Tämän päivän lastenvaateblogit
Oisko kenelläkään vinkkejä päivittyviin lastenvaateblogeihin? Luin niitä silloin kun oli olemassa mm. Karpaloita, neiti näppärä, eeviskäinen, päivien viemänä, seikkailu lumian valtakunnassa ym. Nyt tiedän vaan eeviskäisen, ja se nyt on ihan ok nätit kuvat ym. Mutta voisi lukea muitakin, vähän turhaa hifistelyä ja outoja merkkejä kokoajan ja niitä yhteistöitä ja aleja. Huoh. Vai onko blogit sitten kaikki mennyt tähän? En usko että koko lastenblogihomma on ihan ohi kun muutamalla olemassa olevalla on paljon lukijoita.
Kommentit (149)
Tämä myös hyvin yhteistyöpainotteinen
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 06:14"]
poikien tyyliin
[/quote]
http://citykidsmode.blogspot.fi/
Nuo on mun suosikit. Klassista vaatetta, kauniita kuvia ja kivoja ideoita ja reseptejä eikä sitä ainaista poppia ja string-hyllyä
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 00:07"]
http://elamaapohjolassa.blogspot.fi
Ei ainakaan retrovaatteita näillä lapsilla.
[/quote]
Ihanat vaatteet!
[/quote]
Eikös tämä ole ennemminkin sisustusblogi ja siksi lastenvaatejutut vähissä..
[/quote] Aikas paljon sisustusta lastenvaateblogiksi..
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 00:07"]
http://elamaapohjolassa.blogspot.fi
Ei ainakaan retrovaatteita näillä lapsilla.
[/quote]
Ihanat vaatteet!
[/quote]
Eikös tämä ole ennemminkin sisustusblogi ja siksi lastenvaatejutut vähissä..
[/quote] Aikas paljon sisustusta lastenvaateblogiksi..
[/quote]
Tosi kiva blogi, mutta ei minustakaan kyllä mikään lastenvaateblogi, jos välillä vilahtelee pari mekkoa jne. Samoin nuo viimeiseksi linkitetyt blogit, kyllä lastenvaatteet niissä on vähän sivuroolissa minusta.
Aiemmin listatuissa on enemmän keskitytty nimenomaan lastenvaatteisiin, joskin harmillisen harvoin enää päivittyvät mm. citykids in action, eloisat ja pikkuhiiri. Tuollaisia tarvittaisiin todella lisää! (tai nuo saisivat päivittyä ahkerammin, sekin riittäisi ensihätään minulle;)
Ihania blogeja! Miksi ketjussa pitää kuitenkin alkaa heti nälviä jos mahdollisuis tulee? Tässähän kysyttiin erilaisia ja kysyjälle uusia blogeja... Minkä ikäisiä tämän ketjun kirjoittajat muuten ootte? Ts. lukeeko noita blogeja vain 20+ mammat? ;-) kommenteista päätellen...
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 23:53"]
Väriepäsuora ja tittin elämää mun suosikkeja. Hyvällä mielellä haukumatta mitään tehtyjä. Rehellisiä. Hyvän mielen blogeja. Eeviskäinen oli ennen suosikki mut nyt tyyli jotain ihan muuta kuin alkuun.
[/quote]
Mä katsoin tuon väriepäsuoran ja minusta tosi rumia vaatteita ja tosi kaupallinen blogi. En tykännyt.
Noista ulkomaisista ehdin katsoa vain tuon flower ja lilyn ja oli ihana! Kiitos linkittäjälle, täytyypä katsoa nuo muutkin.
Fashionhunnyko se tätä ketjua uppailee?
Aika mielenkiintoinen tapaus, ainakin tuon blogin perusteella. Lukeeko sitä joku?
poikien tyyliin