Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
461/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa olisi jutella jostain kaupan tavaroista. Sitten jos tavataan toisen tai kolmannenkin kerran samassa paikassa, voisi alkaa hieroa tuttavuutta :) Tuntosarvet koholla toki eli jos toinen vetäytyy, niin en alkaisi tunkeilevaksi.

Jos tapaa saman henkilön useamman kerran samassa paikassa, siinä on jo itsessään hyvä tilaisuus alkaa tekemään tuttavuutta. Vähemmän oudolta tuntuisi jos joku useamman kerran näkemäni tyyppi alkaisi jututtamaan kuin joku täysin random, ketä en ole koskaan aiemmin nähnyt.

Vierailija
462/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kävelyllä kun ohitseni pyyhälsi mies. Hetken käveltyään rinnalla vaihdettiin muutamia sanoja.

Nyt oikeasti harmittaa, olisin voinut kysyä kahville kaupungille illemmalla tai seuraavana päivänä. Missasin tilaisuuteni.

Olin pyöräilemässä, kun vastaan tuli nainen myös pyörällä. Katsoin naista ja nainen minua sen pienen hetken. Jonkin ajan kuluttua sama nainen tuli pyörällä uudestaan vastaan toisaalla ja piti tuimasti katseen eteenpäin, ei edes vilkaissutkaan. Pelkäsi varmaan, että olisin toisen katsekontaktin tulkinnut kiinnostukseksi ja kaahannut pyörällä perään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs somen kautta? miten voi lähestyä?

No miten ne miehet nyt yleensä lähestyy, "Moi"?

Vierailija
464/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä otettu, jos naisella olisi rohkeutta tehdä noin. Ja ilman muuta lähtisin, jos tuntisin samoin naista kohtaan. En oikein ymmärrä miten tuollaisesta voisi olla muuta kuin imarreltu, oli sitten sinkku tai ei.

Miehistä en tiedä, mutta iso osa naisista kyllä haluaa käydä ruokakaupassa rauhassa.

Ja haluavat käydä myös lenkillä, kirjastossa ja kaikkialla muuallakin rauhassa. Jopa ravintolassa ja baarissa ollaan vaan tyttöjen kaa pitämässä hauskaa. Lähesty siinä nyt sitten naisia tällaisessa "mies, painu h*lvettiin"-ilmapiirissä.

Vierailija
465/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nostaisi syytettä ^^

Vierailija
466/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että joku nainenkin haluaa nähdä vaivaa edes sen aloitteen verran saadakseen haluamansa. Tosin ei se minua henkilökohtaisesti ilahduta, koska kukaan nainen ei pidä minua kiinnostavana. Koskaan yksikään nainen ei ole missään tehnyt minulle aloitetta. Kuitenkin noin yleisesti on mukava huomata, että joku nainenkin haluaa tasa-arvoisempaa käyttäytymistä.

Tilanne vaatii että kaikki planeetat on niinsanotusti linjassa, ennenkuin nainen uskaltautuu lähestymään miestä. Mies ei esimerkiksi saa olla liian hyvännäköinen, koska iskee alemmuuskompleksit, muttei liian rumakaan. Mies ei myöskään saa näyttää liian nuorelta tai vanhalta. Miehellä pitää olla just sopivat vaatteet, ei liian resupekka tai liian laittautunut. Kaiken pitää olla just sopivasti.

Vierailija
467/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä otettu, jos naisella olisi rohkeutta tehdä noin. Ja ilman muuta lähtisin, jos tuntisin samoin naista kohtaan. En oikein ymmärrä miten tuollaisesta voisi olla muuta kuin imarreltu, oli sitten sinkku tai ei.

Miehistä en tiedä, mutta iso osa naisista kyllä haluaa käydä ruokakaupassa rauhassa.

Ei hätää. Suurin osa miehistä lopetti kaiken yhteydenoton naisiin viimeistään metoon aikaan. Nyt naiset saavat olla ihan rauhassa muutamaa häirikköä lukuunottamatta.

Tämä on kyllä ihan totta kohdallani. Jokainen pitkä katsekin voi tuottaa vuosien oikeusprosessin. Parempi olla kirjallinen lupa JOKAISEEN niistä. T: epävarma

Vierailija
468/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt että tulisinko sun luokse paneen.

Suora kysymys toimii.

Vierailija
469/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että joku nainenkin haluaa nähdä vaivaa edes sen aloitteen verran saadakseen haluamansa. Tosin ei se minua henkilökohtaisesti ilahduta, koska kukaan nainen ei pidä minua kiinnostavana. Koskaan yksikään nainen ei ole missään tehnyt minulle aloitetta. Kuitenkin noin yleisesti on mukava huomata, että joku nainenkin haluaa tasa-arvoisempaa käyttäytymistä.

Vaikkei kukaan olisi tehnyt sinulle aloitetta, monikin on ihan hyvin voinut pitää kiinnostavana. Kiinnostavia miehiä tulee bongattua milloin missäkin mutten ole koskaan uskaltanut tehdä aloitetta. Tuskin olen ainoa.

Vierailija
470/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosta ja täytä netistä panolupalappu ja anne se miehelle.

Vierailija
471/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat miehelle numerosi ja hinnastosi

Vierailija
472/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös treffeille olisi hyvä olla virallinen valtionlomake, jonka typykkä on täyttänyt etukäteen.

Vierailija
473/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös treffeille olisi hyvä olla virallinen valtionlomake, jonka typykkä on täyttänyt etukäteen.

Tässä lomakkeessa olisi erikseen "nainen täyttää" -osio ja loput on esitäytetty valtion virastossa, joka huolehtii treffiluvista. On suositeltavaa, että jokaiselle treffille käytetään uutta lomaketta, jotta tahdonilmaisu on luotettava.

Vierailija
474/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä lomakkeessa olisi erikseen "nainen täyttää" -osio ja loput on esitäytetty valtion virastossa, joka huolehtii treffiluvista. On suositeltavaa, että jokaiselle treffille käytetään uutta lomaketta, jotta tahdonilmaisu on luotettava.

Myöskin valtion virallinen valvoja on syytä olla kädenulottuvilla, esim. oven toisella puolen räiskäys syytösten estämiseksi. Eikä sen ole pakko joutilaana olla, voi siitä ottaa kolmánnen pyörän mukaan.

Vierailija
475/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöskin valtion virallinen valvoja on syytä olla kädenulottuvilla, esim. oven toisella puolen räiskäys syytösten estämiseksi. Eikä sen ole pakko joutilaana olla, voi siitä ottaa kolmánnen pyörän mukaan.

Nämä voisivat olla potentiaalisia työllisyystoimia koronakevään talouskurimuksen taittamiseksi! Sopisi varmaan myös hallituksen agendaan =) Kaikille tulisi myös turvallisempi olo.

Vierailija
476/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa vaikka: "Minulta saa vittua."

Vierailija
477/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Ulkonäön perusteella kuten baarissakin.

Voi tehdä johtopäätöksiä myös vrallisuudesta. Jos menee makaroni linjalla, niin tilillä ei ehkä miljoonia ole.

Vierailija
478/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tapana käyttää nukkuvia naisia hyväksi vai miksi olette niin huolissanne siitä tahdonilmaisun varmistamisesta? Tai oletteko toistaiseksi pakottaneet seksiin jättämättä väkivallan jälkiä tai saalistaneet umpihumalaisia naisia?

Vierailija
479/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ihmisten käydä kaupassa,edes rauhassa.Hanki itsellesi elämä ja jätä muut rauhaan.Tyrkkyttämällä et saa kaveria.

Vierailija
480/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä tapana käyttää nukkuvia naisia hyväksi vai miksi olette niin huolissanne siitä tahdonilmaisun varmistamisesta? Tai oletteko toistaiseksi pakottaneet seksiin jättämättä väkivallan jälkiä tai saalistaneet umpihumalaisia naisia?

Kärsin ahdistuksesta liittyen naisten lähestymiseen, koska pelottaa nykyinen asenneilmapiiri, jossa esimerkiksi tuollaisen kauppalähestymisen voi viedä oikeuteen seksuaalisena ahdisteluna. Ja voittaa jutun.