Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi parisuhde ja raha

Vierailija
28.05.2013 |

Olen nyt muutaman kuukauden seurustellut miehen kanssa joka on muuten ihana mutta raha aiheutta ongelmia. Hän saattaa esim. ennen yhteistä viikonloppua sanoa että ei tarvitse ruokakaupasta mitään, käy sinä vain kaupassa. Sitten kun käyn kaupassa ja teen ruuan hän kuitenkin syö sitä ruokaa riippumatta siitä kumman luona olemme.

Tämä on nyt tapahtunut useita kertoja. En tiedä miten tämä pitäisi ottaa puheeksi. Tienaan jonkin verran enemmän kuin mies mutta en ole valmis jatkamaan näin :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi mies. Pistä kiertoon.

Vierailija
2/7 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä poistumaan paikalta, kun rupeat syömään. 

Ei vainenkaan. Pyydä häntä jakamaan ruokamenot kanssasi. Kerro hänelle tuo sama, minkä kerroit meille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se Laasanen on monta kertaa sanonut: naiset haluavat miehen olevan itseään rikkaampia riippumatta siitä kuinka rikas nainen itse asiassa on.

Vierailija
4/7 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset vain ota puheeksi? Ts. tarvitseeko miettiä, miten sen ottaa puheeksi, eikö voi vaan sitten sanoa seuraavan kerran että nyt olisi sinun vuorosi maksaa, menkää siis yhdessä kauppaan. 

Mulla oli vähän samanlainen tilanne suhteen alussa, mies on paljon pihimpi rahankäyttäjä kuin minä. Eikä siinä mitään, fiksuahan säästäväisyys on, mutta kun hän tosiaan osti kaupasta aina vain perusjutut eikä yhtään ylimääräistä, ja sitten kun minä ostin vaikka parempaa mehua, pähkinöitä, jogurttia ja muita aamupalatarpeita yms., mies kyllä mielihyvin söi niitä muttei koskaan kuitenkaan kaupasta ostanut, koska ne maksoivat liika eivätkä ole välttämättömiä. 

Eikä hän tätä pahalla tarkoittanut, mutta ihan aidosti oli sitä mieltä ettei itse halunnut niihin laittaa rahaa, ja sitten ei ehkä kuitenkaan huomannut kuinka paljon söi minun ostamiani juttuja :) Mutta puhumalla siitä on selvitty, hän on onneksi päässyt pahimmasta pihiydestä pois ja itse olen oppinut hieman säästäväisemmäksi.

Vierailija
5/7 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan alkaa oleen jo hyväksikäyttöä. Puoleksi maksatte.

Vierailija
6/7 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaako hän kun menet hänen luokseen käymään'?

Vierailija
7/7 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene kauppaan! Sano miehelle, että olet menossa (siis sinä olet menossa) ulos syömään, joten et käynyt kaupassa. Tai sano, että jos mies ei tarvitse mitään, niin OK, sinä syöt nutrilettia viikonlopun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan