Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
701/1294 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kaupan kassajonossa erään miehen, joka oli mun tinder match. Ei ollut pokkaa alkaa juttelee siinä kohtaa, mut oli pakko laittaa hänelle viesti sen jälkeen, koska hänkin taisi tunnistaa minut. Kävimme parilla treffeillä ja pidimme yhteyttä, mutta tyypillä taisi olla useampi rauta tulessa, joten meistä ei tullut mitään vakavempaa.

Vierailija
702/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin kaupan kassajonossa erään miehen, joka oli mun tinder match. Ei ollut pokkaa alkaa juttelee siinä kohtaa, mut oli pakko laittaa hänelle viesti sen jälkeen, koska hänkin taisi tunnistaa minut. Kävimme parilla treffeillä ja pidimme yhteyttä, mutta tyypillä taisi olla useampi rauta tulessa, joten meistä ei tullut mitään vakavempaa.

Sinä olet kohtalokas nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me suomalaiset ollaan surkeata porukkaa. Hirveä ongelma tehdään siitä että ihmiset on sosiaalisia. Tarkoitan kaikkia noita "en halua että kaupassa mulle tullaan juttelemaan"-kommentteja. Mitä haittaa siitä on että ottaa kontaktia toiseen ihmiseen?

Vierailija
704/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen lähestyy minua kaupassa hymyillen niin oletan että sillä on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja maaninen vaihe menossa. Saa olla melko kaunis nainen että ottaisin ton riskin.

Ja kyllä, on lähestynyt.

Vierailija
705/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me suomalaiset ollaan surkeata porukkaa. Hirveä ongelma tehdään siitä että ihmiset on sosiaalisia. Tarkoitan kaikkia noita "en halua että kaupassa mulle tullaan juttelemaan"-kommentteja. Mitä haittaa siitä on että ottaa kontaktia toiseen ihmiseen?

Miksi pitää tulla ottamaan kontaktia kaupassa? Vaikka siellä onkin lihatiski, ei se tarkoita että olisin teidän valikoimissanne

Vierailija
706/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule juttelemaan.

Sano "moi".

Pyydä kahville.

Anna puhelinnumerosi / sähköpostiosoitteesi ja kerro että haluaisit tutustua.

HYMYILE.

Mikä vaan toimii, 99.9% ilahtuu saamastaan positiivisesta huomiosta.

Nekin, jotka eivät välttämättä ihastuisi lähestyjän omasta ulkonäöstä

Vierailija
707/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tulla ottamaan kontaktia kaupassa? Vaikka siellä onkin lihatiski, ei se tarkoita että olisin teidän valikoimissanne

Eli sinun mielestäsi kevyt jutustelu, mahdollisesti flirtti, tai ihan pelkkä ohimenevä kohtaaninen on samaa kuin lihatiskillä oleminen?

Vierailija
708/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi kevyt jutustelu, mahdollisesti flirtti, tai ihan pelkkä ohimenevä kohtaaninen on samaa kuin lihatiskillä oleminen?

Ohimenevä kohtaaminen, eli nopea ohitus ei tietenkään ole.

Kaikki muu missä naisilla on jokin syy heittäytyä keskusteluun on.

En ole kaupassa asiakaspalvelijana, jos ei hedelmävaa'an käyttö onnistu omatoimisesti, kannattaa pyytää apua henkilökunnalta. He auttavat mielellään myös tuotteiden valinnassa, ainakin mikäli suosii sitä kauppiasvetoista ketjua.

Vierailija
709/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jo tämän ketjun otsikko on todella outo.

Eikai se eroa millään tapaa miten ottaa kontaktia miehiin tai naisiin, se ei ole sukupuolesta kiinni miten ihmisiä lähestytään.

Samanlaisia naisia ja miehet ovat mutta ulkokuori on erilainen ja ulkokuoren perusteella valitaan se potenttiaalinen kumppani.

Paras keino ottaa muihin ihmisiin kontaktia on yksinkertaisesti se että menet vain juttelemaan sille mielenkiintoiselle ihmiselle.

Vierailija
710/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai se eroa millään tapaa miten ottaa kontaktia miehiin tai naisiin, se ei ole sukupuolesta kiinni miten ihmisiä lähestytään.

Samanlaisia naisia ja miehet ovat mutta ulkokuori on erilainen ja ulkokuoren perusteella valitaan se potenttiaalinen kumppani.

Paras keino ottaa muihin ihmisiin kontaktia on yksinkertaisesti se että menet vain juttelemaan sille mielenkiintoiselle ihmiselle.

Ehkä sillä ei ollut eroa ennen metoota, mutta nykyään mies ei saa ottaa kontaktia naiseen. Tai ei sitä kukaan suoraan kiellä, mutta aika moni mies välttää nykyään metoo riskiä eikä ota mitään kontaktia naisiin. Nainen kyllä tekee aloitteen, jos on kiinnostunut.

Vierailija
711/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sillä ei ollut eroa ennen metoota, mutta nykyään mies ei saa ottaa kontaktia naiseen. Tai ei sitä kukaan suoraan kiellä, mutta aika moni mies välttää nykyään metoo riskiä eikä ota mitään kontaktia naisiin. Nainen kyllä tekee aloitteen, jos on kiinnostunut.

Tuossa on vedetty vähän mutkia suoraksi.

Ongelma on siinä, että naiset vetävät ei-toivotun huomion (kyllä, jo katsomisen) metoo piiriin. Liian pitkä katse raksa-Penalta = tuijottelua = häiriköintiä = ahdistaa. Sama katse Hunks-jäseneltä taas piristää päivää.

Sama koskee siis juttelemaan tulemista. Jos sitä ei toivota, se on häiriköintiä ja mistäs mies tietää toivotaanko sitä ennen kuin on käynyt kokeilemassa onneaan? Niin juu, niistä eleistä ja muusta vastaavasta.

Parasta että miehet ja naiset pysyvät kaukana toisistaan. Pallo pelastuu siinä samalla.

Vierailija
712/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipähyllyllä voit kysyä vaikkapa "mikä on mielestäsi paras täyte piirakkaan" *vink vink*, tai kesäkurpitsoja valitessa provosoivasti vetele kurpitsaa edestakaisin kädelläsi ja sano, että ompas tämä jämäkkä, varmasti sopisi hyvin tacon täytteeksi. No ei.

Kaupassa saalistavat tätinaiset ovat vastenmielisiä. Jos ostan vessapaperia ja margariinia ja minulle tultaisiin tyrkyttämään itseään, pitäisin sitä vähintäänkin hämmentävänä ellen suorastaan seksuaalisena ahdisteluna, josta tekisin rikosilmoituksen, soittaisin iltapäivälehteen, YLE:lle ja uhriutuisin globaalissa mediassa. Raivostuneet kansanjoukot marssisivat soihtuineen ja vaatisivat kaupparauhaa, paavi konttaisi Pietarinkirkon portaita itseään ruoskien ja pohjanmaalla tilalliset hukuttautuisivat joukolla omaan virtsaansa protestina ahdistelulle.

Vierailija
713/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyile ja pyydä auttamaan jonkun tuotteen punnitsemisessa tai jotain about vastaavasti "luontevaa". 

Mikäli siinä miehessä on jotain, noin saat otettua ainakin ensimmäisen askeleen. Useat miehet kun kuvittelevat, ettei keskivertonainen osaa suunnilleen itse punnita vihanneksiaan ja ovat innokkaita auttamaan.

Joo, typeryys on ehdottomasti paras keino saada mies kiinnostumaan. Kun sitten (tietenkin) pääsee treffeille, voikin ihastella ja ihmetellä miehen autossa, että kuinka hän osaa oikein autoakin ajaa.

Vierailija
714/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voisi lähestyä miestä ja ottaa samalla suumaskin pois. Samalla nainen kysyis että "haluutko, että otan jotain muutakin pois..? "

Vierailija
715/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Tuollaisia iskuyrityksiä kauppareissulla voi olla jossain pääkaupunkiseudulla.

Meillä täällä pienessä maalaiskaupungissa oli aikoinaan vanhapoika joka koitti epätoivoisesti iskeä naista ruokakaupassa.

Se oli tosielämän komediaa.

Tämä. Yhtään pienemmällä paikkakunnalla kuten juurikin pikkukaupungit tai maaseutukunnat kaupassa vonkaavat ehdottelijat päätyvät samantien naurunalaisiksi ja puheenaiheeksi, eikä mitenkään ihailevalla tavalla. Jossakin Helsingissä asia on eri, koska kaikki eivät tunne toisiaan tai tunne jotakuta, joka tuntee sen, jota itse ei jostakin syystä tunne. Toki se Helsingissä lähestytty voi pitää vonkaajaa ihan yhtä huuhelona kuin maaseudullakin, mutta vaikka hän kertoisi asiasta kavereilleen, kaikki eivät tiedä kenestä puhutaan.

Vierailija
716/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä.

Vierailija
717/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miehet väittävät, että käytännössä kaikki miehet olisivat innoissaan kun joku nainen heitä lähestyisi kaupassa. Miehille siis kelpaa ilmeisesti about kuka tahana nainen. Naisista läheskään kaikki eivät olisi innoisaan kun kuka tahansa mies lähestysi kaupassa. Mitä tästä voim päätellä?

Vierailija
718/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miehet väittävät, että käytännössä kaikki miehet olisivat innoissaan kun joku nainen heitä lähestyisi kaupassa. Miehille siis kelpaa ilmeisesti about kuka tahana nainen. Naisista läheskään kaikki eivät olisi innoisaan kun kuka tahansa mies lähestysi kaupassa. Mitä tästä voim päätellä?

Vierailija
719/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen katseli minua kädessään iso kesäkurpitsa, jota toisella kädellä siveli. Vastasin katseeseen ja hän tuli kysymään, että mentäisiinkö hänen luokseen. Olemme nyt olleet naimisissa kohta 10 vuotta.

Vierailija
720/1294 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin näen asian niin, että treffeille/kahville/teelle voin lähteä, jos olen vapaa, ja nainen vaikuttaa keskustelutaitoiselta. Yhtään enempää en pysty sanomaan tutustumatta. Ja treffeillä kai tutustutaan?

No totta puhuakseni, kyllähän liian vanhat ja liian nuoret karsiutuisivat luultavasti, ja ulkonäkökin jonkin verran vaikuttaisi.

Noista jotka "olisivat valmiit" muuhunkin, en tiedä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi