Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?
Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.
Kommentit (759)
En mä käyttänyt keniäkään. Kenin rooli oli olla idiootti jota kaikki vihasi. Mun barbit oli yrittäjä sinkkuja.
Mun Barbit seurustelivat keskenään, vaikka mulla oli Ken-nukkekin.
Vierailija kirjoitti:
Kermit-sammakko oli kelpo stuntti monissa leikeissä. Sijaisti kerran seimiasetelmassa Itämaan tietäjääkin.
Ihana :D <3
Ap
Pikkuveljen Ninja Turtles-hahmoja. Vähän ne oli lyhyitä eikä vaatteet oikein istuneet.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuveljen Ninja Turtles-hahmoja. Vähän ne oli lyhyitä eikä vaatteet oikein istuneet.
Eikä! Mulla oli sama. Barbie oli päätä pidempi ja Turtles oli aina nyrkit pystyssä, vähän agressiivinen kaveri.
Muistan hämärästi jonkun vaaleanpunaisen pantterin.
Mulla Barbiet seurusteli keskenään. Muistan kun aloin ymmärtämään seksistä jotain, niin oli koti-illat barbeilla vähän villimpiä.
Taisin olla aika häiriintynyt, kun mm. S&M hommia barbiet harrasti keskenään.........
En saanut lainata veljen Action mania. Barbit olivat lesboja tai niillä oli poikaystävänä samankokoinen luurankolelu.
Minulla oli se Notre damen kellonsoittajan ritarimiesnukke. Sääli vain että Barbiet inhosivat sitä eikä se onneton päässyt kenenkään Barbien poikaystäväksi. Hän toimitti palvelijan ja autokuskin virkaa Barbielaumalle.
Minun barbieni seukkasivat Star Wars -figuurien kanssa. Pikku-ukot ylsivät vyötärölle tai max rintaan asti.
Miksi poikien lelut olivat aina niin pieniä?!?!!
Veljen ilman lupaa lainattu Action man. Ai että sen sai väänneltyä hienoihin seksiasentoihin sellaisen nivelistä taipuvat discobarbien kanssa :D
Leikittiin kerran salaa kavarin kanssa kaverin siskon barbeilla. Sehän oli tietysti pelkkää barbi-lesboilua koko homma.
Ihan oma Action Man. Poikatyttönä oli Barbieita (muutama oma ja muutama isosiskon vanha) sekä Action Maneja 2-3kpl. Oli hyvin tarkkaa mikä Barbie ja mikä Action Man kuuluu yhteen. :D
Alun perin en ketään. Omistin vain 10 kaunista barbieta. Ihan huipputyyppejä ja kaikki kavereita keskenään ilman mitään turhaa draamailua ja kissatappeluita.
Mutta sitten kaikki muuttui.
Sain eräänä kesäkuisenä päivänä syntymäpäivälahjaksi Kenin. Komee, lihaksikas, surffimies. Dääm. Ja kaikki nää upeet mimmit alko tappelee siitä yhestä jätkästä, joka kierrättää jokaista barbieta vuoroperään miten lystää. Ihan hirvee pelimies.
Vierailija kirjoitti:
Yhdeltä barbilta leikattiin hiukset pois. Näin oli aika monella
Nykyohjeilla voi tehdä barbille uudet hiukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdeltä barbilta leikattiin hiukset pois. Näin oli aika monella
Nykyohjeilla voi tehdä barbille uudet hiukset
Mutta pakkoko ne oli pilata leikkaamalla tylsä polkkatukka? :(
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Kiinasta Kenin korvikkeita.
ÄLKÄÄ AVATKO TUOTA, KONEESEENI TULI VIRUS
Meillä Kenin virkaa toimitti veljen Hulk-ukko :) Mutta olihan se nyt coolimpi kun nysvä Ken.