Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi miesten pitää antaa juioksennella kaupoissa. Autokaupat ja rautakaupat jotenkin ymmärrän, mutta tavaratalot ja ruokakaupat.
Mitä eroa noilla kaupoilla on juoksentelun kannalta?
Ap!
Kävin just cittarissa, eikä kukaan tullut juttelemaan? Yksi brunette hymyili hiukan mut ei jutellu. Nähäänkö joku toinen päivä? Ehdota ihmeessä:)
Let’s make it happen! Tästähän voi tulla vuosisadan rakkaustarina....harva on tavannut vauva.fin kautta:))
M38
Vierailija kirjoitti:
Ap! Puhumalla. Aloitat rohkeasti jutun jostain ja hymyilet. Hymy viestii kiinnostusta. Minä ainakin vastaan. Harjoitellaanko huomenna puolilta päivin Ruoholahden isossa cittarissa?
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseeni uppoisi ainakin aivan täysin.
Tollaisesta AP:n ehdottamasta suoraselkäisestä rohkeasta aloituksesta voi vain haaveilla.Jos jollain naisella on munaa tulla päin naamaa noin suorasti, on mulle ulkonäkö sekundääristä. Lähtisin laakista treffeille.
M25
Hitsi kun tietäisi etukäteen kuka suhtautuu näin ja kuka ei... Jossain kaupoissahan oli jotain sinkkukoreja, voisko ne ottaa uudestaan käyttöön? :D Olen kolme kertaa yrittänyt tehdä tikusta asiaa kaupassa, ja kolme kertaa olen saanut vastaukseksi tonnin seteli -ilmeen ja paikalta liukenemisen mahdollisimman nopeasti. Enkä ole ruma! Huumorilla toki otan mutta kyllä alkaa pikkuhiljaa tämä vuosien yksinäisyys nakertamaan. Kehenkään ei saa edes katsekontaktia ja jos saa, hymyä ei ainakaan irtoa. Miten sitten voisi tavata jonkun, kun baarit ei ole oma juttu, eikä suoraan sanoen sieltäkään ole seuraa löytynyt.
Tanssilavalle vaan, kun korona on ohi. Siellä pn miehiä saat tanssiessasi n. 6 min aikaa jutella ja herättää kiinnostusta.
Kiitos mutta asuinmaassani ei ole tanssilavoja enkä Suomessakaan lähtisi sinne kun en pidä sellaisesta tanssista enkä ko. musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi miesten pitää antaa juioksennella kaupoissa. Autokaupat ja rautakaupat jotenkin ymmärrän, mutta tavaratalot ja ruokakaupat.
Mitä eroa noilla kaupoilla on juoksentelun kannalta?
Miehellä on yleensä selvä suunnitelma kun saapuu kauppaan. Haen sen sieltä ja tuon tuolta nopeasti ja tehokkaasti. Saattaa suunnitella jo kotona valmiiksi miten operaatiosta selviää mahdollisimman nopeasti. Ei sinne kauppaan ole tarkoitus jäädä haahuilemaan kuten naisella. Onhan se tutkittukin monesti, että kaupan karttaa tarkastelemalla naisen reitit suttaa sen ihan täyteen kun joka paikassa pitää haahuilla, miehellä taas tulee vain muutama suora viiva.
Hyi. Inhottavaa, jos joku lähestyy, kun olen keskittymässä kauppaostoksiin.
Tehkää iskunne tinderissä tms.
Vierailija kirjoitti:
Ap!
Kävin just cittarissa, eikä kukaan tullut juttelemaan? Yksi brunette hymyili hiukan mut ei jutellu. Nähäänkö joku toinen päivä? Ehdota ihmeessä:)
Let’s make it happen! Tästähän voi tulla vuosisadan rakkaustarina....harva on tavannut vauva.fin kautta:))
M38Vierailija kirjoitti:
Ap! Puhumalla. Aloitat rohkeasti jutun jostain ja hymyilet. Hymy viestii kiinnostusta. Minä ainakin vastaan. Harjoitellaanko huomenna puolilta päivin Ruoholahden isossa cittarissa?
M38
Brunette, koska ruskeaverikkö on niin vaikea sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollaisesta AP:n ehdottamasta suoraselkäisestä rohkeasta aloituksesta voi vain haaveilla.Jos jollain naisella on munaa tulla päin naamaa noin suorasti, on mulle ulkonäkö sekundääristä. Lähtisin laakista treffeille.
M25
Hitsi kun tietäisi etukäteen kuka suhtautuu näin ja kuka ei... Jossain kaupoissahan oli jotain sinkkukoreja, voisko ne ottaa uudestaan käyttöön? :D Olen kolme kertaa yrittänyt tehdä tikusta asiaa kaupassa, ja kolme kertaa olen saanut vastaukseksi tonnin seteli -ilmeen ja paikalta liukenemisen mahdollisimman nopeasti. Enkä ole ruma! Huumorilla toki otan mutta kyllä alkaa pikkuhiljaa tämä vuosien yksinäisyys nakertamaan. Kehenkään ei saa edes katsekontaktia ja jos saa, hymyä ei ainakaan irtoa. Miten sitten voisi tavata jonkun, kun baarit ei ole oma juttu, eikä suoraan sanoen sieltäkään ole seuraa löytynyt.
Tanssilavalle vaan, kun korona on ohi. Siellä pn miehiä saat tanssiessasi n. 6 min aikaa jutella ja herättää kiinnostusta.
Kiitos mutta asuinmaassani ei ole tanssilavoja enkä Suomessakaan lähtisi sinne kun en pidä sellaisesta tanssista enkä ko. musiikista.
Se ettei kotimaassasi ole lavoja on tietysti asia erikseen. Se ettet pidä siitä musiikista on ihan epäilennaista, koska et mene sinne musiikin takia vaan tapaamaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25
Se ettei kotimaassasi ole lavoja on tietysti asia erikseen. Se ettet pidä siitä musiikista on ihan epäilennaista, koska et mene sinne musiikin takia vaan tapaamaan miehiä.
Ei se täysin epäolennaista ole. Miksi haluaisin tavata miehen joka harrastaa lavatansseja, kun en itse ole kiinnostunut kyseisestä toiminnasta? Lisäksi lavatansseissa taitaa käydä minua vanhempaa porukkaa, olen kiinnostunut 25-35-vuotiaista miehistä.
Jätä pikkarit pois ja vilauta hameen alta.luulis miesten kiinnostuvan.
Nyt on elämäni ensimmäinen lähestyminen miestä kohtaan kaupassa suoritettu. Kyllä kannatti. Olin jonkun aikaa vilkuillut erästä miestä, joka on aika usein samaan aikaan kaupassa yhtä aikaa.
Eilen mies oli taas kaupassa yhtä aikaa kanssani ja rohkaisin mieleni. Hakeuduin hänen vierelleen ja kysyin mistä hän on hommannut maskinsa? Miehellä oli persoonallinen, selvästi kustomoitu kankainen maski.
Siitä se keskustelu lähti. Vaihdettiin yhteystietoja keskustelun päätteeksi.
Tänään oltiin sitten yhdessä kävelemässä miehen kanssa pidempi lenkki. Sovittiin, että huomenna mennään taas kävelemään ja tutustutaan toisiimme.
Vatsassa on sellainen mukava kihelmöivä olo. Taidan olla ihastunut jo tuohon mieheen. En haluaisi mennä asioiden edelle, mutta haaveilen siitä, että voisimme viettää jo tulevan viikonlopun yhdessä.
Ilman tämän ketjun kirjoituksia en olisi varmaan koskaan uskaltanut tehdä tätä aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on elämäni ensimmäinen lähestyminen miestä kohtaan kaupassa suoritettu. Kyllä kannatti. Olin jonkun aikaa vilkuillut erästä miestä, joka on aika usein samaan aikaan kaupassa yhtä aikaa.
Eilen mies oli taas kaupassa yhtä aikaa kanssani ja rohkaisin mieleni. Hakeuduin hänen vierelleen ja kysyin mistä hän on hommannut maskinsa? Miehellä oli persoonallinen, selvästi kustomoitu kankainen maski.
Siitä se keskustelu lähti. Vaihdettiin yhteystietoja keskustelun päätteeksi.
Tänään oltiin sitten yhdessä kävelemässä miehen kanssa pidempi lenkki. Sovittiin, että huomenna mennään taas kävelemään ja tutustutaan toisiimme.
Vatsassa on sellainen mukava kihelmöivä olo. Taidan olla ihastunut jo tuohon mieheen. En haluaisi mennä asioiden edelle, mutta haaveilen siitä, että voisimme viettää jo tulevan viikonlopun yhdessä.Ilman tämän ketjun kirjoituksia en olisi varmaan koskaan uskaltanut tehdä tätä aloitetta.
Hieno juttu. Olen iloinen puolestasi. Itselläni ei kyllä rohkeus riittäisi.
Toivottavasti saatte viettää oikein romanttisen viikonlopun.
Olen itsekin vilkuillut erästä miestä sillä silmällä lähikaupassa. Hän ei ole kyllä vilkuilujani huomannut, valitettavasti.
Olen sen verran ujo, että taitaa tuo mies jäädä haaveeksi vain. En todellakaan uskalla lähestyä häntä. Menisin vain ihan sanattomaksi hänen vierellään ja näyttäisin varmaan ihan idiootilta.
Turvaväli, kiitos, myös kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Turvaväli, kiitos, myös kaupassa.
Lähestyä voi onneksi myös turvaväli huomioiden. Olisi kyllä omalla kohdallani päivän ja koko viikon pelastus, jos joku nainen lähestyisi kaupassa sillä silmällä.
Piipahdin kerran kaupassa ostamassa banaanin, raejuustopurkin ja pepsimaxin. Joku hyvännäköinen nainen siinä jonossa hymyili ja kommentoi että hyvä välipala mutta toi limu ei. Hymyilin ja totesin että limu on kumminkin sokeritonta. Sitten vain hymyiltiin. Autossa sitten mietin naisen sanomaa. Olikohan nainen kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Piipahdin kerran kaupassa ostamassa banaanin, raejuustopurkin ja pepsimaxin. Joku hyvännäköinen nainen siinä jonossa hymyili ja kommentoi että hyvä välipala mutta toi limu ei. Hymyilin ja totesin että limu on kumminkin sokeritonta. Sitten vain hymyiltiin. Autossa sitten mietin naisen sanomaa. Olikohan nainen kiinnostunut?
No oli. Nyt vain kipin kapin takaisin siihen kauppaan. Saatat vielä tavoittaa tuon tulevan elämäsi rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä näitä tilanteita meni ohi paljon edes tajuamatta. Miksei naiset voi vaan sanoa suoraan?
En tiedä miten suhtautuisin lähestymiseen kaupassa. Jos täysin tuntematon nainen, niin ihmettelisin mikä on saanut minusta kiinnostumaan ostokset vai ulkonäkö (tavallinen keski-ikäinen mies)? Jos oltaisiin jo jostain kautta jonkinlaisia tuttuja niin sitten olisi eri asia. Varmaan parasta olisi aloittaa keskustelu jostain arkisesta ja livauttaa kahvikutsu sinne sekaan.
Voin kertoa mitä ei ainakaan kannata tehdä. Opiskeluaikana ihmettelin kerran kaupassa kun vähän vanhempi nainen oli jatkuvasti samoilla hyllyillä minun kanssa. Lähti vielä kävelemään samaan suuntaan ja oli jopa tulossa samaan rappukäytävään. Siinä vaiheessa ajattelin että onko joku outo uusi naapuri tai ihme stalkkeri. Ekan kerran puhui kun yritti tunkea asuntooni sisään. Munaahan se oli vailla. Mahtoi olla naimisissa oleva nainen puutteessa kun kaupasta yritti opiskelijapoikia saalistaa. Ei ollut edes pahan näköinen. Baarissa pikkukännissä olisi saattanut onnistuakin, mutta tuo oli käytös niin creepyä että oli vain kiire saada se pihalle ja ovi kiinni.