Toridiili kun ostaja ei hyväksy tuotetta
Olen lueskellut tori.fi:n uuden ToriDiilin ohjeita. Muutoin on tullut selväksi mutta yhteen asiaan en löytänyt tietoa. Tilanne: ostaja on saanut sovitusti paketin ja hän toteaakin ettei tuote ole sellainen kuin on sovittu. Myyjä ei siis saa rahoja. Mutta saako hän myymänsä tuotteen takaisin? Jospa ostajaa ei kiinnostakkaan toimittaa sitä palautuksena. Mitä seurauksia ja miltä taholta ostajalle tulee? Kuka maksaa palautuskulut jos sattuukin palauttamaan? Myyjälle taitaa tulla ainoastaan vaivaa, murhetta ja menetyksiä.
Kommentit (12)
Ei se ole ostajan tehtävä maksella palautuksia, jos tuote ei ole sovitunlainen. Tosin ostaja saattaa jättää tuotteen palauttamatta, jolloin tilille tehtyä katevarausta ei veloiteta, eli myyjä menettää tavaran mutta ei saa rahojaan. Tori ei ole vastuussa mistään, koska on vain pelkkä ilmoitustaulu. Kaikki ongelmat on ostajan ja myyjän välisiä. Itse en ikinä käyttäisi toridiiliä. Ennemmin vaikka tavara palasiksi ja kaatopaikalle.
No siksi kun en löydä yhteystietoja mihin ottaa yhteyttä! Ajattelen, että jospa joku olisi jo onnistunut selvittämään asian. Täällä kun porukkaa riittää.
Sivun yläreunassa lukee "ota yhteyttä". Siitä kun klikkaat niin pääset tähän:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ostajan tehtävä maksella palautuksia, jos tuote ei ole sovitunlainen. Tosin ostaja saattaa jättää tuotteen palauttamatta, jolloin tilille tehtyä katevarausta ei veloiteta, eli myyjä menettää tavaran mutta ei saa rahojaan. Tori ei ole vastuussa mistään, koska on vain pelkkä ilmoitustaulu. Kaikki ongelmat on ostajan ja myyjän välisiä. Itse en ikinä käyttäisi toridiiliä. Ennemmin vaikka tavara palasiksi ja kaatopaikalle.
Huuto.net on parempi mutta ihmeen vähälle huomiolle jäänyt paikka.
Vierailija kirjoitti:
Sivun yläreunassa lukee "ota yhteyttä". Siitä kun klikkaat niin pääset tähän:
Kiitän kauniisti! Katsoin kohdasta Torin käyttö, asiakaspalvelu (ei ollut tietoja). Mielestäni tämä "uusi" tori on sekava.
Onko kellään ollut tätä tilannetta? Mulle ehdotetaan yhdestä myymästäni tuotteesta toridiiliä, mutta sen verran on ollut ongelmia toriasiakkaiden kanssa, että taidan jättää väliin.
moi. myin kyllä kerran. rahat tulee sinulle(myyjälle) kyllä vasta päivän-parin päästä siitä kun paktti on Vastaanotettu. hyvä diili kai ainakin Ostavall osapuollle, its olen ainakin toidiin takia ostanut jokusen tuotteen..
Mitä jos myyjä ei hyväksy tuotetta, vaikka se on hyvin pakattu ja pitäisi siis olla kunnossa???
Laitoin kyllä Toi tukeen viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos myyjä ei hyväksy tuotetta, vaikka se on hyvin pakattu ja pitäisi siis olla kunnossa???
Laitoin kyllä Toi tukeen viestiä.
Siis Tori tukeen.
Mitäs jos ottaisit yhteyttä Tori.fi:hin? Tää ei ole mikään yleinen asiakaspalvelu.