Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymytyttö-/ poikapatsaasta

Vierailija
28.05.2013 |

Eikös se ole nyt niin että tuon patsaan saaja VALITAAN luokan keskuudesta ja niin että oppilaat ÄÄNESTÄVÄT?

Kaverin lapselle on käymässä nyt niin että hänet valittiin saamaan Hymytyttö patsas MUTTA opettaja mitätöi tuloksen ja olis sitä mieltä että se annetaan toiselle :O Ja kun siitä kaveri valitti rehtorille yms niin tänä vuonna ei anneta ollenkaan vaan ensi vuonna annetaan 2 pystiä?????

Mitä v***tua open ja reksin päässä oikein liikkui????

Ja kyseessää on 2 lukkalainen tyttö joka on todella pidetty luokan keskuudessa vain opettaja ei pidä tytöstä saati vanhemmista....

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuon nyt jo tietää? Ei meillä ope soita kotiin ja kerro, että nyt on melkein se patsas tulossa teille, mutta taidan antaa sen toiselle.

Vierailija
22/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etkö ymmärrä että vaikka kuinka se olisi ystäväsi niin noita tuloksia ei voi tietää vielä?! Sori, mutta ystäväsi on valehdellut sinulle ja pohjustaa jo tarinaa sinulle että tyttö olisi pystin saanut mutta epäoikeudenmukainen opettaja vei sen häneltä. Etkö tajua, valetta kaikki?!

Pirautappa ystävällesi ja kysy että mistä ne nyt jo tiesi kuka saa pystin ja kuka ei ja miksi opettaja olisi ollut niin tyhmä että olisi kertonut että tämä tyttö voitti mutta nyt ei voitakkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap miten olet sinisilmäinen! :D Oikein naurattaa reppana...

Jos opettaja ei tykkää jostain oppilaasta, siihen on syy. Tai jos ei tykkää perheestä, siihenkin on syynsä. Yleensä perheessä on jotain vikaa, samoin lapsessa. Ei kukaan vaan päätä että enpä tykkää noista vaikka ovatkin ihania ihmisiä ja mukavia.

Tietysti ystäväsi on varmasti jo vetänyt kateuskortin esiin että koska he ovat niin maalimain mainioin perhe niin opettaja on varmasti kateellinen heille, eikö niin?

Yleensä näissä opettajan inhokeissa on syytä, joko yhteistyäkyvyttömyys, lapsen huono käytös, vanhempien huono käytös jne. Mutta eihän ystäväsi näistä kerro, kertoo vain miten hyvin heillä menee mutta kumma kun ope inhoo heitä...

Koko hymypatsasjupakka on valetta, niitä ei kerrota eteenpäin kenellekkään, ei soitella kotiin tai muutakaan. ja jos kyse on sinun lapsestasi niin mikä ihme tämän tarinan tarkoitus oli?

Vierailija
24/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joo vähän kaukaa haetulta tuo kuvio.

Mutta tuosta ennen päättäjäisiä tietämisestä: Minun tyttöni sai 2. luokalla hymypatsaan ja opettaja soitti minulle etukäteen että pääseehän meiltä varmasti vanhemmat todistustenjakotilaisuuteen. Pyysi etten kerro tytölle enkä tietenkään muille.

Meidän koulussamme siis vaan sellainen melko karu tilaisuus omissa luokissa, kestää ehkä 30 min. Kevätjuhlat on erikseen edeltävällä viikolla. Kaikki vanhemmat eivät useinkaan tule tuohon tilaisuuteen, siksi opettaja "ennakkovaroitteli" ja tekee niin kuulemma aina.

Vierailija
25/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 10:41"]

Ap, etkö ymmärrä että vaikka kuinka se olisi ystäväsi niin noita tuloksia ei voi tietää vielä?! Sori, mutta ystäväsi on valehdellut sinulle ja pohjustaa jo tarinaa sinulle että tyttö olisi pystin saanut mutta epäoikeudenmukainen opettaja vei sen häneltä. Etkö tajua, valetta kaikki?!

Pirautappa ystävällesi ja kysy että mistä ne nyt jo tiesi kuka saa pystin ja kuka ei ja miksi opettaja olisi ollut niin tyhmä että olisi kertonut että tämä tyttö voitti mutta nyt ei voitakkaan?

[/quote]

Heillä oli kerrottu TULOKSET jo heti eikä vasta lauantaina....

Ja todellakin opettaja on samoin tein mitätöinyt tuon tuloksen.....

Eikä ope edelleenkään kommentoi asiaa...

Vierailija
26/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 10:52"]

Kuulostaa joo vähän kaukaa haetulta tuo kuvio.

Mutta tuosta ennen päättäjäisiä tietämisestä: Minun tyttöni sai 2. luokalla hymypatsaan ja opettaja soitti minulle etukäteen että pääseehän meiltä varmasti vanhemmat todistustenjakotilaisuuteen. Pyysi etten kerro tytölle enkä tietenkään muille.

Meidän koulussamme siis vaan sellainen melko karu tilaisuus omissa luokissa, kestää ehkä 30 min. Kevätjuhlat on erikseen edeltävällä viikolla. Kaikki vanhemmat eivät useinkaan tule tuohon tilaisuuteen, siksi opettaja "ennakkovaroitteli" ja tekee niin kuulemma aina.

[/quote]Minulle ei ilmoitettu eikä siitä kun poika sai stipendejä. Ilman muuta selvää että täytyy ja on kiva mennä päättäjäisjuhliin.

Vierailija
27/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö valehtelee. Jos opettaja ei ole puhunut vanhempien kanssa ollenkaan niin epäilen että tyttö valehtelee. Väitti että olisi saanut patsaan mutta ei saanutkaan. Keksi koko tarinan.

Vierailija
28/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 10:58"]

Tyttö valehtelee. Jos opettaja ei ole puhunut vanhempien kanssa ollenkaan niin epäilen että tyttö valehtelee. Väitti että olisi saanut patsaan mutta ei saanutkaan. Keksi koko tarinan.

[/quote]

Tuota, vanhemmat ON koittaneet jutella opettajan kanssa mutta opettaja ei suostu vastaamaan.... Ja väitätkö että KOKO luokka valehtelee? Kun muutkin oppilaat ovat ihmetelleet tuota juttua?

Vierailija
29/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:40"]

Tuota, vanhemmat ON koittaneet jutella opettajan kanssa mutta opettaja ei suostu vastaamaan.... Ja väitätkö että KOKO luokka valehtelee? Kun muutkin oppilaat ovat ihmetelleet tuota juttua?

[/quote]

Sinulla ei ole kuin toisen käden tietoa tästä asiasta. Jos sitäkään... 

Vierailija
30/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:46"]

[/quote]

[/quote]

Mistä niin päättelet? Mistä tiedät että oma lapseni ei olisi vaíkkapa samalla luokalla? Tai rinnakkaisella ?

Vierailija
31/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tiedät että koko luokka ihmettelee? Mistä tiedät että ovat jutelleet opettajalle? Ja siis että vanhemmat soitti opettajalle ja opettaja oli vain hiljaa, niinkö? Eikä se nyt kuulosta mielestäsi erikoiselta?

Olet siis jutellut koko luokan kanssa? Vai tytön kanssa? Vai kenen kanssa? Ystäväsi? Joka valehtelee tai tyttö joka valehtelee? Olet todella naivi.

Vierailija
32/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä nyt, joku levittää koulussa juttua että minä olisin saanut palkinnon mutta opettaja vei sen minulta. Tiedätkö että seuravaalla välitunnilla juttu on värittynyt jo paljon ja paisunut suhteettomaksi.

Jos lapsesi on samalla luokalla niin tietäisit mitä on tapahtunut. Jos rinnakkaisella niin juttu on paisunut jo sinne saapuessaan. Tiedätkö oikeasti faktat? En usko. 

Vierailija
33/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:46"]

[/quote]

[/quote]

Mistä niin päättelet? Mistä tiedät että oma lapseni ei olisi vaíkkapa samalla luokalla? Tai rinnakkaisella ?

[/quote]

Ahaa, päätit sitten vasta viestissä nr. 30 vihjata, että sinulla saattaisi olla lapsi, joka ehkä kenties on samalla luokalla? Jep.

Tiedätkö muuten, mitä 'toisen käden tieto' edes tarkoittaa?

Vierailija
34/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja voi päättää ihan yksin, kuka patsaan saa. Luokan mielipide antaa vain suuntaa. Opettajat tietävät aika hyvin, kuka on kiusaaja, kuka kiusattu, ketä äänestetään siksi, että kaverikin äänestää ja ketä siksi, että se on hyvä pila.

Luokka saa äänestää ketä tahtoo, opettaja saa päättää, kuka patsaan saa.

Vierailija
35/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 10:29"]

Meillä oli kerran ala-asteella avoin lappuäänestys hymypatsaista... Taululle sitten kirjoitettiin nimiä ja vedettiin viivoja perään.

Koulukiusaajapatsas, todellakin.

[/quote]

Vaikka teillä oli noin, niin ei se takoita, että jokainen patsaan saanut on kiusaaja. Meiltä sekä minä, että mieheni on aikanaan saanut patsaan. Mieheni on ollut lapsena, ja on edelleen, oikea kaikkien kaveri, hänen kaksi parasta kaveriaan oli, ja on itse asiassa edelleen, suosittu häirikkö-jääkiekkoilija ja ylipainoinen, melko yksinäinen tietokonenörtti. Kaikki pitävät miehestäni, on todella sosiaalinen ja ystävällinen kaikille. Minä taas olin itse koulukiusattu luokat 4.-7., silti (tai siksi?) sain patsaan. Molemmille muut oppilaat äänestivät patsaan.

Vierailija
36/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos opettajan on katsonut että patsas on menossa totaalisen väärälle lapselle joka on kiusaaja tms niin hyvä että on tässä tapauksessa puuttunut asiaan. Mikä ongelma ap:lla on? En usko että se opettaja haluaa kiusata lasta, mieti nyt itsekkin... että lapsi olisi kaikkien kaveri, hyvä ihminen josta kaikki pitää ja opettaja kiusallaan päättää toisin.

Älä viitsi...

Vierailija
37/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuo äänestys oli aina pelkkää tuskaa. Luokan kovistyttö aina uhkaili minua kertomaan ketä äänestin, ja sai sitten nauraa kuinka olin sellaisen nössötytön kaveri ja kuinka olin niin ääliö kun tosissaan kuvittelin että äänestämäni poika voisi tykätä minun näköisestäni.

Vierailija
38/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 12:12"]

Opettaja voi päättää ihan yksin, kuka patsaan saa. Luokan mielipide antaa vain suuntaa. Opettajat tietävät aika hyvin, kuka on kiusaaja, kuka kiusattu, ketä äänestetään siksi, että kaverikin äänestää ja ketä siksi, että se on hyvä pila.

Luokka saa äänestää ketä tahtoo, opettaja saa päättää, kuka patsaan saa.

[/quote]

Minä sain joskus patsaan noilla pilailuäänillä. Äitini tietysti piti huolen että hymytyttöpatsas on kotona kaikkien näkyvillä, joten nöyryytys pysyi mielessä.

Vierailija
39/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän kanssa jaksa vääntää. En enää ihmettele että mistä ne kiusaaja lapset tulevat....

Vierailija
40/55 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koulussa pikkasen vastaava "palkinto" siihen kuka sen saa, vaikuttaa nimenomaan se kuka on opettajan suosikki. Ulkomamma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi