Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän ihmettä? Mies halusi, että katson...

Vierailija
27.05.2013 |

... hääpukuja netistä. Ulkomailta saisi tilattua halvalla, joten pyysi minua katsomaan hääpukuja netistä.

Siis se ihmetykseni aihe tässä on se, ettei olla edes kihloissa saati sitten hääpäivää suunnittelemassa. Ollaan vuosi seurusteltu tässä ja nyt viimeinen kuukausi käytännössä asuttu yhdessä. Ollaan kyllä jo puhuttu näistä asioista ja mies tietää, että haluan aika pian naimisiin ja lapsia, mutta en ole odottanut vielä mitään edistystä tähän asiaan tapahtuvan, sillä olen ymmärtänyt että mies haluaa ottaa vielä rauhallisesti. Miksi siis pyysi minua katsomaan hääpukuja? Ja kyseli vielä että löytyykö nättejä pukuja... Ja tuli jopa kanssani niitä katsomaan...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tehnyt jonkun jättisuuren ostoksen netistä, ja katuu sitä nyt, ja pelkää että vedät kilarit kun saat tietää mitä on tilaillut sieltä ja kuinka paljon se maksoi. Tai sitten on tilannut uuden auton, ja ajattelee että hääajatukset saa sinut antamaan anteeksi sen omat shoppailut.

Vierailija
2/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mies ei "tiedä", miten kosia.. miksi et kysy mieheltä vaan täältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Siis että ei keskustella asiasta, vaan mies ainoastaan ilmoittaa, että voisit katella kolttua itselles :O KYSY siltä, että miksi. 

Vierailija
4/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinkin hänelle, että eihän mua ole edes kosittu, niin totesi vain että voihan sitä silti katsoa. Ollaan puhuttukin aiheesta monesti ja olen antanut ymmärtää, että oletan hänen kosivan, sitten kun on ajankohtaista.

Kun oltiin sitten katsottu niitä ja lähdettiin kauppaan niin tuo vaan totesi, että no nyt paluu arkeen, eihän me vielä naimisiin olla menossa. Todella ärsyttävää, kun antaa kaikennäköisiä sekavia singnaaleja.

On mm. puhunut minulle jo viime syksynä kysymyksestä, jonka aikoo mulle joskus esittää ja toivoo tietynlaista vastausta. Toisaalta kuitenkin aina sanoo, ettei halua ns. teinikihloja (eli ei hääpäivää sovittuna tyylillä ilman päämäärää). Kerran on sanonut, että eihän sitä tiedä vaikka kosinta tulisi piankin, siitä on nyt about 3kk. Ja yhden kerran kertoi, kuinka olivat jätkien kanssa saunassa tuumineet, että hänen polttarinsa järjestettäisiin jenkeissä, mikä oli vähän outoa, kun muut kaverukset paljon pidempään seurustelleita, joten mielestäni olisi loogisempaa että heidän polttareista jutskailisivat. No miehethän ei oo kovin loogisia yleensä. Eikä täällä pohtiminen varmaan asiaani auta yhtään :D Kiitos vastauksista. ap

Vierailija
5/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäsi kiinnostavat hääpuvut?

Vierailija
6/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on wegging-gown-voyerismi. Saa kiksit siitä, että naiset katselevat hääpukuja.

Vierailija
7/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tiedä miten kosia, ja ehkä tiedustelee näin etukäteen lähellä h-hetkeä kantaasi, että onko se vielä sama. Sano sille suoraan, että voisi kosia pian. Mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan. Ihme pelejä pitääkin pelata parisuhteissa.

Vierailija
8/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

So marry me, I’ll be your queen bee
I’ll love you endlessly
I do it for you, for you, for you
Yeah, I do it for you, marry me, baby

Oh oh, oh oh oh, ding dong

Vierailija
9/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset hääpuvun miehellesi ja salarakkaalleen.

Sitähän sää kysyit.

Vierailija
10/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks toi kosiminen oo nykyaikana vähän vanhanaikaista? yleensähän sitä muutetaan yhteen ja sitten jossain vaiheessa vaan päätetään että mennään naimisiin...miksi miehen pitää kosia, jos olette kerran jo puhuneet että menette naimisiin?

Vierailija
11/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tutustuisitte toisiinne ennen kuin menette naimisiin? katsos kun silloin voisit kysyä tätä suoraan mieheltäsi, ei tarttis tulla vieraille ihmettelemään.

Vierailija
12/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 08:30"]

... hääpukuja netistä. Ulkomailta saisi tilattua halvalla, joten pyysi minua katsomaan hääpukuja netistä.

Siis se ihmetykseni aihe tässä on se, ettei olla edes kihloissa saati sitten hääpäivää suunnittelemassa. Ollaan vuosi seurusteltu tässä ja nyt viimeinen kuukausi käytännössä asuttu yhdessä. Ollaan kyllä jo puhuttu näistä asioista ja mies tietää, että haluan aika pian naimisiin ja lapsia, mutta en ole odottanut vielä mitään edistystä tähän asiaan tapahtuvan, sillä olen ymmärtänyt että mies haluaa ottaa vielä rauhallisesti. Miksi siis pyysi minua katsomaan hääpukuja? Ja kyseli vielä että löytyykö nättejä pukuja... Ja tuli jopa kanssani niitä katsomaan...

[/quote]

Vierailija
13/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa ymmärtäväni miestä, tuohan on selkeä osoitus siitä, että hänen mielestään häänne eivät ole kaukana. Meillä miehillä on tässä asiassa kullakin oma mielipiteemme ilmaisu. Mitään klassillista plvistuen vaimoksi pyytämistä tuskin tässä ajassa kukaan mies käyttää. Minun mielestäni olette edenneet hyvin tässä asiassa. Kun kerran olet halunnut naimisiin ja lapsia niin mies on tullut sinua vastaan, teidän yhteisessä asiassanne. Hääpuku on vain kulttuurimme vaatima tapa. Katselkaa vain hää pukua ja teettäkää jollain puusepällä oikein kapio arkku sen säilytykseen. Hää pukua ei pidetä muulloin kuin hää päivänä. Teillä on sitten vuosien saatossa mukavaa muisteltavaa, kun katselitte hää pukua yhdessä vaikkapa netistä. PALJON ONNEA!!

Vierailija
14/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei uskalla kosia, kun ei ole varma vastauksestasi. Haluaa etukäteen selvittää kantaasi häihin ja mahdollisesti myös perinteisiin kirkkohäihin. Tähän lääkkeenä ehdotan että katsotte yhdessä Satuhäät-ohjelmaa, ja sinä sitten kommentoit yleisellä tasolla mistä tykkäät ja mistä et. Näin mies saa selville toiveesi ilman että sinun täytyy painostaa häntä suuntaan tai toiseen.

Vierailija
15/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 12:52"]

Luulenpa ymmärtäväni miestä, tuohan on selkeä osoitus siitä, että hänen mielestään häänne eivät ole kaukana. Meillä miehillä on tässä asiassa kullakin oma mielipiteemme ilmaisu. Mitään klassillista plvistuen vaimoksi pyytämistä tuskin tässä ajassa kukaan mies käyttää. Minun mielestäni olette edenneet hyvin tässä asiassa. Kun kerran olet halunnut naimisiin ja lapsia niin mies on tullut sinua vastaan, teidän yhteisessä asiassanne. Hääpuku on vain kulttuurimme vaatima tapa. Katselkaa vain hää pukua ja teettäkää jollain puusepällä oikein kapio arkku sen säilytykseen. Hää pukua ei pidetä muulloin kuin hää päivänä. Teillä on sitten vuosien saatossa mukavaa muisteltavaa, kun katselitte hää pukua yhdessä vaikkapa netistä. PALJON ONNEA!!

[/quote]

Kiitos tästä miehen näkökulmasta :). Tuo kapioarkkuhan on kiva idea, nyt kun vielä tuntisi jonkun hyvän puusepän.

Kiitos myös muille näkökulmista. Niille, jotka ihmettelette miksen kysy mieheltä, niin vastaus on se, etten halua painostaa ja pakottaa toista kosimaan joten en halua aiheesta 24/7 jauhaa, eilinen ehdotus pukujen katseluun tuli niin yllättäen, etten häkellykseltäni saanut kysyttyä tarkemmin ainoastaan totesin, että eihän minua ole edes kosittu. Tykkään myös analysoida asioita eri kanteilta, siksi pyysin teiltä, arvon av-palstalaiset, mielipiteitä.. Kiitos kaikille, jotka jaksoitte lukea ja vastata :)

ap

Vierailija
16/16 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on joku visio siitä millaisen hääpuvun morsiammellen haluaisi ja haluaa nyt nähdä onko sun valitsema puku sellainen vai miehesi mielestä kamala (= haluaa varmistuksen sille voiko luottaa sun makuun)

eikä ehkä kosi mitenkään perinteisesti, vaan sitten kun löytyy hyvä puku pyytää sua tilaaman sen = miehen kosinta

Ainakin vankiloiden myymälät myyvät kapiokirstuja, netistä löytynee.

Meillä mies vähän saman tyyppinen kun ei ole ihan varma mitä minä haluaisin. Ei kysy suoraan vaan juuri tollain kierrellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän