Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
741/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseeni uppoisi ainakin aivan täysin.

Tollaisesta AP:n ehdottamasta suoraselkäisestä rohkeasta aloituksesta voi vain haaveilla.

Jos jollain naisella on munaa tulla päin naamaa noin suorasti, on mulle ulkonäkö sekundääristä. Lähtisin laakista treffeille.

M25

Hitsi kun tietäisi etukäteen kuka suhtautuu näin ja kuka ei... Jossain kaupoissahan oli jotain sinkkukoreja, voisko ne ottaa uudestaan käyttöön? :D Olen kolme kertaa yrittänyt tehdä tikusta asiaa kaupassa, ja kolme kertaa olen saanut vastaukseksi tonnin seteli -ilmeen ja paikalta liukenemisen mahdollisimman nopeasti. Enkä ole ruma! Huumorilla toki otan mutta kyllä alkaa pikkuhiljaa tämä vuosien yksinäisyys nakertamaan. Kehenkään ei saa edes katsekontaktia ja jos saa, hymyä ei ainakaan irtoa. Miten sitten voisi tavata jonkun, kun baarit ei ole oma juttu, eikä suoraan sanoen sieltäkään ole seuraa löytynyt.

Itse varmaan jäätyisin tuossa tilanteessa, pakenisin paikalta juoksujalkaa ja kotona miettisin että mitä helvettiä nyt tapahtui ja kuinka tyrin taas kerran koko homman.

Kaunis nainen tulee juttelemaan yllättäen ympäristössä missä olen pihalla kuin lumiukko, kuulostaa uskomattomalta.

Vierailija
742/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selvä34www3333553535 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi lähestyä ketään noin. Lisäksi jos joku mies lähestyisi minua kaupassa, varmaan pelästyisin ja ajattelisin, että hän on hullu. Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Oletko typerä? Tinderissä lähestytään kyllä parin kuvan perusteella mutta sitten oikeassa elämässä ei voi avata keskustelua ihan vaikka vain sen pohjalta että kokee toisen viehättävänä?

Ja se on "hullua" että puhuu livenä toiselle ihmiselle? miten kauas luonnollisesta voi ajautua :D

Tän palstan ihmiset. Ei herranjumala, tsemppiä teille

Tinderiin mennään siksi, että halutaan seuraa.

Kauppaan mennään ostoksille.

Ovatko nämä sinusta sama asia? Että koska Tinderissä voi lähestyä kun toinen on omasta mielestä hyvännäköinen, niin tottakai samalla perusteella voi lähestyä myös kaupassa? Koska tokihan ihminen, joka on kaupassa, on siellä siksi että haluaa seuraa ja treffiehdotuksia?

On olemassa tietyt "koodit", joihin kuuluu mm. se, että deittisovelluksessa lähestyminen on ok, samoin baarissa, koska kyseisiin paikkoihin mennään silloin kun halutaankin niitä lähestymisiä tai jos ei haluta niin siellä ne kuitenkin tavallaan kuuluvat asiaan. Mutta kaupassa, kadulla, kirjastossa, julkisissa liikennevälineissä, töissä olemiselle voidaan olettaa olevan muita funktioita kuin se, että halutaan lähestymisiä, joten kyseisissä paikoissa asiointirauhan haluamista ei voida pitää lähtökohtaisesti omituisena. Enemmänkin se on omituista, jos siellä menee jotakuta yrittämään. Saati että kuvittelee, että koska se on ok jossakin Tinderissä, se on samalla perusteella ok kaupassa tai bussissakin.

Tässä kommentoija on kyllä ymmärtänyt kiinnostuksen osoittamisen liian vakavaksi puuhaksi. Kautta aikojen ihmiset ovat sattumalta törmänneet kiinnostaviin ihmisiin ja sellaisista kohtaamisista on alkanut elämänpituisia liittoja. Sopivan ihmisen voi kohdata missä vain, on suuri sattuma, että elämä heittää kohdalle ihmisen, jonka kanssa elo voisi olla mukavaa. Kyllä sellaiseen tilaisuuteen pitää tarttua, oltiin sitten vaikka kaupassa. Jos tutustuminen lokeroidaan tapahtuvaksi vain jollakin nettifoorumilla tai baareissa, niin jo on elämä kolkoksi ja kaavamaiseksi mennyt. Mutta tietty hienovarainen pitää olla, pitää reagoida toisen vihjeisiin ja vetäytyä, jollei vastakaikua tule. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvä34www3333553535 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi lähestyä ketään noin. Lisäksi jos joku mies lähestyisi minua kaupassa, varmaan pelästyisin ja ajattelisin, että hän on hullu. Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Oletko typerä? Tinderissä lähestytään kyllä parin kuvan perusteella mutta sitten oikeassa elämässä ei voi avata keskustelua ihan vaikka vain sen pohjalta että kokee toisen viehättävänä?

Ja se on "hullua" että puhuu livenä toiselle ihmiselle? miten kauas luonnollisesta voi ajautua :D

Tän palstan ihmiset. Ei herranjumala, tsemppiä teille

Tinderiin mennään siksi, että halutaan seuraa.

Kauppaan mennään ostoksille.

Ovatko nämä sinusta sama asia? Että koska Tinderissä voi lähestyä kun toinen on omasta mielestä hyvännäköinen, niin tottakai samalla perusteella voi lähestyä myös kaupassa? Koska tokihan ihminen, joka on kaupassa, on siellä siksi että haluaa seuraa ja treffiehdotuksia?

On olemassa tietyt "koodit", joihin kuuluu mm. se, että deittisovelluksessa lähestyminen on ok, samoin baarissa, koska kyseisiin paikkoihin mennään silloin kun halutaankin niitä lähestymisiä tai jos ei haluta niin siellä ne kuitenkin tavallaan kuuluvat asiaan. Mutta kaupassa, kadulla, kirjastossa, julkisissa liikennevälineissä, töissä olemiselle voidaan olettaa olevan muita funktioita kuin se, että halutaan lähestymisiä, joten kyseisissä paikoissa asiointirauhan haluamista ei voida pitää lähtökohtaisesti omituisena. Enemmänkin se on omituista, jos siellä menee jotakuta yrittämään. Saati että kuvittelee, että koska se on ok jossakin Tinderissä, se on samalla perusteella ok kaupassa tai bussissakin.

Tässä kommentoija on kyllä ymmärtänyt kiinnostuksen osoittamisen liian vakavaksi puuhaksi. Kautta aikojen ihmiset ovat sattumalta törmänneet kiinnostaviin ihmisiin ja sellaisista kohtaamisista on alkanut elämänpituisia liittoja. Sopivan ihmisen voi kohdata missä vain, on suuri sattuma, että elämä heittää kohdalle ihmisen, jonka kanssa elo voisi olla mukavaa. Kyllä sellaiseen tilaisuuteen pitää tarttua, oltiin sitten vaikka kaupassa. Jos tutustuminen lokeroidaan tapahtuvaksi vain jollakin nettifoorumilla tai baareissa, niin jo on elämä kolkoksi ja kaavamaiseksi mennyt. Mutta tietty hienovarainen pitää olla, pitää reagoida toisen vihjeisiin ja vetäytyä, jollei vastakaikua tule. 

Jep, samaa mieltä. Ihmiset lokeroivat ja tekevät elämästään tolkuttoman kaavamaista ja ahdasta. Itse olen koodinmurtaja, enkä suostu siihen että vain tietyissä paikoissa saisi initioida jutustelua. Enkä ole edes Tinderissä, ihan periaatteesta. Eli minuakaan ei sieltä edes voi löytää. Kaupasta ja julkisista sitä vastoin voi.

Vierailija
744/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisena haluat jostain satunnaisesta vastaantulijasta enemmän, kannattaa asia tehdä mahdollisimman nopeasti selväksi jutustelun jälkeen. Moni mies varmaan luovuttanut tuollaisten asioiden suhteen, koska hyvin usein naiset sanovat, että heidän lähestymisensä tulkitaan väärin. Suoraan sanottuna naisista ei välillä erota, onko tulossa iskemään, vai onko muuten vain iloinen ja sosiaalinen persoona.

Vierailija
745/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on pieniä, alle 10 vuotiaita lapsia, älä tule heidän kanssa kauppaan. Miehiä kiinnostaa itsenäiset naiset jotka eivät näyttele kotiorjaa ja talouskonetta. Siistin teinin tai edustavan aikuisen lapsen kanssa voi tietenkin tulla kauppaan.

Vierailija
746/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla vaikka moi. Kaikki vihjailu menee vain ohi.

Vierailija
747/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollaisesta AP:n ehdottamasta suoraselkäisestä rohkeasta aloituksesta voi vain haaveilla.

Jos jollain naisella on munaa tulla päin naamaa noin suorasti, on mulle ulkonäkö sekundääristä. Lähtisin laakista treffeille.

M25

Hitsi kun tietäisi etukäteen kuka suhtautuu näin ja kuka ei... Jossain kaupoissahan oli jotain sinkkukoreja, voisko ne ottaa uudestaan käyttöön? :D Olen kolme kertaa yrittänyt tehdä tikusta asiaa kaupassa, ja kolme kertaa olen saanut vastaukseksi tonnin seteli -ilmeen ja paikalta liukenemisen mahdollisimman nopeasti. Enkä ole ruma! Huumorilla toki otan mutta kyllä alkaa pikkuhiljaa tämä vuosien yksinäisyys nakertamaan. Kehenkään ei saa edes katsekontaktia ja jos saa, hymyä ei ainakaan irtoa. Miten sitten voisi tavata jonkun, kun baarit ei ole oma juttu, eikä suoraan sanoen sieltäkään ole seuraa löytynyt.

Koklaa nyt vaikka niitä Helsingin, Espoon ja Vantaan isoja Prismoja ja cittareita. Siellä on tilaa ja mahiksia paljon enemmän kun jossain pienessä alepassa. Pienessä tilassa voi tuntua että on liian intiimi tilanne, isossa markwtissa aina pääsee helposti pakoon jos tarvii, joten ei ole niin suuri kynnys jäätyä.

Ja muista nyt se miesten maailman totuus, kun yrität 100 kertaa, voi olla että kerran lykästää! Se on elämää.

Vierailija
748/1294 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keskusteleminen ihmisten kanssa on ihan normaalia poislukien pks

mies52v

Vierailija
749/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kortsupaketin käteen hajotat sen ja huudat:- HALUAN VAUVOJA!

Vierailija
750/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisena haluat jostain satunnaisesta vastaantulijasta enemmän, kannattaa asia tehdä mahdollisimman nopeasti selväksi jutustelun jälkeen. Moni mies varmaan luovuttanut tuollaisten asioiden suhteen, koska hyvin usein naiset sanovat, että heidän lähestymisensä tulkitaan väärin. Suoraan sanottuna naisista ei välillä erota, onko tulossa iskemään, vai onko muuten vain iloinen ja sosiaalinen persoona.

Ja miehistä tietää vielä vähemmän. Minua on mpnasti tullut jututtamaan mukavan oloinen mies ja vasta myöhemmin selvinnyt, että on varattu.

Vierailija
751/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehistä tietää vielä vähemmän. Minua on mpnasti tullut jututtamaan mukavan oloinen mies ja vasta myöhemmin selvinnyt, että on varattu.

Mitä väliä sillä on?

Vierailija
752/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nyt vähän sekasin. Ei tälläsenä aikana lähestytä KAUPASSA ketään.

Vierailija
753/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Keskustelua on käyty neljättä viikkoa ja ihan teoreettisella tasolla. Kukaan - korostan - kukaan ei ole lähestynyt ketään. Vai tunnustaako joku?

Vierailija
754/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän riippuu täysin lähestyjän ulkonäöstä ja asemasta siitä riippumatta, lähestyykö nainen miestä vai mies naista.

Hyvännäköinen tai selvästi rikas saa lähestyä ja se on toivottua, muussa tapauksessa se on ahdistelua.

Vierailija
755/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25

Samoin, olisin todella otettu ja lähtisin treffeille varmasti. M50

Vierailija
756/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän riippuu täysin lähestyjän ulkonäöstä ja asemasta siitä riippumatta, lähestyykö nainen miestä vai mies naista.

Hyvännäköinen tai selvästi rikas saa lähestyä ja se on toivottua, muussa tapauksessa se on ahdistelua.

Et jaksanut lukea edes otsikkoa? Paljonko tienaat kuukaudessa?

Vierailija
757/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla kyllä vaikka onkin tällainen aika. Kumma juttu kun se korona leviää vain kaupassa ja turvavälejäkin noudatetaan vain kassajonossa.

Vierailija
758/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se paras tapa on vaan kysyä tai sanoa jotain, ihan mitä vaan. Siinä näkee heti onko toinen yhtään kiinnostuneen oloinen. Pieni hymy auttaa aina. Kysymys on siinä mielessä hyvä että jos mies ei oikein vaikuta kiinnostuneelta, pääsee perääntymään ilman noloutta. Asiaanhan tuli selvyys :)

Vierailija
759/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassatytteli ottaa miesasiakkaasta omalla kännykkäkameralla hätäisesti kuvaa salamankin kanssa, toinen vinkuu vääräksi miesasiakasta joka on hyvämkun päässyt kauppaan edes sisätiloihin, toinen huutaa "olet väärä minulle, se on se väärä",  toinen vinkuu "toi on kuuma mies", toinen kassajonossa kassalla yrittää kuiskailla "yhdynnöistä".

tässä käsiteltiin vasta henkilökuntaa.

Mistä johtuu päävastaava että nämä ovat vielä kustannuspaikalla töissä?

Vierailija
760/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa odottaisit, että globaali pandemia on ohi tai ainakin siihen asti, että suomalaisille on jaettu rokotteet.

Yst. terv. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan