Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen raitis, rehellinen, tunnollinen, kohtelias mies, kysy mitä haluat

Vierailija
27.05.2013 |

:)

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä olet maksullisesta seksistä?

Vierailija
22/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset juo alkoholia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 49v ja naimisissa, rehellisyys on vain niin kovin tärkeä asia ja suomessa ihmiset ovatkin suhteellisen rehellisiä, mutta joissakin firmoissa tuo rehellisyys alkaa olla vähän niin sun näin ja ihmisiä hekin ovat siellä, joten suunta on vähän huono. Tunnollisuus on luonteessa, en voi hyvin jos en toimi sen mukaisesti elämässä, niin kotona kuin työssä.

Vierailija
24/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastat? Entä mikä on mielestäsi elämässä tärkeintä?

Oletko mielestäsi fiksu? Jos olet, miksi olet täällä av-palstalla? (Selvennykseksi: minä olen mielestäni fiksu, mutta en silti pidä tällä palstalla käymistä kovin älykkäänä.)

Vierailija
25/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:06"]

Jos haluaisin olla villi kanssasi, niin mitä tekisit? Itse juon viinaa. 

[/quote]

osaan olli hyvin villi ilman viinaakin, ja voin aina seuraksi ottaa vaikka lasin valkkaria, josta joisin pikkuisen.

Vierailija
26/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:06"]

Jos haluaisin olla villi kanssasi, niin mitä tekisit? Itse juon viinaa. 

[/quote]

Haluaisin kieltää seksin ostamisen ja tarjota seksityöläisille mahdollisuuden koulutukseen ja muuhun apuun, mielestäni he todella tarvitsevat apua. 

Vierailija
27/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:08"]

Mikset juo alkoholia?

[/quote]

en koe tarvitsevani sitä, ei minua haittaa toisten käyttö, tosin en tykkää katsella örvellystä.

Vierailija
28/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:16"]

Oletko mielestäsi fiksu? Jos olet, miksi olet täällä av-palstalla? (Selvennykseksi: minä olen mielestäni fiksu, mutta en silti pidä tällä palstalla käymistä kovin älykkäänä.)

[/quote]

asiota joista pidän ovat matkailu, luonnon seuraaminen, kävelylenkit, elokuvat, musiikki.

minulle elämässä on tärkeintä olla hyvä läheisille ihmisille ja että kohtelen yleensäkin ihmisiä kunnioituksella, myös ekologiset asiat ovat tärkeitä, rauha ja turvallinen yhteiskunta ovat myös tärkeitä. Kyllä pidän itseäni kohtalaisen fiksuna, on alueita joissa haluaisin kehittyä, mm. sosiaaliset taidot.

Käyn palstalla huvin vuoksi, ei kaiken tarvitse olla fiksua, täällä on hyvää huumoria ja joskus rakentavia keskusteluja, tämä myös avaa ikkunaa erilaisten ihmisten ajatuksiin ja esimerkiksi nuorten lapsiperheiden vaativaan elämään.

Vierailija
29/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:36"]

[/quote]

asiota joista pidän ovat matkailu, luonnon seuraaminen, kävelylenkit, elokuvat, musiikki.

minulle elämässä on tärkeintä olla hyvä läheisille ihmisille ja että kohtelen yleensäkin ihmisiä kunnioituksella, myös ekologiset asiat ovat tärkeitä, rauha ja turvallinen yhteiskunta ovat myös tärkeitä. Kyllä pidän itseäni kohtalaisen fiksuna, on alueita joissa haluaisin kehittyä, mm. sosiaaliset taidot.

Käyn palstalla huvin vuoksi, ei kaiken tarvitse olla fiksua, täällä on hyvää huumoria ja joskus rakentavia keskusteluja, tämä myös avaa ikkunaa erilaisten ihmisten ajatuksiin ja esimerkiksi nuorten lapsiperheiden vaativaan elämään.

[/quote]

Ei tietenkään kaiken tarvitse olla fiksua, ja olet oikeassa täällä on hyvää huumoria, varsinkin tahatonta. Tuohon ikkunan avaamisen suhtautuisin kuitenkin kriittisesti, täällä voi helposti saada aika vääristyneen kuvan asioista ja siitä, millaisia ihmiset keskimäärin ovat.

No, onko mielestäsi suomalainen yhteiskunta turvallinen? Oikeudenmukainen? Mitä muuttaisit, jos saisit täysin vapaat kädet.

Millaisia puutteita sinulla mielestäsi on sosiaalisissa taidoissasi, kun haluat niitä kehittää?

Vierailija
30/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia? Jos on, niin miksi halusit lapsia?

Vierailija
31/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko seurannut "olen toinen mies" -ketjua, jossa miehellä on suhde naimisissa olevaan naiseen eikä mies koe tekevänsä mitään väärin. Mitä mieltä sinä olet hänen toiminnastaan? 

Vierailija
32/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen innoittamana kysyn, oletko seurannut täällä ketjuja toisista naisista? Mitä mieltä olet miehistä, jotka pitävät sivusuhdetta ja naisista, jotka lähtevät sellaiseen mukaan?

Vierailija
33/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:36"]

[/quote]

[/quote]

Ei tietenkään kaiken tarvitse olla fiksua, ja olet oikeassa täällä on hyvää huumoria, varsinkin tahatonta. Tuohon ikkunan avaamisen suhtautuisin kuitenkin kriittisesti, täällä voi helposti saada aika vääristyneen kuvan asioista ja siitä, millaisia ihmiset keskimäärin ovat.

No, onko mielestäsi suomalainen yhteiskunta turvallinen? Oikeudenmukainen? Mitä muuttaisit, jos saisit täysin vapaat kädet.

Millaisia puutteita sinulla mielestäsi on sosiaalisissa taidoissasi, kun haluat niitä kehittää?

[/quote]

On se melko turvallinen, voisi olla paljon turvallisempikin, perheväkivalta on iso asia, mikä on vielä pitkälti hoitamatta. Suomi on monessa asiassa oikeuden mukainen, mutta on paljon epäoikeudenmukaisuutta. Haluaisin panostaa siihen että lapset ja nuoret saisivat hyvän startin elämään, se on yksi peruspilari tulevaisuutta ajatellen, kuinka se toteutuu, sitä en tiedä, tietysti monet saavatkin, mutta valitettavan moni ei saa, en tiedä miten sen voisi korjata, se on kuitenkin tärkeä asia. Mitä kaikkea muuttaisin on vaikea kysymys, on niin paljon asioita. Sitä voisi pohtia hyvinkin pitkään, kyllä noihin epäkohtiin törmää vähän väliä.

No sosialiset taitoni ovat varmaankin ihan hyvät suomalaiseksi mieheksi, ei kuitenkaan samaa tasoa kuin monilla ulkomaisilla ihmisillä esimerkiksi, en osaa hirveän hyvin ylläpitää keskustelua aivan vieraiden ihmisten kanssa, monesti ulkomailla joissain juhlissa miettii että mitä nyt osaisin sanoa noille, kun englantilaiset, saksalaiset ja amerikkalaiset puhuvat kaikenmaailman asioita loputtomasti. Myös jos joku ihminen on hyvin epämielyttävä ja töykeä, en välttämättä jaksa olla aivan cool, harmittaa.

Vierailija
34/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletako, ettei toinen mies voi olla raitis, rehellinen, tunnollinen ja kohtelias?

Vierailija
35/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:58"]

[/quote]

ei ole lapsia, nuorempana ei ollut tuntosarvia tuolle asialle, elämä oli kovin liikkuvaista, mutta nyt tunnen tyhjyyttä ja toivoisin että minulla olisi lapsia, haluaisin olla isä kahdelle tyttärelle.

Vierailija
36/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:58"]

[/quote]

ei ole lapsia, nuorempana ei ollut tuntosarvia tuolle asialle, elämä oli kovin liikkuvaista, mutta nyt tunnen tyhjyyttä ja toivoisin että minulla olisi lapsia, haluaisin olla isä kahdelle tyttärelle.

[/quote]

Ikävä kuulla :( Mitä mieltä olet kaltaisistani vapaaehtoisesti lapsettomista naisista? 

Vierailija
37/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 18:04"]

Oletko seurannut "olen toinen mies" -ketjua, jossa miehellä on suhde naimisissa olevaan naiseen eikä mies koe tekevänsä mitään väärin. Mitä mieltä sinä olet hänen toiminnastaan? 

[/quote]

en ole seurannut tuota ketjua, ensinmäisessä avioliitossani exäni petti minua, hänellä koko homma lähti käsistä, jätin hänet monen pettämisvuoden jälkeen, vaikka rakastin häntä, en hyväksy pettämistä ollenkaan, olen saanut kokea sitä aivan liikaa, jos nykyinen vaimoni pettäisi en kuitenkaan voisi muuta kuin antaa anteeksi, hän on liian rakas, en voisi olla ilman häntä. Tiedän kuitenkin ettei hän petä minua.

Vierailija
38/38 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 18:07"]

Edellisen innoittamana kysyn, oletko seurannut täällä ketjuja toisista naisista? Mitä mieltä olet miehistä, jotka pitävät sivusuhdetta ja naisista, jotka lähtevät sellaiseen mukaan?

[/quote]

En hyväksy pettämistä, en voisi pettää vaimoani, en ikinä, en voisi satuttaa häntä. En ymmärrä koko pettämis asiaa. Miehet joilla on sivusuhde, eivät ole aikuistuneet koskaan, säälin heidän vaimojaan, olen itse elänyt siinä asemassa, tosin ilman lapsia, täytyy olla monin verroin vaikeampaa lasten kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän