Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista porukkaa on tuetuilla lomilla?

Vierailija
18.07.2013 |

Ekaa kertaa lähdössä ja mietin...onko siellä kuitenkin suurin osa kahden vanhemman perheitä jotka lomailevat oman perheen kesken?

Itse toivoisin löytäväni seuraa kenties toisesta yksinhuoltajasta lapsineen. En mitenkään karsasta muitakaan perhemuotoja, mutta täysin ymmärrettävästi kahden vanhemman perheet ehkä enemmän viihtyvät omalla porukalla.

On vähän nolo aloitus, tiedän sen sanomattakin. Olen aika yksinäinen enkä helposti tutustu uusiin ihmisiin, joten tahtoisin etukäteen hieman valmistautua henkisesti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme viime syksynä. Olen yh. Siellä oli toinenkin yh. Paljon oli ohjattua ohjelmaa joten niisä oli lähes kaikki. Jonkun verran tuli juteltua muidenkin kanssa. Jotenkin kuitenkin koin sen niin että muut tuli liian tutuiksi. Mieluummin tavallinen loma jatkossa.

Vierailija
2/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuettu loma???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 20:37"]

Mikä on tuettu loma???

[/quote]

Raha-automaattiyhdistyksen kustantama loma, jota voi hakea eri lomajärjestöiltä taloudellisin, sosiaalisin ja/tai terveydellisin perustein. Omavastuuosuus pitää maksaa. Olimme muutama vuosi sitten Ikaalisten kylpylässä 5 vrk, itse maksettiin 305e/5 hlö. Viime kuussa oltiin Bomballa 5 vrk, itse maksettiin 230e/5hlö. Ja matkat tietty pitää maksaa itse.

Vierailija
4/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltiin tänä kesänä ja ihan mukavia perheitä oli.Aikataulu oli todella tiukka ja lapsille ja aikuisille oli yhteistä ja erikseen ohjelmaa,ei pakollista,mutta suositeltavaa osallistua.yhtään yh.ta ei ollut

Vierailija
5/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä 5 olitte?

Vierailija
6/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :)

Toivon että meillä on kuitenkin lasten kanssa hauskaa vaikka oltaisiinkin keskenään. Uskon että on, kun ei olla ennen matkusteltu niin onhan siinä kaikenlaista jännittävää!

Vierailija
7/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin 7 oli ap.

Mietin, että jos ohjelmaa on paljon ei ehkä ehdi hirveästi syntyäkään sellaisia tilanteita joissa kaipaisi seuraa. Tai lähinnä olen kyllästynyt olemaan aina se vähän outo tyyppi joka on aina yksin.

Ap

Vierailija
8/8 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitonen oli savonlinnassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi