Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 20-25 -vuotiaat tytöt tekevät lapsia?

Vierailija
26.05.2013 |

En ymmärrä. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmääkän. Lapsiahan ne on viä ittekin!

Vierailija
2/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIKS ET SUA IKIS VITUTTAIS!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritit sit tollasta murrevastausta? kyllä kuule paistaa silti läpi et ittelles vastailet.

Vierailija
4/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire, kiire, kiire on... Ehkä halutaan kytkeä ihqu poikakaveri itselle loppuelämäksi (hah), vauvakuume (mulla oli jo 17-vuotiaana, mutta maltoin ONNEKSI opiskella loppuun ja hankkia vakkarityön alalta, eli 29-vuotiaaksi), vanhempien painostus (meilläkin oli sinut jo tuon ikäisenä), ei ole älliä lähteä opiskelemaan niin lapsia tekemällä luodaan elämään sisältöä.

Turhan aikaista joka tapauksessa, sanon minä. Lapset siinä usein kärsii, kun parikymppinen kuitenkin haluaa vielä bilettää jne. Tai sitten tsempataan lasten lapsuus, mutta eletään bilehilekausi joskus 3-kymppisinä. Missään vaiheessa ei varmaan opiskella mitään hyvää ammattia, joten turha itkeä "uraa" Siwan kassana sitten...

Vierailija
5/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani suuren yrityksen viestintäjohtaja on saanut lapsensa 20- ja 24-vuotiaana. Anni Sinnemäki ja Suvi-Anne Siimes ovat saaneet lapsen jo alle 20-vuotiaana. Millainen ura ap:llä on?

Vierailija
6/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ikäerohullu! Pakko laittaa sulle nyt yksi argumentti mitä en yleensä käytä. Olethan tietoinen että nainen pystyy tulemaan raskaaksi siinä vaiheessa kun hänen kuukautisensa alkavat, eli noi 10-15 vuotiaana? Muistaakseni biologisesti hedelmällisemmillään nainen on noin 16-18 vuotiaana, minkä jälkeen munasolujen määrä ja hedelmöittymisen todennäköisyys alkaa tasaisesti laskea.

Muuten en tässä ala nyt aloittajasta johtuen ottamaan kantaa sopivaan ikään saada lapsia...

Vierailija
7/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 22:22"]

Tuntemani suuren yrityksen viestintäjohtaja on saanut lapsensa 20- ja 24-vuotiaana. Anni Sinnemäki ja Suvi-Anne Siimes ovat saaneet lapsen jo alle 20-vuotiaana. Millainen ura ap:llä on?

[/quote]

Aina löytyy poikkeuksia. Tilastot kuitenkin kertovat, että pitempään opiskelleet (="paremmissa ammateissa toimivat) saavat lapset myöhemmin kuin kouluja käymättömät.

Vierailija
8/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reese Witherspoon sai esikoisen 23-vuotiaana eikä ole yltänyt sittemmin mihinkään, mitä nyt on tunnettu filmitähti.

Vierailija
9/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ikis raukka. Mun käy sua tosi sääli.

Vierailija
10/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla ensisynnyttäjien keski-ikä oli alle 25 vuotta.

Vierailija
11/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 22:18"]

Kiire, kiire, kiire on... Ehkä halutaan kytkeä ihqu poikakaveri itselle loppuelämäksi (hah), vauvakuume (mulla oli jo 17-vuotiaana, mutta maltoin ONNEKSI opiskella loppuun ja hankkia vakkarityön alalta, eli 29-vuotiaaksi), vanhempien painostus (meilläkin oli sinut jo tuon ikäisenä), ei ole älliä lähteä opiskelemaan niin lapsia tekemällä luodaan elämään sisältöä.

Turhan aikaista joka tapauksessa, sanon minä. Lapset siinä usein kärsii, kun parikymppinen kuitenkin haluaa vielä bilettää jne. Tai sitten tsempataan lasten lapsuus, mutta eletään bilehilekausi joskus 3-kymppisinä. Missään vaiheessa ei varmaan opiskella mitään hyvää ammattia, joten turha itkeä "uraa" Siwan kassana sitten...

[/quote]Juuri näin. 

Vierailija
12/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mää teinki neliä lasta 19-25 vuotiaana!

Vierailija
13/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sai esikoisensa 24-vuotiaana ja hän on yliopistotutkinnon suorittanut eikä todellakaan ikinä ollut mikään bilehile. Siihen aikaan yliopisto-opiskelijatkin hankki lapsia suht nuorena, eikä joskus yli 30-vuotiaana kuten nykyään.

Lapsi ei estä opintoja, nykyäänkin monella yliopisto-opiskelijalla on lapsia. Opiskelu on omasta motivaatiosta kiinni.

Vierailija
14/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan halua olla vanhempainilloissa vanha pieru :D Ja kun lapsi on 15, oon jo 40! En ikinä haluais olla ainakaan vanhempi, haluan elää vielä kun lapsi muuttaa pois.

Sori vaan keski-ikäiset akat 

Vierailija
15/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ihmetyttää miten kaikki saavat niin myöhään nykyään lapsensa jos hankkivat ollenkaan, näin ainakin minun kaveripiirissäni, monta kolmekymppistä jotka kriiseilevät ja pahasti kun ei ole mitään ammatin lisäksi saavuttaneet.

Vierailija
16/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ihmetyttää miten kaikki saavat niin myöhään nykyään lapsensa jos hankkivat ollenkaan, näin ainakin minun kaveripiirissäni, monta kolmekymppistä jotka kriiseilevät ja pahasti kun ei ole mitään ammatin lisäksi saavuttaneet.

Vierailija
17/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nro 13 sai alapeukun? :)

Vierailija
18/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3 vuotiaan tytön isä ja 25 vuotta..mitäs sitten? Molemmat meistä vanhemmista tienaa ok ja elämä menee hyvin..

Vierailija
19/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 22:09"]

En ymmärrä. 

[/quote]

MIKSI SINÄ TULET TÄNNE KYSYMÄÄN TUOLLAISTA? :D

Vierailija
20/28 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi varmaan kun niin on iät ja ajat tehty. Naisen biologinen kello tikittää ja otollisin aika perheenlisäykselle on yleensä juuri tuossa iässä. On ammatti, vakituinen parisuhde, koti jne. Itse halusin saada lapseni suht nuorena. Jaksaakin paremmin ja vielä kerkee jatko-opiskelemaankin ja ties vaikka mitä! :) Nyt alkaa olla jo aikaa itselleen vaikka ikääkin "vaan" 25 ja pari lasta. En valitsisi toisin. Elämä on ihanaa ja antoisaa kun on lapsia. Ite kerkesin biletykset bilettää jo teini-iässä ja nyt pääsen taas istumaan iltaa terassille jos niin mielin, tai vaikka avata valkkaripullon ihan omalla terassilla. :) Keskittykää jokainen omaan elämään ja nauttikaa siitä. Se on jokaiselle ainutkertainen. Hyvää kesää, myös aloittajalle. :)