Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
541/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja ajattelin ottaa nyt tavoitteeksi, että isken silmää. Siis jos tulee tilanne jossa kohtaa katse jonkun yksin liikkuvan naisen kanssa joka näyttää kivalta ja suunnilleen voisi olla kohderyhmää. Mitä pahaa siinä voi tapahtua?

A)Nainen katsoo että mikähän tuokin nyt oli ja jatkaa menoaan

B)Nainen huvittuu ja hämmentyy, mutta ei reagoi sen kummemmin, jatkaa menoaan

C)Nainen reagoi ja ehkä sanoo jotakin, siitä sitten voi tarina jatkua monella tavalla

Onko paha?

Ei ole paha. Jos nainen on rohkea, saattaa hyvinkin tarttua tuohon ja ottaa kontaktia. Sen sijaan jos kohteesi on ujo niin voin luvata ettei toimi.

Ja jos nainen on niin ujo ettei tuollaiseen reagoi niin se kannattaa sivuuttaa muutenkin.

Vierailija
542/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin viehättävä nuori nainen, aika moni mies koetti lähestyä minua esim. kaupassa. Olin tosi ujo, joten en rohkaissut miehiä etenemään ja niin lähestymisyrityksistä ei tullut mitään sen kummempaa.  Mutta miesten kiinnostus tuntui kivalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, juuri kävin kaupassa, mutta unohdin katsella miehiä.

Vierailija
544/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja ajattelin ottaa nyt tavoitteeksi, että isken silmää. Siis jos tulee tilanne jossa kohtaa katse jonkun yksin liikkuvan naisen kanssa joka näyttää kivalta ja suunnilleen voisi olla kohderyhmää. Mitä pahaa siinä voi tapahtua?

C)Nainen reagoi ja ehkä sanoo jotakin, siitä sitten voi tarina jatkua monella tavalla

Onko paha?

Ei ole paha. Jos nainen on rohkea, saattaa hyvinkin tarttua tuohon ja ottaa kontaktia. Sen sijaan jos kohteesi on ujo niin voin luvata ettei toimi.

Ja jos nainen on niin ujo ettei tuollaiseen reagoi niin se kannattaa sivuuttaa muutenkin.

Niin, jokainen päättäköön itse kenet haluaa sivuuttaa ja ketä ei.

Vierailija
545/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tekee aloitteen, on melko varmaa että kyseessä on:

a) piilokamera tai joku muu uskollisuustesti

b) naisoletettu, jolla roikkuu jorma jalkojen välistä

Vierailija
546/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt asiallisesti, että anteeks mut satutko tietämään missä täällä herkkutatteja?

Vierailija
547/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin olla mukana, jos nainen

a) kommentoisi, että mä kokkasi tuosta kerran...

b) kysyisi, että riittäisikö tuosta kahdelle?

c) katsoisi silmiini ja koskettaisi kädellään omaa kaulaansa.

d) sanoisi suoraan, että maistuisiko, jos tekisin tuosta herkullista...

Nainen, mikä näistä olisi sinulle luontevinta?

Vierailija
548/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas jonkun miesoletetun muka-kysymys jolla yrittää käänteisesti selvittää miten naisen voisi iskeä kaupassa. Ei toimi, ei.

Vierailija
549/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykäset hihasta ja avaat turpas ja sanot sanottavas jotta kiinnostaako vai ei. Ei vaikeeta!

Vierailija
550/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paha?

Lasketaanko reagoinniksi se että kääntää katseen lattiaan ja häipyy äkkiä paniikissa toiseen hyllyväliin, vaikka haluaisikin vastata miehen katseeseen?

t. ujo

Vierailija
551/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole ketään lähestynyt kaupassa, kadulla tai missään muussa julkisessa paikassa poislukien baari. Minua ei ole koskaan kukaan lähestynyt vastaavasti. 

Jäänyt juuri tuohon lähestymisen vaikeuteen. Pitäisi keskustelun alkaa jollain muulla syyllä, mutta harvemmin sitä julkisella paikalla tulee keskusteltua vieraille. Lähestyminen "Hei, näytit kivalta. Kiinnostaisiko sinua lähteä kahville?" tuntuu vaikealta ellei jopa mahdottomalta. 

Minua, miestä, on lähestytty noin vaan ei Suomessa.

Vierailija
552/1294 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on niin helppo tehdä aloite vaikka kaupassa. Jos ei mies ole varattu niin veikkaanpa että 99 prosenttia miehistä lähtee treffeille jos nainen pyytää.

Vierailija
553/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloituksen kysymystä. Miksi kaupan pitäisi olla jotenkin erityinen paikka? Miten ottaa kehenkään kontaktia yhtään missään?

Vierailija
554/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paha?

Lasketaanko reagoinniksi se että kääntää katseen lattiaan ja häipyy äkkiä paniikissa toiseen hyllyväliin, vaikka haluaisikin vastata miehen katseeseen?

t. ujo

Onhan sekin reagointia mutta ymmärtääkseni ei ihan toivotunlaista. Voin niin samaistua tuohon, ikävä kyllä.

t. toinen ujo

Vierailija
555/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen on niin helppo tehdä aloite vaikka kaupassa. Jos ei mies ole varattu niin veikkaanpa että 99 prosenttia miehistä lähtee treffeille jos nainen pyytää.

Ei pidä paikkaansa. Olen naisena tehnyt lukemattomia aloitteita ja kaikkiin tullut kieltävä vastaus. Enkä ole ruma.

Vierailija
556/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan omasta mielestäsi..

Vierailija
557/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista haaroista ja kysy: "Meille vai teille?"

Vierailija
558/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaista oikeasti tapahdu, jos nainen tulee kaupassa juttusille ja pyytää kahville kannattaa tehdä lottorivi samantien. Itseasiassa lotossa voittaminenkin on todennäköisempää kuin että nainen tulee iskemään.

Vierailija
559/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaista oikeasti tapahdu, jos nainen tulee kaupassa juttusille ja pyytää kahville kannattaa tehdä lottorivi samantien. Itseasiassa lotossa voittaminenkin on todennäköisempää kuin että nainen tulee iskemään.

Naiset ei todellakaan ainakaan suoraan tee mitään tuollaista, he vain signaloivat ja toivovat miehen tajuavan sen ja tekevän aloitteen. Nainen sitten itse mielessään kaappaa siitä kunnian, että teki aloitteen kun meni kysymään mieheltä esim. kellonaikaa ja siitä juttu sitten rönsyili siihen että mies kysyi kahville.

Vierailija
560/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Seiso jonkun hyllyn kohdalla ja tutki tuotetta ja kysy ohikulkevalta mieheltä ohnko hänellä kokemusta tuotteesta. Valitettavasti pelkään että hän vain vastaa asiallisesti eikä juttu etene siitä.

2) Pukeudu minihameeseen ja mekkoon ja poimi alimmasta hyllystä jokin tuote kun mies on takanasi. Hän varmasti jää tuijottamaan ja seurailee sinua mutta ei uskalla sanoa mitään. Toinen versio: Laita hameesi helma niin että se on käsilaukun ja pepun välissä jumissa niin että peppu melkein näkyy. Silloin mies saattaa huomauttaa asiasta, mutta ujous kummallakin voi aiheuttaa että juttu ei etene.

3) Valitse muu kauppa kuin ruokakauppa, esim jokin harrastukseesi liitttyvä. Jos luet paljon niin kirjakaupassa esim voit tutkiskella hyllyjä ja tiiraila miehiä ja ottaa jutun aiheeksi jokin kirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän