Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
721/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyile ja pyydä auttamaan jonkun tuotteen punnitsemisessa tai jotain about vastaavasti "luontevaa". 

Mikäli siinä miehessä on jotain, noin saat otettua ainakin ensimmäisen askeleen. Useat miehet kun kuvittelevat, ettei keskivertonainen osaa suunnilleen itse punnita vihanneksiaan ja ovat innokkaita auttamaan.

Toi tyhmäksi/avuttomaksi heittäytyminen on oikeasti suurin turn off mitä tiedän. En halua mitään bimboa vaan aikuisen täysivaltaisen naisen.

Kunnes tulee kaunis bimbo vastaan..

Vierailija
722/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen katseli minua kädessään iso kesäkurpitsa, jota toisella kädellä siveli. Vastasin katseeseen ja hän tuli kysymään, että mentäisiinkö hänen luokseen. Olemme nyt olleet naimisissa kohta 10 vuotta.

Olipa harvinaisen huono satu aikuiselta naiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet väittävät, että käytännössä kaikki miehet olisivat innoissaan kun joku nainen heitä lähestyisi kaupassa. Miehille siis kelpaa ilmeisesti about kuka tahana nainen. Naisista läheskään kaikki eivät olisi innoisaan kun kuka tahansa mies lähestysi kaupassa. Mitä tästä voim päätellä?

Minä ainakin näen asian niin, että treffeille/kahville/teelle voin lähteä, jos olen vapaa, ja nainen vaikuttaa keskustelutaitoiselta. Yhtään enempää en pysty sanomaan tutustumatta. Ja treffeillä kai tutustutaan?

No totta puhuakseni, kyllähän liian vanhat ja liian nuoret karsiutuisivat luultavasti, ja ulkonäkökin jonkin verran vaikuttaisi.

Noista jotka "olisivat valmiit" muuhunkin, en tiedä mitään.

"liian nuoret karsiutuisivat.." niinpä niin...

Vierailija
724/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa katsella. Pää alas. Mitä luulet itsestäsi. Ei mitään kontakteja (ei tuo alushousumainoksen jätkä edes tarvitse lähikontaktia tai silmiin katsomista). Melkein syntiä ja moraalitonta ede kysellä tätä asiaa.

Vierailija
725/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä tissit.

Vierailija
726/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annatko mulle tuolta ylähyllyltä..." -tyyliin länkytystä

Vierailija
727/1294 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku uskaltanut vielä lähestyä?

Vierailija
728/1294 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Annatko mulle tuolta ylähyllyltä..." -tyyliin länkytystä

Mä en länkytä. Mä tarviin oikeesti apua kun en yletä. Enkä taatusti yritä ketään iskeä.

Vierailija
729/1294 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet väittävät, että käytännössä kaikki miehet olisivat innoissaan kun joku nainen heitä lähestyisi kaupassa. Miehille siis kelpaa ilmeisesti about kuka tahana nainen. Naisista läheskään kaikki eivät olisi innoisaan kun kuka tahansa mies lähestysi kaupassa. Mitä tästä voim päätellä?

Siitä voi helposti päätellä että miehet on puutteessa ja naiset pihtaa. Elämäni noin pähkinän kuoressa. Mun täytyy olla huono sängyssä kun aina vuosien myötä kaikilta menee halut. Paljon epäilen sitäkin että kun ei ole tarjota isoa niin eihän se kauaa kiinosta. Outoa että muutama on viitsinyt vuosia. Luovutan ja jätän hommat niille joilla koko riittää.

Vierailija
730/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks täällä imukykyisii naisii?

Vierailija
731/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku uskaltanut vielä lähestyä?

Ihan toisessa ketjussa joku eilen kertoi, että tapasi miehensä kaupassa, kun pudotti ostoksia maahan ja mies tuli nostamaan niitä. Alkoivat jutustella, mies tuli myös kassalle yhtä aikaa ja kantoi lopulta kauppakassit autoon. Kotona kassista löytyi käyntikortti ja nyt ovat olleen 5 vuotta yhdessä.

NÄIN se homma hoidetaan, ihana tarina! Tuollaisessa tapaamisessa ei ole mitään ahdistavaa ja tuo kortin jättö salaa antaa toiselle mahdollisuuden vain ignoorata, jos seura ei kiinnosta. Lupaan että jos joskus osun paikalle kun mukavanoloinen mies pudottelee tarvaroitaan, menen auttamaan :).

Vierailija
732/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Aloittaja ei tietenkään tarkoittanut mielenkiintoisuutta, vaan ulkonäköä. Eli hän miettii miten lähestyisi hyvännäköistä miestä.

Aloittaja joko tietoisesti valehteli, tai sitten on kehittänyt itselleen päässään tuollaisen mekanismin ettei tarvitsisi myöntää olevansa pinnallinen niinkuin kaikki muutkin ihmiset. Korvaamalla komeat kasvot ja pitkän vartalon "mielenkiintoisuudella".

Vierailija
733/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkään vaan.

Vierailija
734/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sitä nimittäin ole mitä syöt, se kertoo paljon oleellista, ei tosin (ihan) kaikkea.

En tosiasiassa ymmärrä mitä tässä on erikoista. Jos jotain tuollaista tapahtuu, niin se tapahtuu sitten luonnollisesti, ujot (tai sellaisiksi itseään väittävät) ihmiset (kuten ketjun aloitajakin väittää olevan) on monesti paljon luontevampiakin, eivät hölise nimittäin liikoja, ja mitä kertovat niin kertovat suht.rehellisesti.

Minusta kauppa olisi varmaan todella hieno paikka tutustua, mentäisiin heti suoraan vaikka kokkaamaan ... Ei no, mutta miksi tehdä mitään kynnyksiä, se mikä tapahtuu luonnostaa, niin voi sitten tapahtua ihan missä vaan. Ja ehkä (mielestäni) parasta olisi että se tapahtuisi jossa in luonnollisessa ympäristössä. Ja kyllähän ihmiset nyt kaupassakin puhuvat toisilleen vaikka mitä, ei se nyt liian maata mullistavaa pidä olla ...

Vierailija
735/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa nyvaan naiset juttelemaan.

Vierailija
736/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vadelma että osaa kyllä olla typeriä ja yksinkertaisia tulkintoja!

Sinulla on kyllä lukemisen ymmärtäminen todella pahasti hakusessa, mietipä kirjoittamaasi ja peilaa sitä tähän:

"Käytännössä kaikki paloautot ovat punaisia. Autot siis ovat ilmeisesti about kaikki punaisia tyypistä ja käyttötarpeesta riippumatta. Moottoripyörät läheskään kaikki eivät ole punaisia."

Ennenkuin kommentoit, lue uudelleen ja MIETI.

Vierailija
737/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkään vaan.

Reppuselkään? Tällainen laihempi kaveri varmaan katkeis keskeltä kahtia kun sellainen kolminumeroinen keiju hyppäis yllättäen selkään.

Vierailija
738/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseeni uppoisi ainakin aivan täysin.

Tollaisesta AP:n ehdottamasta suoraselkäisestä rohkeasta aloituksesta voi vain haaveilla.

Jos jollain naisella on munaa tulla päin naamaa noin suorasti, on mulle ulkonäkö sekundääristä. Lähtisin laakista treffeille.

M25

Vierailija
739/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseeni uppoisi ainakin aivan täysin.

Tollaisesta AP:n ehdottamasta suoraselkäisestä rohkeasta aloituksesta voi vain haaveilla.

Jos jollain naisella on munaa tulla päin naamaa noin suorasti, on mulle ulkonäkö sekundääristä. Lähtisin laakista treffeille.

M25

Hitsi kun tietäisi etukäteen kuka suhtautuu näin ja kuka ei... Jossain kaupoissahan oli jotain sinkkukoreja, voisko ne ottaa uudestaan käyttöön? :D Olen kolme kertaa yrittänyt tehdä tikusta asiaa kaupassa, ja kolme kertaa olen saanut vastaukseksi tonnin seteli -ilmeen ja paikalta liukenemisen mahdollisimman nopeasti. Enkä ole ruma! Huumorilla toki otan mutta kyllä alkaa pikkuhiljaa tämä vuosien yksinäisyys nakertamaan. Kehenkään ei saa edes katsekontaktia ja jos saa, hymyä ei ainakaan irtoa. Miten sitten voisi tavata jonkun, kun baarit ei ole oma juttu, eikä suoraan sanoen sieltäkään ole seuraa löytynyt.

Vierailija
740/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään ne turvavälit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi