Kolareissa kuollut enemmän kuin koronaan
Miksi tämä ei aiheuta kenessäkään mitään ajatuksia? Vai eristäytyykö joku kotiinsa, ettei kuole kolarissa? Autokolari on keskimäärin paljon tappavampi kuin koronatartunta.
Kommentit (51)
Jos liikenneturvallisuuden parantamiseen käytettäisiin miljarditolkulla rahaa, kuten koronaperseilyn innovaatiopöhinätukiin, niin liikennekuolemat voitaisiin vuosittain laskea yhden käden sormilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos liikenneturvallisuuden parantamiseen käytettäisiin miljarditolkulla rahaa, kuten koronaperseilyn innovaatiopöhinätukiin, niin liikennekuolemat voitaisiin vuosittain laskea yhden käden sormilla.
Heh heh, onhan meillä niitä tolppia pelastamassa henkiä.
Ruotsissa? Pohjoismaissa yhteensä? Miten on?
Kotonaan kuolee mitä 3% sairastuneista? Autolla liikkuneista tuskin 3% kuolee liikenteessä tai edes 1,5%. 😁 Ja ilman mitään rajoituksia Koronan leviämisärhäkkyydellä muutamassa vuodessa luvut olisi > 50% helposti.
Vierailija kirjoitti:
Tai Euroopassa? Koronan vähättelijät mokasivat pahan kerran. Älyn vähyyteen viittaava mokaus.
Osaako koronavähättelijä laskea ja mihin asti?
Vierailija kirjoitti:
Kotonaan kuolee mitä 3% sairastuneista? Autolla liikkuneista tuskin 3% kuolee liikenteessä tai edes 1,5%. 😁 Ja ilman mitään rajoituksia Koronan leviämisärhäkkyydellä muutamassa vuodessa luvut olisi > 50% helposti.
Tuo luku saavutetaan vasta yli 84-vuotiaiden joukossa. Suomalaiten keskimääräinen elinikä on noin viisi vuotta alempi.
Euroopassa koronaan on kuollut kymmenen kertaa enemmän ihmisiä kuin koko vuoden auto-onnettomuuksissa yleensä. Kiitos koronavähättelijän.
Vuodessa menee puolet vähemmän liikenteessä kuin koronaan parissa kuukaudessa.
Ruotsissa on kuollut parissa kuukaudessa koronaan 22 vuoden liikennekuolemien määrä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Osaako koronavähättelijä laskea ja mihin asti?
Ainakin oktiljoonaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Euroopassa koronaan on kuollut kymmenen kertaa enemmän ihmisiä kuin koko vuoden auto-onnettomuuksissa yleensä. Kiitos koronavähättelijän.
Tietysti, kun yhteiskunnat on suljettu koronahysteerikkojen vaatimuksesta. Normivuotena tilanne olisi päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Euroopassa? Koronan vähättelijät mokasivat pahan kerran. Älyn vähyyteen viittaava mokaus.
”KORONAVIRUS ei ole ainakaan vielä aiheuttanut piikkiä Suomen kuolleisuuslukuihin. Maaliskuussa Suomessa kuoli Tilastokeskuksen perjantaina julkaisemien ennakkotietojen mukaan 4 599 ihmistä. Vuotta aikaisemmin maaliskuussa kuoli 4 851 ihmistä.
Kuolleiden määrä vaihtelee viikoittain paljon. Talvikuukausina kuolleita on perinteisesti enemmän kuin muina vuodenaikoina. Vuosien 1990–2019 aikana kuolleiden määrä on yhden viikon aikana vaihdellut noin 800–1 300 välillä, Tilastokeskus kertoo.”
20 viikon aikana eli maaliskuun alusta heinäkuun puoleen väliin Suomessa on kuollut reilu 300 ihmistä koronaan eli saman verran kuin ihmisiä kuolee normaalisti muista syistä KAHDESSA PÄIVÄSSÄ!
Miten noin tyhmät ihmiset selviävät elämästä? Kerro ihan omin sanoin.
Eilen kahdeksasta liikenneturmakuolemista puolet, eli neljä, oli moottoripyöräilijöiden aiheuttamia. Olisiko nyt aika kieltää nuo überturhakkeet tai vaatia niille ainakin kilpi eteen kuten ennen oli ja katsastus vuosittain.
Liikenne seis kunnes kukaan ei kuole liikenteessä!
Vierailija kirjoitti:
Ellei mitään olisi tehty, niin olisiko nähty piikki kuolleisuusluvuissa?
Miksi verrata lukemia jotka ovat tulleet rajoitusten kanssa? Ilman rajoituksia tilanne olisi ihan jotain muuta.
Koronahysteerikot vain ovat keskimääräistä tyhmempiä, niin niille on turha yrittää kertoa faktoja, kun ei aivot ole niin kehittyneet, että pystyisivät niitä sisäistämään.
BTW, olen elänyt koko kevään ihan normaalisti, kertaakaan en ole käsidesillä lotrannut ja kaupoissa ja kampaajilla olen käynyt täysin normaalisti. Toki lounaalla käynti rajoittui hysteerikkojen takia, mutta heti kun se oli mahdollista olen käynyt lounaallakin. Ja uskokaa tai älkää, olen vieläkin hengissä :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”KORONAVIRUS ei ole ainakaan vielä aiheuttanut piikkiä Suomen kuolleisuuslukuihin. Maaliskuussa Suomessa kuoli Tilastokeskuksen perjantaina julkaisemien ennakkotietojen mukaan 4 599 ihmistä. Vuotta aikaisemmin maaliskuussa kuoli 4 851 ihmistä.
Kuolleiden määrä vaihtelee viikoittain paljon. Talvikuukausina kuolleita on perinteisesti enemmän kuin muina vuodenaikoina. Vuosien 1990–2019 aikana kuolleiden määrä on yhden viikon aikana vaihdellut noin 800–1 300 välillä, Tilastokeskus kertoo.”
20 viikon aikana eli maaliskuun alusta heinäkuun puoleen väliin Suomessa on kuollut reilu 300 ihmistä koronaan eli saman verran kuin ihmisiä kuolee normaalisti muista syistä KAHDESSA PÄIVÄSSÄ!
Kuka tässä on tyhmä 😆
Yhtään ajatusta siitä miksi piikkiä ei tullut?
Vierailija kirjoitti:
Koronahysteerikot vain ovat keskimääräistä tyhmempiä, niin niille on turha yrittää kertoa faktoja, kun ei aivot ole niin kehittyneet, että pystyisivät niitä sisäistämään.
BTW, olen elänyt koko kevään ihan normaalisti, kertaakaan en ole käsidesillä lotrannut ja kaupoissa ja kampaajilla olen käynyt täysin normaalisti. Toki lounaalla käynti rajoittui hysteerikkojen takia, mutta heti kun se oli mahdollista olen käynyt lounaallakin. Ja uskokaa tai älkää, olen vieläkin hengissä :o
Tämä juuri on ihmeellistä "olen vielä hengissä" kyllä näköjään olet. Mutta oletko yhtä ainoaa hetkeä ajatellut riskiryhmäläisiä? Tiedostatko, että sinä saatat sairastaa koronan oireettomasti, mutta tuolla käytöksellä voit tartuttaa sen moniin muihin. Muuta ruotsiin jos täällä suomessa on niin huono olla.
Koska käytän maskia ajon aikana.