kolmekymppistä ruokakaupan kassamyyjää. He tapailvatkin sitten neljän vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piipahdin kerran kaupassa ostamassa banaanin, raejuustopurkin ja pepsimaxin. Joku hyvännäköinen nainen siinä jonossa hymyili ja kommentoi että hyvä välipala mutta toi limu ei. Hymyilin ja totesin että limu on kumminkin sokeritonta. Sitten vain hymyiltiin. Autossa sitten mietin naisen sanomaa. Olikohan nainen kiinnostunut?
No oli. Nyt vain kipin kapin takaisin siihen kauppaan. Saatat vielä tavoittaa tuon tulevan elämäsi rakkauden.
Olipa ilkeä kommentti.
Kristiina xx kirjoitti:
Kerran kesällä olin syömässä Tampereen Kalevan ABC:n terassilla, kun joku mies tuli viereiseen pöytään juttelemaan. Ja itse olin siis tosi ruman ja homssuinen näköinen, kun tulin just kuntosalilta, että mietin, että mitäköhän se tyyppi oikein näki minussa.
Kun kerroin tämän jutun kaverilleni, naurahti hän, että olen etsinyt miehiä aivan liian hienoista paikoista.
En ollut minä.... mutta entäs Konditoria Marissa?
Kai lähestyminen riippuu siitä, mihin piirteeseen miehessä kiinnittää huomiota?
Vedä housut alas ja ota sui hin..Saat kyllä huomioni,ja ehkä jonkun muunkin...
Korona-aikana ei ole järkevää lähestyä ventoja.
Tsemppiä itse kullekin lähestymisiin. Itselläni yksi oudoimpia kohtaamisia miehen kanssa oli työpaikan ruokalassa. Olin aiemmin hakenut töihin heidän osastolleen muutaman kerran ja ollut haastattelussakin. Kyseinen henkilö oli ollut haastattelija. Yritin ystävällisesti hymyillä hänelle ruokajonossa toisen työn saatuani, mutta hän lähes säntäsi järkyttyneen näköisenä karkuun.
Myöhemmin lähtiessäni ruokalasta luulin kuulleeni keskustelun "toi nainen lähetti mulle viestin joskus" ja toinen "ai ton näkönen nainen lähetti sulle viestin?".
Otapa siitä selvää. Miten pelokkaasti olisikaan reagoinut, ellei oltaisi oltu työpaikan ruokalassa.
Anteeksi mutta olisitko niin kiltti ja antaisit tuon kahvipaketin tuolta ylähyllyltä? Mistä löytyy x-tuote, tiedätkö onko se hyvää? Näin marketissa naiset ovat lähestyneet. Kodinkoneliikkeessä kypsä milf, noin 45 v, tuli povikosketukseen asti, mutta teinhän 700 euron kaupat hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikana ei ole järkevää lähestyä ventoja.
Volkswagen Vento on jo sen verran vanha malli, ettei taida olla järkeä lähestyä lainkaan vaikkei olisikaan Korona-aika. Harrastajat tietenkin erikseen. Tuolle mallille löytyy niitäkin, kuten nuoria naisia hopeaketuille.
N23
Myyjänä olin ja sivusilmällä huomasin pari nuorta naista jonossa, toinen tosi nätti. Siinä jonossa ne tirskuivat ja vilkuilivat minua ja kun tulivat kassalle niin tää nätimpi pamautti suoraan minulle "käyt sä usein täällä?" Menin täysin lukkoon enkä osannut sanoa mitään, punastelin vaan. No meni ne naisetki vähän hämilleen varmaankin kun odottivat että olisin edes jotain sanonut. Pitkään jälkikäteen mietin oliko vittuilua(miksi olisi?) vai oliko iskuyritys. Taas meni ujolta mieheltä tilaisuus ohi.