Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
861/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsothan vasemman käden nimettömäni ensin? Pidän vihkisormusta osittain siitä syystä että naiset tietävät etten kaipaa heidän kontaktinottojaan :)

Vierailija
862/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan kädellä perseestä tai haaroista kiinni. Miehet eivät ole niin pikkumaisia, että pahoittaisivat tällaisesta mielensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuosta vaan kaupassa lähestytään, niin ensimmäinen ajatus on, että tuo varmaan arvelee, etten ole koskaan kuullut Jeesuksesta ja toinen se, että sillä on pari pesäpallomailakaveria jossain kulman takana kytiksellä ja ne rullaa börsan.

Vierailija
864/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsothan vasemman käden nimettömäni ensin? Pidän vihkisormusta osittain siitä syystä että naiset tietävät etten kaipaa heidän kontaktinottojaan :)

Vinkiksi myös että ortodoksit pitää sitä sormusta oikeassa kädessä....

Vierailija
865/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta helmaa, anna rahaa. Minulla on tilava auto jossa voidaan toteuttaa.

Vierailija
866/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi lähestyä ketään noin. Lisäksi jos joku mies lähestyisi minua kaupassa, varmaan pelästyisin ja ajattelisin, että hän on hullu. Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Jos haluaa pariutua, niin kaikki keinot on otettava käyttöön. Silloin kaupassa tutustuminen tuntemattomaan henkilöön on aivan yhtä käypä tapa kuin baarissa ym.

Kyse on asenteesta.

Vierailija
867/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin tuollaista aika tyrkkynä ja naista helppona. Sori. Jos ihan randomisti tullaan marketin hyllyjen välissä iskemään, en ota vakavasti. Maks leikkikaluksi pieneen kivaan, mutta sitä tässä ei varmaan haettu. Sit tietty jos fiksun oloinen nainen johon aikaisemmin esim jossain törmännyt, lähestyy kaupassa normaaleja juttelemalla, niin voi olla että itse kysyn kahville.

Vierailija
868/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi lähestyä ketään noin. Lisäksi jos joku mies lähestyisi minua kaupassa, varmaan pelästyisin ja ajattelisin, että hän on hullu. Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Ei mitenkään tietenkään, kun kävelee "silmät kiinni" aivosumussa ja usvassa. Sieluton ihminen ei nää eteensä, eikä uskalla katsoa edes toista ihmistä silmiin.

Vierailija
869/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rennosti. Mene juttelemaan "MOI/hei! ( tähän kohtaan kuuluisi käytöstapojen mukaan "anteeksi", mutta sitä älä käytä- et ole vaivaksi etkä pyytelemässä olemassaoloasi anteeksi) Saako sua häiritä?" ja sitten vaan posotat menemään, et päällekäyvästi vaan silleen ystävällisen rennosti. "Huomasin sut tos (ei: käyksä täällä usein) ja ajattelin tulla moikkaamaan."  Siitä se sitten lähtee, jos on lähteäkseen. Missään tapauksessa älä jätä juttua kesken äläkä odota miehen reaktiota vaan posota menemään vaan. Kyllä se tottuu hetken päästä, kun selviää alkujärkytyksestä. Muista katsekontakti ja hymy.

Vierailija
870/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota rennosti. Mene juttelemaan "MOI/hei! ( tähän kohtaan kuuluisi käytöstapojen mukaan "anteeksi", mutta sitä älä käytä- et ole vaivaksi etkä pyytelemässä olemassaoloasi anteeksi) Saako sua häiritä?" ja sitten vaan posotat menemään, et päällekäyvästi vaan silleen ystävällisen rennosti. "Huomasin sut tos (ei: käyksä täällä usein) ja ajattelin tulla moikkaamaan."  Siitä se sitten lähtee, jos on lähteäkseen. Missään tapauksessa älä jätä juttua kesken äläkä odota miehen reaktiota vaan posota menemään vaan. Kyllä se tottuu hetken päästä, kun selviää alkujärkytyksestä. Muista katsekontakti ja hymy.

Miehenä pitäisin tuota piilokamerana tai jonain Duudsonit-läppänä. Pakenisin tai hämmentyisin ainakin.

Vierailija
871/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä pitäisin tuota piilokamerana tai jonain Duudsonit-läppänä. Pakenisin tai hämmentyisin ainakin.

Olen mies, joka tuon kirjoitti. Sä taidat olla kaapissa vielä?

Vierailija
872/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvistut sopivan näköisen miehen eteen, avaat zipperin ja otat poskeen.

Vierailija
873/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin paketin hookoon sinistä ja kysyisin mieheltä: kumpi nakki vai HOOKOO

Vierailija
874/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihame päälle, fuckmebootsit jalkaan, pikkarit kotiin ja alahyllyjä tutkimaan.

Vierailija
875/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensin on jotain muuta juteltavaa, niin ehkä. Vaikea päättää kenelle sopii, joillekin ok, joillekin ihan kauhistus. Ja siltä väliltä.

Ei ihan suoraan treffikyselyä ilman mitään juttua jotain muusta asiasta. Olisi liian päällekäyvää tai outoa.

Otettava huomioon myös, että ei voi koskaan tietää kuka on jo varattu.

Naisena sanoisin, että jos mies tuntuisi ihan järkevältä ja ulkonäkö ok, niin voisin miettiä. Jos jotenkin hörhö tai outo niin olisin kyllä epäileväinen.

Vierailija
876/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä voisi olla kysyä mielipidettä tai vinkkiä jostain tietystä tuotteesta.

Eräs tuttava kertoi kerran jonkun tulleen kysymään että "sopiiks nää housut sun mielestä mulle" mikä on jo aika kova veto! Tuttava kertoi tulkinneensa tämän jonkinmoiseksi iskuyritykseksi joka kyllä kuulemma imarteli.

Vierailija
877/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehetkin halua ihan rauhassa tehdä kauppareissunsa, yhtä lailla kuin me naisetkin yleensä. Vaikka ei niiden miesten ajatusmaailmasta kyllä aina tiedä...

Ja eihän tuolla jossain hyllyjen välissä ostoksia miettiessä voi mitenkään nähdä onko joku kiinnostava vai ei, ei ainakaan kukaan tervepäinen ihminen voi. Vai naamataulun perusteellako hakuammunnalla ajattelit sieltä miehiä iskeä? Mitä jos vaikka naisensa onkin lähistöllä? Tai lapset? Joku kauppa ei vaan kertakaikkiaan ole soveltuva ympäristö miesten pokaamiseen.

Vierailija
878/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkiksi myös että ortodoksit pitää sitä sormusta oikeassa kädessä....

Tämä mietityttää, kun tekisi mieli kysyä miksi sormus on oikeassa, kenties leski?

Oon vähän ihastunut, tähän kaupan myyjään mutten rohkene ottaa asiaa esille, heittelen huumoria ja puhun toki hänelle niitänäitä kun asioin kaupassa sillointällöin, mutta kynnys liian korkea utelemiseen, saatan jopa nolata itseni.

Vierailija
879/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin taklaukset jääkiekossa: jonkin verran kyykkyyn ja perse eteen, niin kyllä siihen joku kaatuu.

Vierailija
880/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaat aluksi joitain kertoja sen suurempia lepertelemättä. Siis pelkkä "Hei."

Jos käytte samassa kaupassa ja kohtaatte useammin siis.

Sitten jossain vaiheessa voi jutustella vähän enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi