Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Mene Giganttiin, niin miesmyyjät yrittävät iskeä sinua somen kautta. Onhan sinulla sometili?
Kyllä oudoksi, suorastaan epätoivoiseksi menee jos pitää miehelle ehdotella KAUPASSA ! Sylvesteri sentään miten voikaan olla vaikeata parisuhteen muodostaminen !
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oudoksi, suorastaan epätoivoiseksi menee jos pitää miehelle ehdotella KAUPASSA ! Sylvesteri sentään miten voikaan olla vaikeata parisuhteen muodostaminen !
Niin, se on helppoa kun vain niissä muutamassa hyväksytyssä pariutumispaikassa koettaa lähestyä! Tinderissä ja baarissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on helppoa kun vain niissä muutamassa hyväksytyssä pariutumispaikassa koettaa lähestyä! Tinderissä ja baarissa!
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että baariin tullaan lähestymään tai lähestyttäväksi.
Eiköhän siellä olla pitämässä hauskaa ystävien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että baariin tullaan lähestymään tai lähestyttäväksi.
Aijoo, tsori! No tinderissä sit vaan! Kyllä siinä olisi jollain menneisyydestä tulleella aikamatkaajalla ihmettelemistä, kun nykymaailmassa katsotaan vihaisesti jos ei tee lähestymistä jonkun kädessäpidettävän laitteen välityksellä. Seksikin on kohta kai samanlaista kuin Demolition Man-elokuvan tulevaisuudessa.
No jaa. Tuollaisia iskuyrityksiä kauppareissulla voi olla jossain pääkaupunkiseudulla.
Meillä täällä pienessä maalaiskaupungissa oli aikoinaan vanhapoika joka koitti epätoivoisesti iskeä naista ruokakaupassa.
Se oli tosielämän komediaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin totta.
MISSÄÄN ei saa tulla lähestymään ihmisiä tutustumistarkoituksessa, koska MIHINKÄÄN ei kukaan mene tarkoituksella lähetyttäväksi.
On se nyt jeesuskristusperkele kun ei uskota.
aina kun joku ronski nainen tulee hönkimään lähelleni kaupassa huudahdan kimeästi "emakko" ja lyön man-pursellani häntä päähän ja juosta kipitän karkuun ja vaikka soijamaito saattaa jäädä ostamatta niin minä en anna tilaa ahdistelulle :|
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitähän se tietty nykypäivänä kiikastaa kun ei oo muuta kuin Tänderit ja kapakat.
Me tutustuttiin puolisoni kanssa seurakunnan kesäleirillä elokuussa 2000. Kihloihin mentiin jouluna ja vihille keväällä. Onni on kestänyt.
nyt ei pidä lähestyä ketään kaupassa, koska elämme taas korona-aikaa. etäseurustelu ja etälelut käyttöön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin naiset laittautuvat tunteja ja väittävät haluavansa miesten pysyvän kaukana. Olisiko helpompaa pysyä kotona?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan puhumalla. Se on paras tapa. Minä olen mies ja minua saa kyllä lähestyä.
Kaaje-mies, kaksi tummaa naista haluaa tulla kotiisi tänään. Kutsu meidät peremmälle.
Ei ole vielä ketään nainen antanut numeroa ohi mennen, muutamat ovat katsoneet takaisin vähän pitempään kun katseet ovat kohdanneet.
M
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla epätoivoinen....ukkoja pyydystää....kyselee....naisena kaupassa, jotta kinkku tarjouksessa.
Naisena vähän miettisin.
Ei vaan alfa nainen. Ei halua tuhlata aikaansa betojen kanssa tinderissä, jotka muokkaa kuviaan. Pätee kyllä toisinkinpäin.
mies52v
Minun kotikaupungin Prisman eräs naistyöntekijä on Tinderissä. Noin 28v nainen
Näen usein häntä kassalla tai hyllyjen välissä.
Onko soveliasta, että menen kertomaan hänelle, että olen nähnyt hänet Tinderissä?
Mielestäni ihmistä ei saa lähestyä kun hän on töissä.
Hymyile ja pyydä auttamaan jonkun tuotteen punnitsemisessa tai jotain about vastaavasti "luontevaa".
Mikäli siinä miehessä on jotain, noin saat otettua ainakin ensimmäisen askeleen. Useat miehet kun kuvittelevat, ettei keskivertonainen osaa suunnilleen itse punnita vihanneksiaan ja ovat innokkaita auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hymyile ja pyydä auttamaan jonkun tuotteen punnitsemisessa tai jotain about vastaavasti "luontevaa".
Mikäli siinä miehessä on jotain, noin saat otettua ainakin ensimmäisen askeleen. Useat miehet kun kuvittelevat, ettei keskivertonainen osaa suunnilleen itse punnita vihanneksiaan ja ovat innokkaita auttamaan.
Toi tyhmäksi/avuttomaksi heittäytyminen on oikeasti suurin turn off mitä tiedän. En halua mitään bimboa vaan aikuisen täysivaltaisen naisen.
Kysy tai sano mitä vain järkevää ja tilanteeseen sopivaa. Se on jo niin harvinaista naisen sanomana miehelle, että suurin kynnys on silloin jo ohitettu. Sen jälkeen tietenkin tulevat käytännön asiat onko kiinnostus molemminpuolista ja onko vapaa osoittamaan syvällisempää kiinnostusta.
Nyt tietysti joku on mieltä, että nainen ei voi tällöin sanoa edes päivää etteikö se olisi tällaisen kiinnostuksen osoitus. Mutta mikä on vaihtoehto? Mä luottaisin kuitenkin ihmisten tilannetajuun. Mukavampi maailma se kuitenkin on missä ihmiset puhuvat toisilleen. On erittäin vaikea löytää parempaa lähtökohtaa romanttiselle kohtaamisellekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi tyhmäksi/avuttomaksi heittäytyminen on oikeasti suurin turn off mitä tiedän. En halua mitään bimboa vaan aikuisen täysivaltaisen naisen.
Sama homma. Joihinkin miehiin tuollainen toki puree mutta tuppaavat olemaan sellaisia jotka sitten pitävät yleisimminkin naisia avuttomina ja toistaitosina.
Eli ei ole naikkoset innostuneet tämän ketjun ja IS:n lehtijutunkaan jälkeen iskemään miehiä lähikaupoissa? :(