naiset ovat seksuaalisempia kuin miehet
miehillä ei ole mitään elintä joka olisi kehitetty pelkästään nautintoon. naisella on, klitoris. sillä ei ole mitään tekemistä lisäöäntymisen kannalta, kunhan vain saa seksuaalista mielihyvää. naiset voivat saada myös orgasmeja monipuolisemmin ja peräkkäin. nainen jaksaa monta kierrosta peräkkäin. nainen on seksuaalisempi sukupuoli. ihanaa olla nainen!
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 14:05"]
naisen elin on koko luomakunnan kruunu!
[/quote]
kuka miinusti? joku joka ei ole saanut maistaa pildeä?
pillu on kauneinta mitä luonto on luonut.
kyllä on luomakunnalla ihana kruunu! märkä ja kivan punainen :)
ihanaa että saan kantaa luomakunnan kruunua haarovälissäni :) se on ilon ja nautinnon lähde.
Sivistysmaissa moinen syntiin houkuttava elin poistetaan kirurgisesti.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 09:15"]
Sivistysmaissa moinen syntiin houkuttava elin poistetaan kirurgisesti.
[/quote]
no ei todellakaan poisteta SIVISTYSMAISSA :D tuo elin on luonnon tai Jumalan luoma. ihanaa että on tuollainen elin. ja sitten on vielä kolo joka haluaa pakosti sisäänsä kovaa kalua.
Näkis vaan. Ei ole mun eikä mieheni kaveripiirissä yhtäkään paria, jossa nainen olisi miestä aktiivisempi. Ja näistä on kyllä puhuttu (eli lähinnä naiset purnaa, kun mies olis aina haluamassa ja miehet purnaa, kun ei saa tarpeeksi).
Itsellänikin ollut 7 seksikumppania, joissa 5 pidempää suhdetta. Ja aina mies on ollut halukkaampi osapuoli, aivan kyltymättömiä (vaikka minäkin seksistä pidän) :D
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 09:28"]
Näkis vaan. Ei ole mun eikä mieheni kaveripiirissä yhtäkään paria, jossa nainen olisi miestä aktiivisempi. Ja näistä on kyllä puhuttu (eli lähinnä naiset purnaa, kun mies olis aina haluamassa ja miehet purnaa, kun ei saa tarpeeksi).
Itsellänikin ollut 7 seksikumppania, joissa 5 pidempää suhdetta. Ja aina mies on ollut halukkaampi osapuoli, aivan kyltymättömiä (vaikka minäkin seksistä pidän) :D
[/quote]
Mulla juuri päin vastoin, joka suhteessa tulee ongelmia minun liiallisista himoistani :(
[/quote]
huh onneks ei liikuta samoissa piireissä. kyllä yleensä niin on, että nainen on se joka on puutteessa. itse jaksaisin panna vaikka koko ajan.
[/quote]
hmm, kyllä miehessä on jotain vikaa jos nainen ei halua häntä joka päivä!
Sä saakelin munahaukka et ole mitenkään kiinnostava.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 09:47"]
[/quote]
miksi olisin munahaukka jos miehen kyrpä kiinnostaa? ihan normaali heteronaisen määritelmä. eikö sinua pillu kiinnosta? tai noh..taitaa kiinnostaa muttet saa?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 09:47"]
[/quote]
miksi sitten vastaat? :D vituttaako kun et saa maistaa pilluani? tänäänkin saan kyrpää ai että.
Miesasiamies ei taa osaa päättää syyttääkö naista pihtaamisesta vai munahaukaksi.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 10:30"]
Miesasiamies ei taa osaa päättää syyttääkö naista pihtaamisesta vai munahaukaksi.
[/quote]
selvästikin :D taitaa vituttaa kun muut miehet saa märkää pimpsaa mutta ittelle on tuttua vain nyrkkikyllikki :D
mutta kyllähän koko naisen keho on seksuaalisempi kuin miehen. mieskin on toki seksuaalinen mutta ei voi tajuta sitä miltä miehen puute naisesta tuntuu,
kyllä on luonto sinannut naisia ihanalla värkillä :)
naisen elin on koko luomakunnan kruunu!