Hymytyttö-/ poikapatsaasta
Eikös se ole nyt niin että tuon patsaan saaja VALITAAN luokan keskuudesta ja niin että oppilaat ÄÄNESTÄVÄT?
Kaverin lapselle on käymässä nyt niin että hänet valittiin saamaan Hymytyttö patsas MUTTA opettaja mitätöi tuloksen ja olis sitä mieltä että se annetaan toiselle :O Ja kun siitä kaveri valitti rehtorille yms niin tänä vuonna ei anneta ollenkaan vaan ensi vuonna annetaan 2 pystiä?????
Mitä v***tua open ja reksin päässä oikein liikkui????
Ja kyseessää on 2 lukkalainen tyttö joka on todella pidetty luokan keskuudessa vain opettaja ei pidä tytöstä saati vanhemmista....
Kommentit (55)
Vieläkö noita koulukiusaajapatsaita jaetaan. Joutais loppua tuokin perinne.
SIis miten opettaja ja reksi perusteli päätöksen?
Mistä ihmeestä tiedät, että lapsesi valittii ja opettaja päätti toisin. Minä tai lapseni ei tiedä mikä äänestystulos on. Lauantaina selviää. Eikä me koskaan saada tietää manipuloiko opettaja tuloksia vai ei.
Niinpä, juurikin koulukiusaaja patsaita. Eiköhän se pitäisi opettajan päättää kenelle se annetaan jos se jollekin annetaan.
Meillä aikanaan äänestettiin luokassa, ja yhdet pahimmista häiriköistä saivat patsaat, tyttö oli tosin myös opettajan lapsi niin pitihän se sille antaa. Mutta kumpikin oli koulukiusaajia.
Muina vuosina siinä koulussa oli opettaja päättänyt että kenelle patsas annetaan.
Opettaja ei suostu kommentoimaan ja eikä reksiltäkään saanut muuta perusteluja kuin että koska tilanne on näin niin tänä vuonna ei jaeta ja ensi vuonna jaetaan 2....
Meillä oli kerran ala-asteella avoin lappuäänestys hymypatsaista... Taululle sitten kirjoitettiin nimiä ja vedettiin viivoja perään.
Koulukiusaajapatsas, todellakin.
Miksi teillä tiedetään noi tulokset jo nyt? Ja mistä tietää että juuri se tyttä valittiin mutta opettaja päätti toisin? Uskon tämän provoksi, ei voi olla totta koska mitä järkeä on A. kertoa tuloksia etukäteen B. opettaja kertoisi että joku valittiin mutta itse päätti toisin?
En ymmärrä, voitko selittää?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 10:26"]
Mistä ihmeestä tiedät, että lapsesi valittii ja opettaja päätti toisin. Minä tai lapseni ei tiedä mikä äänestystulos on. Lauantaina selviää. Eikä me koskaan saada tietää manipuloiko opettaja tuloksia vai ei.
[/quote]
Samaa ihmettelen suuresti. Miten voisit tietää kaverisi lapsen luokan äänestyksen tuloksen? Eihän niitä kenellekään kerrota.
Voi voi jos pikku matilda-ludmila Peräposki-Haahkavirta ei saa sitä vitun pystiä, taas äitiä hävettää ja ei kehtaa käydä kaupassa.. mitä ne muutkin mammat ajattalee, hyi.
Hymypatsaat tietää vasta päättäjäisissä. Minunki poika sai aikoinaan. Oppilaat valitsevat.
Siis kyseessa EI ole AP:n lapsi vaan hyvän ystäväni... Eikä minulla todellakaan ole syytä epäillä lasta tai ystävääni tässä asiassa
Ja noissa säännöissä sanotaan ihan selvästi että patsaan saajat valitaan luokan keskuudesta oppilaiden äänestyksellä. Opettaja EI sitä patsaan saajaa saa valita!
Tässä vielä linkki sääntöihin: http://www.kerhokeskus.fi/fi/hymypoika/hyvan_toveruuden_kilpa
Ja minä en ole tätä koskaan kokenut minään kiusaajien palkitsemisena. Luokassa on silloin jotan todella paljon mätää jos näin ajatellaan
Lapsesi on oikeasti koulukiusaaja, vaikket sinä sitä uskoisi, eikä pilttisi ole sitä sinulle kertonut. Älykäs opettaja kun ei halua, että pystiä annetaan kiusaajalle, jota nuoleskelijahovi on sokeasti äänestänyt. :)
Ei opettajakaan aina tiedä kuka kiusaa ja kuka ei.
Ehkä noissa äänestyksissä pitäisi antaa myös miinuspisteitä niin ei kiusaajat pärjäisi.
Meillä ainakin kävi niin että poikien äänet ratkaisi tyttöjen patsaan ja tyttöjen äänet poikien. Niin esim. se sopö tyttö joka oli sadisti tyttöjen keskuudessa sai kerran patsaan ja pojista patsaan sai se väkivaltaisin jengitappelija (mutta tyttöjen mielestä ah niin atleetti ja komea).
Olen myös kuullut että patsaan olisi saanut kiusaaja mutta ope ei halunnut että hän saa. Tarua vai totta.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 10:34"]
Ei opettajakaan aina tiedä kuka kiusaa ja kuka ei.
Ehkä noissa äänestyksissä pitäisi antaa myös miinuspisteitä niin ei kiusaajat pärjäisi.
Meillä ainakin kävi niin että poikien äänet ratkaisi tyttöjen patsaan ja tyttöjen äänet poikien. Niin esim. se sopö tyttö joka oli sadisti tyttöjen keskuudessa sai kerran patsaan ja pojista patsaan sai se väkivaltaisin jengitappelija (mutta tyttöjen mielestä ah niin atleetti ja komea).
[/quote]Pian sen huomaa kuka venkuloi jne. Tai häslää tunnilla ja häiritsee.
Meillä lapset äänestävät, mutta opettaja laskee tulokset. Lapseni (kaikki 3) ovat patsaan saaneet, vaikka eivät ole kiusaajia. Heistä ainakin yksi ei ole saanut suurinta äänisaalista, koska yhtenä vuonna koulukiusaaja osti ääniä uhkailulla ja tiettävästi voitti, mutta opettajan sana painoi enemmän. Tytön pettymys oli käsinkosketeltava :-)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 10:34"]
Lapsesi on oikeasti koulukiusaaja, vaikket sinä sitä uskoisi, eikä pilttisi ole sitä sinulle kertonut. Älykäs opettaja kun ei halua, että pystiä annetaan kiusaajalle, jota nuoleskelijahovi on sokeasti äänestänyt. :)
[/quote]
Edelleenkään kyse ei ole minun lapsesta!
Minä tiedän, että tässä on takana muutakin kuin vaan tämä patsasjupakka. Opettaja ei todellakaan pidä tuosta lapsesta saati hänen perheestaan, sitä en tosin tiedä miksi koska kyseessa on ihan tavallinen perhe; äiti, isä ja 3 lasta.
Ymmärrän kiusaamisen vähän eri tavalla.
Vai meinaatko että kiusaajat ja tuntihäiriköt on aina samoja tyyppejä?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 10:37"]
Pian sen huomaa kuka venkuloi jne. Tai häslää tunnilla ja häiritsee.
[/quote]
Sori nuo kirjoitusvirheet.. Kiukuttaa niin että ei sormet pysy ajatusten perässä...