Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toridiili kun ostaja ei hyväksy tuotetta

Vierailija
20.05.2024 |

Olen lueskellut tori.fi:n uuden ToriDiilin ohjeita. Muutoin on tullut selväksi mutta yhteen asiaan en löytänyt tietoa. Tilanne: ostaja on saanut sovitusti paketin ja hän toteaakin ettei tuote ole sellainen kuin on sovittu. Myyjä ei siis saa rahoja. Mutta saako hän myymänsä tuotteen takaisin? Jospa ostajaa ei kiinnostakkaan toimittaa sitä palautuksena. Mitä seurauksia ja miltä taholta ostajalle tulee? Kuka maksaa palautuskulut jos sattuukin palauttamaan? Myyjälle taitaa tulla ainoastaan vaivaa, murhetta ja menetyksiä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ottaisit yhteyttä Tori.fi:hin? Tää ei ole mikään yleinen asiakaspalvelu.

Vierailija
2/12 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ostajan tehtävä maksella palautuksia, jos tuote ei ole sovitunlainen. Tosin ostaja saattaa jättää tuotteen palauttamatta, jolloin tilille tehtyä katevarausta ei veloiteta, eli myyjä menettää tavaran mutta ei saa rahojaan. Tori ei ole vastuussa mistään, koska on vain pelkkä ilmoitustaulu. Kaikki ongelmat on ostajan ja myyjän välisiä. Itse en ikinä käyttäisi toridiiliä. Ennemmin vaikka tavara palasiksi ja kaatopaikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi kun en löydä yhteystietoja mihin ottaa yhteyttä! Ajattelen, että jospa joku olisi jo onnistunut selvittämään asian. Täällä kun porukkaa riittää. 

Vierailija
4/12 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivun yläreunassa lukee "ota yhteyttä". Siitä kun klikkaat niin pääset tähän:

https://tuki.tori.fi/hc/fi/requests/new

Vierailija
5/12 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ostajan tehtävä maksella palautuksia, jos tuote ei ole sovitunlainen. Tosin ostaja saattaa jättää tuotteen palauttamatta, jolloin tilille tehtyä katevarausta ei veloiteta, eli myyjä menettää tavaran mutta ei saa rahojaan. Tori ei ole vastuussa mistään, koska on vain pelkkä ilmoitustaulu. Kaikki ongelmat on ostajan ja myyjän välisiä. Itse en ikinä käyttäisi toridiiliä. Ennemmin vaikka tavara palasiksi ja kaatopaikalle.

Huuto.net on parempi mutta ihmeen vähälle huomiolle jäänyt paikka.

Vierailija
6/12 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on kuollut paikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivun yläreunassa lukee "ota yhteyttä". Siitä kun klikkaat niin pääset tähän:

https://tuki.tori.fi/hc/fi/requests/new

Kiitän kauniisti! Katsoin kohdasta Torin käyttö, asiakaspalvelu (ei ollut tietoja). Mielestäni tämä "uusi" tori on sekava. 

Vierailija
8/12 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ollut tätä tilannetta? Mulle ehdotetaan yhdestä myymästäni tuotteesta toridiiliä, mutta sen verran on ollut ongelmia toriasiakkaiden kanssa, että taidan jättää väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako ToriDiiliä!

Vierailija
10/12 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi. myin kyllä kerran. rahat tulee sinulle(myyjälle) kyllä vasta päivän-parin päästä siitä kun paktti on Vastaanotettu. hyvä diili kai ainakin Ostavall osapuollle, its olen ainakin toidiin takia ostanut jokusen tuotteen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos myyjä ei hyväksy tuotetta, vaikka se on hyvin pakattu ja pitäisi siis olla kunnossa???

Laitoin kyllä Toi tukeen viestiä.

Vierailija
12/12 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos myyjä ei hyväksy tuotetta, vaikka se on hyvin pakattu ja pitäisi siis olla kunnossa???

Laitoin kyllä Toi tukeen viestiä.

 

Siis Tori tukeen.