Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
521/1294 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä ehdottaa, että pyytää toista kahville. Ei toimi minuun. Mutta jos pyytää teelle, niin saattaisin lähteäkin.

Vierailija
522/1294 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttavia tällaiset kyselyt kun kaikki kuitenkin tiedämme että mitään ei koskaan tapahdu, ja edelleen halutaan pitää kiinni siitä suppeasta kaavasta, että miehen kuuluu lähestyä Tinderissä, ja kaikki muu on pois suljettua. Huoh....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1294 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sitten kaupassa, baarissa tai missä tahansa, se on ärsyttävää kun jäädään siihen jankkaamaan sen ei kiinnosta-vastauksen jälkeen. Ehkä sen takia kun näitä kuullunymmärtämisongelmaisia aloitteentekijöitä on niin paljon, eivät useimmat jää edes kuuntelemaan mitä asiaa toisella on.

Vierailija
524/1294 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhauttavia tällaiset kyselyt kun kaikki kuitenkin tiedämme että mitään ei koskaan tapahdu, ja edelleen halutaan pitää kiinni siitä suppeasta kaavasta, että miehen kuuluu lähestyä Tinderissä, ja kaikki muu on pois suljettua. Huoh....

Joo aina sanotaan että saa lähestyä missä vaan mutta käytännössä sallittua on vain jossain tinderissä tai hyvässä lykyssä jossain baarissa tai ravintolassa mutta noikin on oikeastaan poissuljettuja koska niihin mennään pitämään hauskaa eikä miesten iskemiksi joten joo tyyliin tinder tuntuu olevan ainoa paikka ja sekin on ihan vääristynyt.

Vierailija
525/1294 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seuraa haluavat ja hakevat sinkut eivät mene baariin tai nettiin niinkuin muutkin ihmiset? Siellä saa lähestyä ilman että tarvitsee kysellä netissä asiasta.

Baari on ympäristönä epämiellyttävä ja lähestymiset siellä lähinnä epätoivoista seksinvonkausta. Netin/Tinderin kautta tutustumisessa ongelma on, että ihminen ei välttämättä kiinnosta livenä ollenkaan. En jaksa kymmeniä turhia treffejä.

Minkäköhän takia siellä kaupassa sitten lähestyt? Eiköhän syyt ole kuitenkin ihan samat kuin baarissa.

Ja voihan se olla että sitä kauppavonkausta ei kiinnosta, ei missään ole sanottu että sen enempää kuin Tinder-tuttavuus kiinnostaisi irl, olisi se kaupassa bongattukaan puolestaan kiinnostunut sinusta tai että edes pääsisit tutustumaan.

Baarissa jää helmet näkemättä.

Vierailija
526/1294 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan sitten kaupassa, baarissa tai missä tahansa, se on ärsyttävää kun jäädään siihen jankkaamaan sen ei kiinnosta-vastauksen jälkeen. Ehkä sen takia kun näitä kuullunymmärtämisongelmaisia aloitteentekijöitä on niin paljon, eivät useimmat jää edes kuuntelemaan mitä asiaa toisella on.

Siis tämä! Ai että nuo jankkaajat ovat rasittavia. Ehkä pahin oli yksi, joka alkoi tivaamaan aggressiivisesti että tuomitsenko ihmisen ulkonäön perusteella kun ei juuri häneen kiinnosta tutustua. Anteeksi mutta mitä hittoa? Kai minullakin on ihan yhtä lailla oikeus kuin hänelläkin päättää ulkonäön perusteella, keneen haluan tutustua ja keneen en.

Vierailija
527/1294 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUPASSA voi ottaa kontaktii vaikkapa paljastavalla vaatetuksella ja suggestoivalla olemuksella.

Vierailija
528/1294 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä! Ai että nuo jankkaajat ovat rasittavia. Ehkä pahin oli yksi, joka alkoi tivaamaan aggressiivisesti että tuomitsenko ihmisen ulkonäön perusteella kun ei juuri häneen kiinnosta tutustua. Anteeksi mutta mitä hittoa? Kai minullakin on ihan yhtä lailla oikeus kuin hänelläkin päättää ulkonäön perusteella, keneen haluan tutustua ja keneen en.

Joo siis kiinnostuneella on oikeus valita juuri sinut kiinnostuksen kohteeksi (ja mikäpä muukaan sen kiinnostuksen syy on kuin ulkonäkö), mutta sinulla ei ole oikeutta olla kiinnostumatta hänestä samalla perusteella.

Tämä on kyllä todella erikoinen logiikka, mutta tuohonhan jankkaajat aina vetoavat. Heiltä pitäisi kysyä, että no mikset sitten itse kiinnostunut vaikkapa tuosta ja osoittaa jotakin epäviehättävää henkilöä kun kerran ulkonäön perusteella ei saa valita tutustumishaluaan. Jos alkaa selittää jotakin, että sä olet kaunis ja en mä nyt rumasta kiinnostu niin siinähän tuo vastasi omaan kysymykseensä.

Vierailija
529/1294 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaa miehelle, että tavataan pizzojen luona. sittenjos mies tulee paikalle niin kysyy mitä syötäisiin. Ikään kuin soluttautuu miehen elämään

Vierailija
530/1294 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAUPASSA voi ottaa kontaktii vaikkapa paljastavalla vaatetuksella ja suggestoivalla olemuksella.

Kaupassa etenen kauppalista kädessä hakien kaipaamiani tuotteita. Suurin osa muista ihmisistä kaupassa jää huomioimatta elleivät ole edessäni tai tielläni.

Vierailija
531/1294 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lähestyä jos rohkeutta 👍

Vierailija
532/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Ulkonäön perusteella kuten baarissakin.

Voi tehdä johtopäätöksiä myös vrallisuudesta. Jos menee makaroni linjalla, niin tilillä ei ehkä miljoonia ole.

Höh, ei minulla ainakaan ruokatottumukset muuttuisi miksikään, vaikka tilille helähtäisi miljoonia.

Vierailija
533/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustettu ihminen varmaankin selviää tällaisestakin lähestymisestä ihan ongelmitta, on sitten itse kiinnostunut tai ei. Edes me suomalaiset emme mene palasiksi tuollaisesta. Vaikka kyllähän se äärimmäisen harvinaista on, että nainen on aloitteellinen.

Vierailija
534/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa etenen kauppalista kädessä hakien kaipaamiani tuotteita. Suurin osa muista ihmisistä kaupassa jää huomioimatta elleivät ole edessäni tai tielläni.

Mikä ihmeen robotti sinä olet? Minä katselen naisia aina. Kaupassa, kadulla ja ihan joka paikassa.

Joku on kaunis, joku on persoonallinen jne. Sitä sitten miettii, että onkohan tuo kovinkin ahnas sänkyhommissa?

Vierailija
535/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ajattelin ottaa nyt tavoitteeksi, että isken silmää. Siis jos tulee tilanne jossa kohtaa katse jonkun yksin liikkuvan naisen kanssa joka näyttää kivalta ja suunnilleen voisi olla kohderyhmää. Mitä pahaa siinä voi tapahtua?

A)Nainen katsoo että mikähän tuokin nyt oli ja jatkaa menoaan

B)Nainen huvittuu ja hämmentyy, mutta ei reagoi sen kummemmin, jatkaa menoaan

C)Nainen reagoi ja ehkä sanoo jotakin, siitä sitten voi tarina jatkua monella tavalla

Onko paha?

Vierailija
536/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyä voi juuri noin kuin ap kirjoitti. Miehet pitävät suorasta toiminnasta. Kylläpä olisi mukavaa kun joku nainen edes joskus tekisi tällaisen aloitteen. Vaikka kaupassa tai ihan missä vain, eihän sillä paikalla mitään väliä ole kunhan ollaan IRL. Varmasti tutustumisen arvoinen nainen joka noin tekee. Nettideitttailu kun on lähinnä säälittävää.

Vierailija
537/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vongannut kaupassa pillua paljonkin vaihtelevalla menestyksellä. Yleensä tulee tylyt pakit mutta mitä sitten, ei siihen kuole ja jos vaikka yksi kerta kymmenestä tai edes sadasta onnistuu niin se todellakin on sen arvoista.

Vierailija
538/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja ajattelin ottaa nyt tavoitteeksi, että isken silmää. Siis jos tulee tilanne jossa kohtaa katse jonkun yksin liikkuvan naisen kanssa joka näyttää kivalta ja suunnilleen voisi olla kohderyhmää. Mitä pahaa siinä voi tapahtua?

C)Nainen reagoi ja ehkä sanoo jotakin, siitä sitten voi tarina jatkua monella tavalla

Onko paha?

D) Nainen ottaa sen seksuaalisena ahdisteluna ja traumatisoituu.

E) Nainen ottaa sen seksuaalisena ahdisteluna ja voimaantuu siitä, nostaa syytteen ja kertoo iltapäivälehtiin.

Vierailija
539/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aihe on että "miehet, miten ottaa teihin kontaktia kaupassa?", siksi ainakin itse miehenä arvostaisin ettei tultaisi sotkemaan pakkaa selittämällä kuinka miehet tekevät aloitteita naisille kaupassa. Niitä ketjuja kun on ihan liiankin kanssa, ja olisi aidosti piristävää kerrankin edes ajatuksen tasolla pohtia tilannetta sitä kautta, että luoja paratkoon, joku nainen to-to-todella ottaisi kontaktia mieheen päin, ja vielä ka-ka-ka-kaupassa :O

Mutta taitaa olla yhtä utopistinen ajatus kuin vieraan sivilisaation kontaktiyritykset maan asukkeja kohtaan.

Vierailija
540/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paha?

Ei ole paha. Jos nainen on rohkea, saattaa hyvinkin tarttua tuohon ja ottaa kontaktia. Sen sijaan jos kohteesi on ujo niin voin luvata ettei toimi.