Takaisin elämään Faktalta. Oletteko katsoneet?
Kommentit (14)
Muutaman jakson. Aika erilaisia kokemuksia. Vaikka monissa esiintyy valo ja rakkaus. Enemmän kuitenkin erilaisuuksia kuten tapasin koirani.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:15"]
Muutaman jakson. Aika erilaisia kokemuksia. Vaikka monissa esiintyy valo ja rakkaus. Enemmän kuitenkin erilaisuuksia kuten tapasin koirani.
[/quote]Onko se muuttanut omaa käsitystäsi tuonpuoleiseen? Tai kuolemaan?
Juuri katson, ja voi scheisse mitä paskaa! " Näin Jeesuksen", " Näin Mooseksen", " Näin haltijan ballerinapuvussa"... Siis vaikka itse uskon taivaaseen, jossa näkee rakkaansa (myös ne lemmikit), niin tää ohjelma on niin amerikkalaista semantiikkaa kuin olla ja osaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:20"]
Juuri katson, ja voi scheisse mitä paskaa! " Näin Jeesuksen", " Näin Mooseksen", " Näin haltijan ballerinapuvussa"... Siis vaikka itse uskon taivaaseen, jossa näkee rakkaansa (myös ne lemmikit), niin tää ohjelma on niin amerikkalaista semantiikkaa kuin olla ja osaa.
[/quote]Uskotko kuitenkin itse asiaan vai meinaatko että ne näyttelee?
Kyseiseen ohjelmaan on palkattu ammattinäyttelijät. Myöskin siihen selviytymistarinoihin.
Aika uskottavaa, kun eräälle naisellekkin oli kuulemma puuman raatelun jäljiltä kasvoihin tikattu 80 tikkiä, eikä arven arpea kasvoissa..
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 16:41"]
Kyseiseen ohjelmaan on palkattu ammattinäyttelijät. Myöskin siihen selviytymistarinoihin.
Aika uskottavaa, kun eräälle naisellekkin oli kuulemma puuman raatelun jäljiltä kasvoihin tikattu 80 tikkiä, eikä arven arpea kasvoissa..
[/quote]
Tää on muuten ihan totta! Oli kerran juttua tästä aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 16:41"]
[/quote]
Minäkin olen lukenut tästä.
Linkkiä varmaan sitten löytyy?
Siinähän näytetään roistojen nimet ja kuvat ja linnatuomiot, yms.
Up