Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 20-25 -vuotiaat tytöt tekevät lapsia?

Vierailija
26.05.2013 |

En ymmärrä. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisesti paras ikä saada lapsi on 25-35 -vuotiaana. 20-25 -vuotias on fyysisesti vielä liian kehittymätön ja se altistaa esimerkiksi sille, että lapsesta tulee keskonen. 

Vierailija
22/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

22, höpsis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisen hedelmällisin ikä on noin 20-21-vuotiaana, jolloin naisen hedelmällisyys on yli 90 %, ja raskaaksi tuleminen on yleensä helppoa."

lähde: Wikipedia http://fi.wikipedia.org/wiki/Vanheneminen

Että eiköhän se ole aivan luonnollista ja tarkoitan kirjaimellisesti. Luonto on näin määrännyt.

Vierailija
24/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ensimmäisen lapseni 24-vuotiaana. Sen jälkeen olen mm. valmistunut lääkäriksi, ollut työelämässä sekä saanut pari lasta lisää. Edelleen olen yhdessä saman miehenkin kanssa. Ei ole missään vaiheessa bilehileily kiinnostanut (sitäpaitsi sitäkin ehdin aivan kyllästymiseen asti harrastaa jo alle 20-vuotiaana). Aivan hyvin onnistui jopa opiskelu lapsiperhe-elämän ohessa.

Vierailija
25/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:13"]

Biologisesti paras ikä saada lapsi on 25-35 -vuotiaana. 20-25 -vuotias on fyysisesti vielä liian kehittymätön ja se altistaa esimerkiksi sille, että lapsesta tulee keskonen. 

[/quote]

Sä oot ikis todella sekaisin. Mitäpä jos kaivaisit vanhan bilsankirjasi naftaliinista ja virkistäisit vähän muistia. Tai sit ihan KVG.

Vierailija
26/28 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, 20-25 vuotias ei enää ole tyttö, vaan nainen.

Se, että et olisi tuon ikäisenä pystynyt ottamaan vastuuta muista, etkä selvästikään nytkään pysty ottamaan vastuuta muista, ei tarkoita, että kaikki olisivat yhtä rehellisesti sanottuna hulluja.

Vierailija
27/28 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pakkomielle ap:llä on jatkuvasti tehdä aloituksia alle 25-vuotiaiden äidiksi tulemisesta? Onko kaikki kaverit saaneet lapsen ja sinä yksin sinkkuna pyörit turhautuneena baareissa ilman seuraa? Oletko kateellinen kavereille jotka ovat tulleet äideiksi jo tuossa iässä kun sinulla ei ole mitään mahdollisuutta vielä vanhemmuuteen? Hanki elämä, ja lopeta tämän asian vatvominen.

Vierailija
28/28 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 22:09"]

En ymmärrä. 

[/quote]

Minä tein 20-25 vuotiaana kolmannen ja neljännen lapseni.

Teimme heidät koska tahdoimme suuren perheen ja nautimme elämästämme lasten kanssa.

Miksi sinä olet tehnyt omat lapsesi?