Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
501/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyisi olla todellinen kympin nainen, että minä sulaisin kaupassa lähestymiseen.

Todennäköisesti pitäisin tyylitajuttomana ahdistelijana.

Jaa, no...

Kysymys: Koska sait viimeksi?

Vast: Et koskaan, sillä odotat yhä sitä täydellistä ensikertaa.... -jota ei tule.

Vierailija
502/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä otettu, jos naisella olisi rohkeutta tehdä noin. Ja ilman muuta lähtisin, jos tuntisin samoin naista kohtaan. En oikein ymmärrä miten tuollaisesta voisi olla muuta kuin imarreltu, oli sitten sinkku tai ei.

Miehistä en tiedä, mutta iso osa naisista kyllä haluaa käydä ruokakaupassa rauhassa.

Ei hätää. Suurin osa miehistä lopetti kaiken yhteydenoton naisiin viimeistään metoon aikaan. Nyt naiset saavat olla ihan rauhassa muutamaa häirikköä lukuunottamatta.

Tämä on kyllä ihan totta kohdallani. Jokainen pitkä katsekin voi tuottaa vuosien oikeusprosessin. Parempi olla kirjallinen lupa JOKAISEEN niistä. T: epävarma

Voi teitä surkimuksia, jotka vain tumputatte ruudun ääressä. Voi nyyhkis! Pysykää te vaan kotona, minä poimin kypsiä ihania hedelmiä sitäkin enemmän.

T: itsevarma mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sovi suomalaiseen kulttuuriin näin suora lähestymistapa kaupassa. Koita vaikka etsiä joku uusi harrastus ja sitä kautta uusia tuttavuuksia.

Kuuluneeko sitten latinokulttuuriin,että asiakkaat ja myyjät nussii toisiaan ristiin?

Vierailija
504/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seuraa haluavat ja hakevat sinkut eivät mene baariin tai nettiin niinkuin muutkin ihmiset? Siellä saa lähestyä ilman että tarvitsee kysellä netissä asiasta.

Baari on ympäristönä epämiellyttävä ja lähestymiset siellä lähinnä epätoivoista seksinvonkausta. Netin/Tinderin kautta tutustumisessa ongelma on, että ihminen ei välttämättä kiinnosta livenä ollenkaan. En jaksa kymmeniä turhia treffejä.

Vierailija
505/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seuraa haluavat ja hakevat sinkut eivät mene baariin tai nettiin niinkuin muutkin ihmiset? Siellä saa lähestyä ilman että tarvitsee kysellä netissä asiasta.

Baari on ympäristönä epämiellyttävä ja lähestymiset siellä lähinnä epätoivoista seksinvonkausta. Netin/Tinderin kautta tutustumisessa ongelma on, että ihminen ei välttämättä kiinnosta livenä ollenkaan. En jaksa kymmeniä turhia treffejä.

Minkäköhän takia siellä kaupassa sitten lähestyt? Eiköhän syyt ole kuitenkin ihan samat kuin baarissa.

Ja voihan se olla että sitä kauppavonkausta ei kiinnosta, ei missään ole sanottu että sen enempää kuin Tinder-tuttavuus kiinnostaisi irl, olisi se kaupassa bongattukaan puolestaan kiinnostunut sinusta tai että edes pääsisit tutustumaan.

Vierailija
506/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäköhän takia siellä kaupassa sitten lähestyt? Eiköhän syyt ole kuitenkin ihan samat kuin baarissa.

Ja voihan se olla että sitä kauppavonkausta ei kiinnosta, ei missään ole sanottu että sen enempää kuin Tinder-tuttavuus kiinnostaisi irl, olisi se kaupassa bongattukaan puolestaan kiinnostunut sinusta tai että edes pääsisit tutustumaan.

En lähestykään kaupassa enkä missään muuallakaan, ei sitä pelkoa. Tiedän itsekin että jos lähestyisin, kiinnostus ei satavarmasti olisi molemminpuolista. Vastasin vain tuohon kysymykseen miksi baari tai netti ei sovi.

Vierailija
507/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä todennäköisesti jäätyisin tilanteessa, koska kauniit naiset on pelottavia, mutta änkyttäisin todennäköisesti myöntyvästi.

Vierailija
508/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä todennäköisesti jäätyisin tilanteessa, koska kauniit naiset on pelottavia, mutta änkyttäisin todennäköisesti myöntyvästi.

Voihan lähestyjä olla ruma nainenkin.

Vierailija
509/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsekontaktin huomaa tyhmäkin tietysti. Rohkene ja sano vain ihan vaikka Moi. Tai jotain muuta, aloita keskustelu. Ole rohkea, meni syteen tai saveen. Siitä se lähtee

Vierailija
510/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Haluaisitko joskus lähteä vaikka kahville kanssani?

Aika simppeliä. Noin naiset ainakin minua lähestyvät. Tuttu mies joka asuu ulkomailla käy pyytämässä puhelinnumeroa jokaiselta kiinnostavalta naiselta.

Vierailija
511/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua (olen nainen) on joskus lähestynyt kaupassa joku ulkomaalasitaustainen mies kysymällä lähdenkö kahville, että nähdään sovitaanko toisille. Itseasiassa pidin asiaa lähinnä hupaisena, koska en todellakaan ole nainen, jolle miehet ehdottelee mitään vakavampaa, ja jos joku jotain vakavampaa ehdottelee, niin yleensä mulle tulee mieleen, että ne on jotain epätoivoisia, jotka yrittää ihan ketä tahansa.

Mutta siis itse en menisi kaupassa kellekään ihan noin suoraan mitään ehdottamaan. Ehkä kannattaa tehdä ekaksi jostain tikusta asiaa ja kattoo, miten juttu sujuu tai miten toinen reagoi, ennen kuin ehdottaa mitään ihan suoraan. Itse ainakin koin asian hämmentävänä, mutta ehkä miehet ajattelee toisin.

Vierailija
512/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ostosten lomassa jutustelu pitää ottaa sinä mitä se on, jutustelua. Ei pidä odottaa, että se on lupaus jommankumman taholta intiimimmästä kanssakäymisestä.

Tympeä ihminen joka noin luulee.

Klassinen lähestyminenhän on se ”Hei, näytät tutulta, olitko....”

Vierailija
513/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille sallittakoon suoraan kysyminen . Tästä oli jossain tehty testi ensin miehet kysy tuntemattomilta naisilta lähtevätkö kahville. Taisi olla niin ettei kukaan lähtenyt ja kun naiset kysyi niin suurin osa miehistä lähti.

Rohkeutta peliin et menetä mitään, elät vaan kerran. Kun olet kerran rohkaistunut, toinen kerta on helpompi .

Vierailija
514/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä pikkarit kotiin ja sopivassa kohdassa nostat hametta niin että tussu näkyy, katsot silmiin ja kysyt "Lähdetkö?"

Näin nimenomaan. Tämän ymmärtää joka mies jos ei ole homo. Jättäkää ne vihjailut ja silmienpyörittelyt ja muut epämääräisyydet joista ei kukaan ota selvää.

515/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille sallittakoon suoraan kysyminen . Tästä oli jossain tehty testi ensin miehet kysy tuntemattomilta naisilta lähtevätkö kahville. Taisi olla niin ettei kukaan lähtenyt ja kun naiset kysyi niin suurin osa miehistä lähti.

Rohkeutta peliin et menetä mitään, elät vaan kerran. Kun olet kerran rohkaistunut, toinen kerta on helpompi .

Joo miehet arvostaa yleensä suoraa lähestymistapaa.

Vierailija
516/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä huomaan kyllä, jos joku kaupassa katsoo. MInuun tekisi suuren vaikutuksen, jos nainen tekisi aloitteen. Ei siksi, etten itse sitä voi tehdä, en ole ujo tms. Vaan haluaisin naisen tulevan juttelemaan siellä kaupassa

Vierailija
517/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se suuhun vaan.

Vierailija
518/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Haluaisitko joskus lähteä vaikka kahville kanssani?

Aika simppeliä. Noin naiset ainakin minua lähestyvät. Tuttu mies joka asuu ulkomailla käy pyytämässä puhelinnumeroa jokaiselta kiinnostavalta naiselta.

Jääkö kiukuttelemaan tai veetuilemaan jos nainen ei anna numeroaan tai nainen ei vastaa mitään vaan poistuu vain paikalta?

519/1294 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sovi suomalaiseen kulttuuriin näin suora lähestymistapa kaupassa. Koita vaikka etsiä joku uusi harrastus ja sitä kautta uusia tuttavuuksia.

Kuuluneeko sitten latinokulttuuriin,että asiakkaat ja myyjät nussii toisiaan ristiin?

Mulla ei ole tapana nussia ristiin myyjien kanssa, mutta suuremmalla todennäköisyydellä aloite kaupassa johtaa treffeille kuin vastaava Suomessa johtaisi.

Latinokulttuureissa hienon naisen kuuluu aina ensin kieltäytyä, ettei vaikuttaisi liian kiinnostuneelta. Ensimmäinen ei ei siis tarkoita eitä. Toinen voi jo tarkoittaa.

En voi kuitenkaan puhua jokaisen latinon puolesta.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
520/1294 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sitten ymmärrä -tikusta asiaa liirum laarumia- lähestymisyritykseksi, vaan normaaliksi sosiaalisen ihmisen toiminnaksi. Itse en ole sellainen.

Jos lähestyt minua kaupassa, niin kysy ihan suoraan kahville tms.

Kiitos.

M